Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
fiat_maniac 4x125p+126p Kraków | 2008-05-14 22:38:02 1.4 przy 2.0dohc to p&p. 2.0 będzie w ogóle ciężko zmieścić. |
paweldobra POLONEZ Dobra | 2008-05-15 13:08:12 jezeli od sierry to trzeba silnik razem ze skrzynia wymieniac,skracac wal,dziura na mieszak skrzyni tez jest w innym miejscu,no i przerobka drazkow tez bedzie.slyszalem ze polonez z tym silnikiem mial minimalnie inne wytloczenie w blasze podlogi.
napewno jest latwiej wlozyc silnik od fiata 1800/2000.jest z tym o wiele mniej problemow. |
fiat_maniac 4x125p+126p Kraków | 2008-05-15 14:03:57 tak, tylko silnik 2.0ohc jaki był montowany w poldofordach a 2.0dohc to zupełnie inna bajka. |
Marka-krak Kraków | 2008-05-15 20:58:28 a tak szczerze co najlepiej pchać do poldka (prócz oryginału) a żeby fajnie chodził ? |
fiat_maniac 4x125p+126p Kraków | 2008-05-15 22:20:46 jeśli uważasz, że włożenie roverka to sporo roboty to odpuść sobie. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-05-16 11:09:04 Pierwsze pytanie brzmi: - który masz rocznik samochodu? Jeśli po czerwcu 95 roku to musisz mieć silnik z wtryskiem i katalizatorem. |
paweldobra POLONEZ Dobra | 2008-05-17 08:34:53 oto aukcja (numer 358984405) |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-05-17 13:25:22 Roverek z powodu posiadania wtrysku (i komputerka) ma sporo więcej kabelków niż Polonez z gaźnikiem, więc będzie trochę pracy. Poza tym trudno jest upolować taki silnik w sensownym stanie - chyba, że z całym autem no i jak się coś zepsuje to trzeba mieć kogoś kto zna się naprawdę na ich naprawianiu, bo to nie jest ohv-ka, łatwiutka w obsłudze. Przejrzyj soibe nasze forum wpisując rover do wyszukiwarki to się zorientujesz jakie są główne ich bolączki. Z kolei silnik DOHC 1.6, 1.8 i 2.0 jest mniej wymagający w naprawie z racji wieku, ale z tego samego powodu trudno jest upolować zupełnie dobry egzemplarz. Na założenie bez problemów bym się nie nastawiał. Praktyka dowodzi, że taki kupiony silnik trzeba rozebrać i często zrobić remont przed montażem. No i albo trzeba zmienić skrzynię biegów, albo kielich od sprzęgła. Możesz spróbować założyć też silnik od Mirafiori, lub zrobić miszmasz - kupić silnik od Regaty i przystosować go do pracy wzdłuż - podobno blok jest identyczny jak w 131 i są nawet miejsca do przykręcenia "łap". Taki silnik ma moc porównywalną z polonezowskim 1.6. ale wyższą kulturę pracy no i przyśpieszenie auto będzie miało sporo lepsze. |
fiat_maniac 4x125p+126p Kraków | 2008-05-17 18:06:22
sprawa się trochę komplikuje bo masz przejściówkę a więc wąski zawias i czeka cię przeróbka na szeroki z powodu wymiany belki pod silnikiem. poczytaj sobie. |
Grzech Miłośnik FSO Polonezy dwa i pół. :) Nieporęt | 2008-05-18 13:48:31 Mnie oczywiście chodziło o DOHC od FIAT'a. DOHC od Forda to już jest bardzo duża przeróbka. |