Nowe springi Weitec -40

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, No założyłem w końcu, przy okazji wyszło że łącznik staba jest do wymiany... dziwne że lewa a nie prawa strona... ale tak wyglądają fotki










[ wiadomość edytowana przez: LukasJ dnia 2008-04-21 21:54:45 ]
  
 
najtansze realne zwiekszenie mocy to swap całego silnika
kolektor jest pewnie taki sam -przepustnica jest wieksza.
  
 
Jak się wam widzi na tych sprężynkach?
  
 
No jak zwykle w przypadku zestawu Weitec -40 prawie nie usiadł.Ale przy -40 nie licz nawet na to by wystąpiła znaczna poprawa wyglądu.
Z drugiej jednak strony ciesz sie że ci chociaż odwrotny klin nie wyszedł bo ktoś na takim właśnie zestawi otrzymał niestety taki rezultat.
  
 
Cytat:
2008-04-21 22:44:31, Remarq pisze:
ciesz sie że ci chociaż odwrotny klin nie wyszedł bo ktoś na takim właśnie zestawie otrzymał niestety taki rezultat.


Nie ktoś tylko ja Kolega nie ma takiego efektu bo ma inny silnik, a ja miałem 1.3
Tyłek mi chyba bardziej siedział, ale może to dlatego że zawsze w bagażniku miałem 2 skrzynki narzędzi
  
 
wedle tego co było przed tę to wydaje mi się że 30mm siadło, qurde mogłem zmierzyć. Tyle że mam ten sam problem co były właściciel Coś mi się tam teraz trzepie po lewej stronie jak by jakiś klucz został, ale już w rekach wydał mi sie wybity. Jutro zmienię lewa stronę i 2 gumy na stabo i zobaczymy co dalej a jak nie to na szarpaki się wstąpi
  
 
Na szarpakach nic nie wyjdzie, bynajmniej u mnie nic nie wyszło. Gość powiedział że wszystko jest OK (poza łącznikiem stabilizatora który wymieniłem) choć przyznał że coś się tłucze. Ktoś mi podpowiadał z klubu że śruba od łącznika może o coś walić w czasie jazdy/uskoku bo fakt faktem auto siadło i może o coś haczyć.