Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kamil_K Sympatyk FEFK Alfa 147 Rogów k/Koluszek | 2008-04-11 17:27:14 ja tak miałem to padnięty był parownik |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2008-04-11 22:22:14 ale gosciu mowi, ze od momentu zalozenia sie tak dzieje (gazu) a parownik Landi renzo wiec chyba jeden z lepszych ma maks 40 przejechane |
retrospect byl MKV Opole | 2008-04-12 00:22:21 hepos, ja tak mialem, jak dostawal lewe powietrze.
zobacz czy dolotowy nie ma luzu. |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2008-04-12 01:20:26 ale tylko na zimnym tak Ci się dzialo? Gdzie szukac lewego w zetecu na plastik-kolektorze |
Roland77 Sympatyk FEFK Essi Mk7 Kombi Tychy | 2008-04-12 07:11:30 |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2008-04-12 08:42:06 Objawy wydaja sie być podobne z tą różnicą, że u mnie na ciepłym silniku objawów nie ma |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2008-04-12 15:00:19
a gdzies ostatnio na forum czytalem ale nie pamietam gdzie ze uklad byl zapowietrzony i do parownika nie dochodzil plyn, zwykle odpowietrzanie nic nie dalo... trzeba bylo sciagnac wezyk od plynu z parownika i sprawdzic czy leci plyn i wtedy go nalozyc... ze niby tworzy sie tam jakas powietrzna banka i zwykle odpowietrzanie jej nie rusza.... ale moge sie mylic ... i to moze byc zaden sposob.. ja tego nie stosowalem tylko gdzies przeczytalem |
xplosiv Ford Escort Gdańsk | 2008-04-12 17:19:09 Witam, to może moja malutka podpowiedź. Escorty na zimnym silniku przez jakis czas utrzymują dość wysokie obroty (moj okolo 2000 przez minute). Sterowniki gazowe mają funkcje hamowania silnikiem - cut off, po przełączeniu zimnego essiego na gaz sterownik gazowy widzi wysokie obroty ( opcja konfigurowalna), pozycję TPS dla biegu jałowego/hamowania silnikiem i probuje zamykać silnik krokowy sterujący ilością gazu. obroty spadają ponizej ustawionego progu cut off - krokowy sie otwiera - obroty rosną i tak w kólko . Proponuje podnieść próg cut off o 100 obr wyzej niz silnik osiąga zaraz po odpaleniu, lub wyłączyć cut off-a. Fakrtcznie VSS ma coś do tych obrotów bo po zatrzymaniu sie natychmiast sie stabilizują obroty Druga sprawa to falowanie kiedy włączy sie wentylator chłodnicy - można próbowac odkręcic stały przepływ gazu w redukrorze, lub zmniejszyć predkość pracy krokowca na biegu jałowym i zwiekszyć jego zakres pracy (duze obciązenie mocno zubaża nieszanke). UUUUU, ale sie rozpisałem, mam nadzieje, ze chociaz jednej osobie pomogłem. pozdrawiam Sław |
hepos Sympatyk FEFK Escort MK7 BYŁ Kraków | 2008-04-12 17:51:23 To co mowisz ma sens moim zdaniem Jak bede mial czas podjade do gaziarza i wyprobujemy |
RavenMOH Ford Mondeo ST200 Bydgoszcz | 2008-04-12 19:10:19 Jest to bardzo interesujace zwazywszy, ze rzeczywiscie wyraznie czuje jak auto hamuje silnikiem gdy jest zimny jak dopiero co przelaczy sie na gaz. Jak sie nagrzeje to tego hamowania nie czuc tak samo jak nie czuc go jak silnik jest zimny i jeszcze jedzie na pb przed przerzuceniem. |
xplosiv Ford Escort Gdańsk | 2008-04-12 22:30:19
tak juz mam i tyle, tez mnie to troche denerwuje i jeszcze nie szukalem przyczyny. Moze to wina zaworu biegu jałowego, w sumie nie chce mi sie grzebac bo po chwili jest juz ok. a cut off sie wyłącza przy takich obrotach jakie sie ustawi. jak mialem ponizej 1600 to mocno falowal nawet na cieplym i szarpal przy dodaniu gazu |
xplosiv Ford Escort Gdańsk | 2008-04-12 22:34:27
|