Cytat:
|
2008-02-17 19:48:52, pxj pisze:
Raczej odradzam używanie do tego rozpuszczalnika nitro, gdyż on też może uszkodzić izolacje cewki przez jej rozpuszczenie.
|
|
Przyjacielu pxj,
Czy jesteś pewien tego co piszesz, skąd masz tę wiedzę, że tak twierdzisz. Poczytaj sobie o wykonywaniu drutów nawojowych, o impregnacji cewek elektrycznych pracujących w ekstremalnych warunkach, takich jak są wtryskiwacze, o lakierach izolacyjnych jak są robione i proszę nie siać defektyzmu na forum. Cewka nie jest izolowana farbą olejną czy chlorokauczukową, którą może rozpuścić byle rozpuszczalnik nawet nitro. Gdyby tak było to temperatura i olej napędowy dawno by swoje zrobiły. Jak tylko to Twoje przypuszczenie, to się upewnij czy wiesz dobrze i dopiero podziel się tą wiedzą z innymi i nie pisz więcej takich bzdur. Na forum chodzi o konkretne porady co przyniosą skutek, a nie mądrowanie – że ja wiem lepiej.
Przecież chodzi tutaj tylko o skuteczne odtłuszczenie. Rozpuszczalnik momentalnie wyparowuje. Ja odtłuściłem nitro i wtrysk chodzi tyle lat do dzisiaj i jest ok. To tyle.
Proszę o zamknięcie postu lub usunięcie części które nie spełniają roli porady!!!
Dla uzupełnienia tematu uszczelnienia wtryskiwacza chciałbym jeszcze wspomnieć jak wyjąć dwa sworznie, które trzymają czarny plastyk, bo pytał jeden z kolegów z forum:
Otóż trzeba iglakiem napiłować delikatnie sworzeń aby uzyskać wgłębienie. Wtryskiwacz zamocować w imadle . We wgłębienie włożyć ostrze noża monterskiego i uderzając w nóż delikatnie wysuwać sworzeń ku górze wtryskiwacza .