Łożysko koła tylnego MGK - WARTO ????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Wiem, że temat łożysk kół tylnych był wielokrotnie poruszany ale nigdzie nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na moje wątpliwości.

Wszyscy wiemy, że łożyska SKF i FAG są bardzo dobre.

Ale nie zawsze to co tańsze oznacza, że jest gorsze.

Dlatego mam pytanie: co sądzicie o łożyskach firmy MGK do Naszej Esperynki (bez ABS).

Może ktoś już je kupił i zamontował i podzieli się ze mną i z nami swoimi doświadczeniami.

Będę wdzięczny za każdą poradę.

Pozdrawiam

  
 

Zmieniałem jedno z łożysk, ale nigdy mi do głowy nie przyszło, aby zastanawiać się która z firm jest lepsza. I tak kilkadziesiąt tys. km jeśli nie 100 tys km spokojnie wytrzymają więc po co mózg zamęczać myśleniem.
  
 
MGK piewsze słysze.


Akurat tu Piotrek się mylisz

Są firmy, które nie dają rady 20 % przebiegu produktów markowych
  
 
Rok temu zmieniałem tylne łożyska.
Nie mogłem dostać SKF-ów więc kupiłem tańsze bodaj po 40zeta jakieś niemieckie "wyczynowe". Sprzedawca zapewniał, że bardzo dobre.
Finał taki, że od tej soboty mam nówki łożyska SKF na tyle. Tamte nie przetrwały próby.

Nie ma co ryzykować, bierz SKF
  
 
I płaci człowiek 2 x za wymianę

Plus czas i nerwy (jak padnie w trasie)



  
 
Ciekaw jestem wobec tego jakie w lanosie mam - na budziku 75 tys km, właśnie przegląd zrobiony i nigdy żadne z łożysk nie było wymieniane.
  
 
a ja wogóle nie wiem co to łozyska-odkąd mam espero zapomniałem ze takie cos istnieje
  
 
Cytat:
2008-04-16 11:15:20, pawel12356 pisze:
a ja wogóle nie wiem co to łozyska-odkąd mam espero zapomniałem ze takie cos istnieje



Ja przez 40 kkm raz się dowiedziałem.
  
 
Cytat:
2008-04-15 19:39:00, esperCD pisze:
Ale nie zawsze to co tańsze oznacza, że jest gorsze......


W tym przypadku akurat tańsze oznacza ...gówniane

W niektórych sytuacjach nie powinno się decydować na rozwiązania kompromisowe ...ile zarobisz na 1 szt. .....8 zł ?
...w "piątek wieczór" stracisz wiecej na browary...

Mieszkam w Poznaniu i kiedyś miałem okazję zwiedzać fabrykę SKF ...Niektóre wydziały mają maszyny i aparaturę wg technologii kosmicznej ...wcale nie dziwię się, że takie mają ceny - bo za nimi idzie jakość.

Pozostałe firmy bez takiej technologii nie mogą produkować dobrego wyrobu - czyli wybór należy do Ciebie.

  
 
To tak jak z produktami TiP ( Tanio i Pewnie ). Weźmy na przykład srajtaśmę - jest tania i wygląda jak droższy papier Velvetu.
Tylko tym pierwszym podcierając rów dojedziesz nartą do ręki, w drugim przypadku narta pozostanie w całości na papierze.

Sorka za dosadność, ale jakiś taki nastrój dzisiaj mam
  
 
MGK szajs jakich mało po 500km. nadają się do wymiany
  
 
MGK szajs jakich mało po 500km. nadają się do wymiany
  
 
Cytat:
2008-04-20 01:23:54, PSTRUS pisze:
MGK szajs jakich mało po 500km. nadają się do wymiany


Rysiuuu.....2 x 500 to już je 1000 ... ...nie jest źle
  
 
Wybaczcie za wyciąganie trupa z szafy, ale orientujecie się jaki nr katalogowy ma oryginalne łożysko koła tylnego?
  
 
Cytat:
2010-08-20 08:56:55, seboos pisze:
Wybaczcie za wyciąganie trupa z szafy, ale orientujecie się jaki nr katalogowy ma oryginalne łożysko koła tylnego?


Znacznie lepiej trupa z szafy niż nowy wątek z każdym nowym pytaniem (jak to pewien żółty kolega ma w zwyczaju)

02667886- ŁOŻYSKO KOŁA TYŁ (mniejsze)
+ 94797384 duże


Wątek z łozyskami , numerami itp.

a tu cytata z tego wątku ,za naszym ś.p. Andrzeiem ():

Cytat:
Podaję numery ktalogowe łożysk:
Tylne duże - 94797384
Tylne małe - 02667886
Simering tylny - 03461793
Przednie - 90279332 >




[ wiadomość edytowana przez: bogdan1 dnia 2010-08-20 10:03:31 ]
  
 
Dziękuję Bogdanie