Gaźnik ze 125p do 1800 dohc

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
mam pytanie, mam fiata 125p z silnikiem 1800 dohc z gaźnikiem od Dfa, nie wiem jakie zastosować do niego dysze głowne i czy włożyć większe gardziele? Prosze o pomoc.
  
 
W 1.6 DOHC miałem gaźnik z polda 1.5. Na seryjnych gardzielach 24/26 i większych dyszach 120/155 dawał sobie radę. Raczej zamontowałbym mechaniczne sterowanie.

Śliczny kolorek

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Kilka dni temu zamontowałem na I przelocie gardziel 26 a na II zostawiłem seryjną 26, dysze odpowiednio 140 i 155, osiągi rewelacyjne ale spalanie również, hehe - ok 17 litra.
Po kilka tankowaniach stwierdziłem że nie może tak być...
Dzisiaj zmieniłem dysze na 125 i 140, a gardziel zostawiłem na I przelocie 26, jest różnica w mocy, przy gwałtownym przyspieszeniu jest tzw. dziura, ale zobacze teraz przez kilka dni ile spali po mieście.
Może wrócić do gardzieli 24?

Widze OLO że kolorek Ci się podoba, jest git ale na słońcu strasznie blaknie, trza go woskować często, no wszak ma 32 latka
  
 
Pewnie że wróć. Gardziel/dysza paliwa muszą grać ze sobą.
Na tych nastawach powinno być OK. Jaki masz poziom paliwa?
A co do kolorku - swoją Oliwkę trzyam w garazu wiec nie blaknie. Nawet po 29 latach
Polonez jest w avatku z sentymentu.

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
koledzy tak to mam rozumiec??
głowna dysze paliwowa 115 na 140 w 1 przelocie i 140 na 155 w 2 przelocie. czy 115 na 125 w 1 przelocie

Czy dysze powietrza tez wymieniałes ???

Gdzie mozna takie dysze dostac lub z jakiego auta zastosowac ????
  
 
noo pochwal sie ile ten fiacik pali o wymienia dysz.
Bo dopiero teraz znalazłem i w najblizszych dniach zamontuje głowne dysze na wieksze.....
  
 
narazie nic nie pali bo czeka w garażu na cieplejsze dni
  
 
to moze ja sie wypowiem bo u siebie w poldonie 2.0 dohc mam podobny zestaw gazior z PN 1.5 gardziele przeloty 26/26 z dyszami 145/155 i wrazenia z jazdy bezcenne a za paliwo zaplacisz karta visa mialem mniejsze dysze ale to nie bylo to a spalanie jakies 15 l jak kolega pisal ale jazda typu kjs, treningi itp czyli pelnym ogniem
  
 
dzis wreszcie zrobiłem se uklada paliwowy bo cos smierdziało i dysze wymieniłem.

Ale co do regulacji to niewiem co zrobic bo jesli wkrecam i zmiejszac czy zwiekszam obroty jalowe.Ile obrotów mam wkrecisz lub wykrecic.???
  
 
Dzis probowałem regulowac na zimno silnik, ale niestety cos dzis mam pecha w regulacji lub cos zatkało niektore dysze paliwowe.
Teraz chyba bede musiał rozebrac gaznik i sprezanym powietrzem przedmuchac kazda dyszke.


Koledzy ja wyregulowac po wyczyszczeniu gaznika na ciepło czy zimno bo niemam pojecia na ten temat??
  
 
dzis rozebrałem gaznik i przezysciłem dysze powietrzne i paliwowe.
Jutro jeszcze zamontuje dodatkowy filtr paliwa i bedzie proba odpalenia i regulacji.
Mam pytanie na zimnym czy ciepłym silniku go regulowac????
  
 
Odpowiem pytaniem na pytanie. Jakei są normalne warunki pracy silnika?

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
pewnie na ciepłym silnika bo własnei wyczytałem z ksiazki fiat 125p.