Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Jajecznica Toyota MR2 AW11 Zator | 2008-04-15 18:41:04 Na uwalonym czujniku aż tak nie muli (przynajmniej w moim przypadku tak było) - 1 -2 - 3 to było prawie nie do zauważenia przy normalnej jeździe. Czworka i piątka się robiły ślamazarne a V max koło 150 - 160 kmh |
Beny_2_5_TDS Opel OMEGA B Kielce | 2008-04-15 21:08:51 Można wyliczyć całą litanię prawdopodobnych przyczyn. Najprostszym rozwiązanie będzie jak jakiś życzliwy forumowicz z Warszawy użyczy ci "na chwilę" czujników i przepływomierza, ewntualnie udać się na diagnoskop (m.in. sprawdzi reakcję nastawnika na potencjometr gazu).
Ja obstawiam za nastawnikiem na pompie, wtryskiem sterującym lub nieszczęsnym przepływomierzem. Może to być również niedobór paliwa na PW. Warjacje z obrotami zdarzały się też przy uszkodzonym czujniku położenia wału lub potencjometrze gazu (ale tu błędy na to nie wskazują). Na początek możesz również zdjąć przewód gumowy z czujnika doładowania i dmuchnąć w kolektor - może być zapchany . Sprawdź czy przewody gumowe nie zostały zamienione przez przypadek... z tymi od EGR. Sprawdzić można, czy nie zawiesił się zawór na turbinie lub nie uszkodził się wężyk od niego..... |
Beny_2_5_TDS Opel OMEGA B Kielce | 2008-04-15 22:16:07 Acha, dodam jeszcze .... ale nie podejrzewam, że w jakiś magiczny sposób Zamieniłeś miejscami węże powietrzne na turbinie. |
chemik333 LOB MEMBER saab9-5, F650CS Warszawa | 2008-04-16 14:14:59 A to ta mala pompka w zbiorniku nie pracuje tylko przez moment uruchamiania? |