Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Skorupa-S1 Klubowy Weteran Nie pomógł ani razu Wieluń | 2008-04-23 18:53:34 A będziesz miał coś na zimę do jeżdżenia? |
Zwierzu Octavia 2 Warszawa | 2008-04-23 18:56:01 Tak Mitsubishi zostaje ze mna |
slawekk Esperak 1,8/Corsa C ... Warszawa Wawer | 2008-04-23 19:54:59 Bierz Hondę Shadow
Ja powoli urabiam żonę na coś takiego. Jeszcze rok temu na słowo motor groziła rozwodem, teraz zaczyna powoli ustępować |
robertkaluza Klubowy Weteran Daewoo Espero 1.8 LP ... Tychy | 2008-04-23 20:25:24 Kolega pozbywa sie swojego, bo nie chce sie zabić Fazer
ale na pierwszy motor nie polecam - troche za mocne Pozdr. |
Robert_S Espero 1.8, Omega Sz - Gw | 2008-04-23 21:16:38 chcesz kupić motór czy motocykl, bo wbrew pozorom jest różnica, za którą niektórzy są gotowi lać w mordę |
Marcin_J Espero 1.5 Gniezno | 2008-04-24 08:50:07
Ja śmigam na 2 kółkach od zawsze i zawsze tak samo reaguję na tekie posty. Kończysz kurs (pomijam fakt, że wcześniej jeździłeś bez papierów) i chcesz jeździdełko z adrenaliną, pewno ponad 100 KM musi mieć bo inaczej wstyd itd. Kup na poczatek coś co cię faktycznie nauczy jeździć a co najważniejsze nauczy respektu. I coś co zabije ewentualnie ciebie a nie n ludzi na których się władujesz. Możesz mi wierzyć, że 50KM na 2 kołach to znacznie więcej niż 100KM na 4. A co do pytania to zależy jak chcesz jeździć. Po 'adrenalinie' nie sądzę, że coś ala Virago 500 by cię zadowalało więc proponuję Suzuki GS 500. To naprawdę świetny sprzęt na początek. Nie za ciężki, świetnie się prowadzi i w pełni oddaje sposób jazdy większymi sprzętami. Sam zaczynałem od Ogara, dalej Jawa 350, potem właśnie GS, dalej Zephyr 750, CBR 1000 ale to była śmiercionośna maszyna, Ducati monster (miał cudne odejście od samego dołu), Kawa ZX7 ale silnika tego gówna nie da się wyregulować a teraz VT 1000. Przytoczyłem tutaj moją chronologię aby nie było, że się wymądrzam. |
slayter Member Klubu Espero Espero TOTAL SERIA Warszawa | 2008-04-24 09:10:14 Gdy szukałem motoru to też brałem pod uwagę GS 500. Po mieście jazda nim to bajka. Zwróć też uwagę na Hondę CB 500 czy Yamahę XJ 600. Mimo to, polecałbym GS 500 na początek. Ja w końcu zluzowałem, głównie z powodu łatwiejszego pożegnania się z życiem i brakiem garażu. |
pyrekcb Klubowy Weteran gumoleon & już nie l ... Warszawa | 2008-04-24 09:30:11
CBF jest w miarę świeży - ja proponowałbym zakup CB 500, GS 500, zephyra 550 - coś z tej półki. Mniejsze i słabsze - na naukę jak znalazł, a nie nowe, bo poewnie po niedługim czasie stwierdzisz, że chcesz zmienić i na nowszych dosaniesz po tyłku na utracie wartości. Dobrego GSa można kupić poniżej dychy (tu masz przykładowego czterolatka z polskiego salonu), pojeździsz, nabierzesz wprawy, a sprzedając stracisz powiedzmy 2 tysiące, a nie 5... Wydaje mi się, że warto na początek polatac sobie różnymi sprzętami i stwierdzić, co jest fajniejsze - nie każdego rajcuje pałowanie na jednym kole 150-konnym plastykiem. No i pytanie, gdzie będziesz latał głównie? Bo jak po miescie, to odpuść shadow - nie przeciśniesz się w korku i będziesz stał w czarnej skórze na słońcu razem z samochodami... Z tym tylko, że oni w autach mają klimę, a Ty na moto - nie. W lato porażka... |