Pomocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
che kupic avensis i nie wiem z jakim silnikem mam kupic. kasy mam niewiele , chcialbym wyrwac rocznik od 1998 do 2000r chcialbym disla ale nie wiem ktory jest mniej awaryjny i ekonomiczniejszy i jaka jest róznica w spalaniu miedzy tymi dwoma 2 lirtowymi dislami i czy nie lepiej wyrwac w benzynie (bo mial bym wtedy rocznik 2000) i przerobic na gaz (ciekawe jak to chodzi na gaz) prosze pomozcie niedoswiadczonemu fanowi toyoty
  
 
BŁAGAM! Czytajcie TEN wątek >>KLIK<<
  
 
A na ubezpieczenie i paliwo będziesz miał..?
  
 
Cytat:
2008-01-17 20:58:33, p_janas pisze:
che kupic avensis i nie wiem z jakim silnikem mam kupic. kasy mam niewiele , chcialbym wyrwac rocznik od 1998 do 2000r chcialbym disla ale nie wiem ktory jest mniej awaryjny i ekonomiczniejszy i jaka jest róznica w spalaniu miedzy tymi dwoma 2 lirtowymi dislami


A jakie dwa diesle masz na mysli? Ogólnie to czytając tego posta wygląda ze chcesz kupic Ave jak najtaniej. Tylko czesto tak jest ze kupisz tanio a roznice doplacisz niedlugo pozniej...
Koszty utrzymania Avensis, mimo ze malo awaryjna, nie sa zerowe.

Ja kupilem w grudniu Ave 2 litrową z gazem z 2000 roku.
Na razie wydalem na nia dodatkowo: 2300 zł z czego 1500 to ubezpieczenie. Ave jest zadbana i z pewnego zrodla ale pare rzeczy po kupnie zrobilem, chocby wymiane plynow czy filtrow.
  
 
W zadbane auto trzeba wsadzić na wejściu 2000, i mówię o samych rzeczach, które trzeba zrobić - to reguła, od której ciężko znaleźć odwołanie.

Do tego ubezpieczenie, opony, o paliwie nie wspomnę

A kupno auta o rok, czy dwa lata młodszego, tylko dlatego, żeby mieć "młodsze" uważam za nieporozumienie...

Gorzej, jak kupimy "zadbane", a nie zadbane, i na wejściu wrzucamy 5000, żeby w ogóle chciało jeździć, a potem zaczynamy doprowadzanie do stanu pełnej używalności, to wtedy boli. A im nowsze, tym drożej

pzdr