120km max !!!!!!

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
1,6 gli + lpg 97r. caro plus 120max na gazie i na benz. co jest? katalizator wypiepszyc? czy co? 2 dni temu go kupiłem rozne rzeczy widze sie dzieją
  
 
1. Może silnik faktycznie jest już tak słaby że więcej nie uciągnie
2. Spróbuj regulacji instalacji gazowej, powymieniaj wszystkie filtry łącznie z filtrem paliwa
3.Katalizator raczej zostaw w spokoju, zrób analizę spalin silnika
4.A jak z jego dynamiką ?
  
 
dynamika dosc dobrze do setki,miał robiony juz silnik kompresja ok,jest takie cos...... jak jest ciepły i mu sie depnie w pedał przy rozpedzaniu to sie zadławi i szczeli,pompa bosh a i jeszcze przy odpalaniu jakos tak ciezko kreci ako nowka 2 dniowe
  
 
a i jeszcze..... jakies łozysko charmani koło skrzyni biegow jak sie wcisnie sprzęgło cisza, i silnik bardzo głosno cyka jak diezel
  
 
A na prędkościomierzu sprawdzałeś czy inną metodą? Bo może po prostu on jest zepsuty? Miałem w 125p taki co 90 nie przekraczał... Możesz też mieć nie taki reduktor od linki ewentualnie.
  
 
zasysa tylko ciepłe powietrze,
sprawdź temostat w puszcze filtra powietrza,
  
 
sprawdziłem ten dolot powietrza,poprzedni własciciel zrobił go na stałe,ustawiony jest na zimne a czy jak sie zdejmie pokrywe filtra powietrza to tam ma byc w ciule obryzgane olejem?
  
 
Zdecydowanie nie powinno być oleju. Jeśli rzyga olejem w dolot to silnik jest w agonii i prawdopodobnie ma popękane pierścienie.
  
 
orietujesz sie moze jaki koszt naprawy moze wyniesc?
  
 
A może tam jest zapchane odpowietrzenie silnika dlatego olej leci?
  
 
gdzie to odpowietrzenie sie znajduje zeby sprawdzic?
  
 
Odpowietrzenie silnika to taka kratka na pokrywie rozrządu pod spodem wierzchu- tak jakby "pod sufitem". Jak tam jest zapchane to olej często wywala do filtra. Umyć to jest ciężko, ale jest to możliwe.
  
 
postaram sie to znalesc,a czy rozregulowane zawory tez mogą byc przyczyną tego?
  
 
Mogą. Może być wiele przyczyn. Skoro dopiero co kupiłeś to auto to zmień pasek rozrządu na wszelki wypadek - nigdy nie wiadomo kiedy ktoś go ostatnio zmieniał, a jego awaria to dopiero kłopot. Przy okazji się okaże czy dobrze jest rozrząd ustawiony. Wiem z doświadczenia, że o Polonezy co mają iść na sprzedaż mało kto dba...
  
 
koles mowił ze 5 tys temu zmieniał. wzrokowo powinno byc odrazu widac czy swiezy,ale zapłonem to masz chyba racje bo grzeje sie zawsze tak lekko za 90 st.,po komresji bedzie widac czy pierscienie są całe?