Pozycje wałka zmiany biegów na konkretnych biegach

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
pomóżcie mi !! proszę, nie wiem jak położony byc wałek na jakim biegu w 126p na którym z tych bolców, założyłem silnik ze skrzynią i załączył się jakiś bieg i nie wiem na który teraz wstawić wałek, ten środkowy jest wciśnięty a te zewnętrzne są wyciągnięte, jak to zmienić bo nie idzie za c****, jak jest luz?

jak mówię wałek to mam na myśli to gówno co wychodzi ze skrzyni w stronę wajchy zmiany biegów

dopisze jeszcze że skrzynkę mam założoną i nie mogę popatrzyć z góry na wodziki

[ wiadomość edytowana przez: tomek_inc dnia 2008-06-13 21:21:16 ]
  
 
jesli jeden wodzik jest wcisniety lub wyciagneity w zgledem 2 innych musisz go wyrownac z reszta wtedy masz luz.

recznie to topornie chodzi na aucie latwiej zmienic bieg. lecz jesli skladales skrzynie moze zle wlozyles wybierak przez co nei mzoesz teraz zmienic biegu

[ wiadomość edytowana przez: Maliniak dnia 2008-06-13 21:23:02 ]
  
 
nie rozkładałem skrzyni, czyli ten wciśnięty trzeba wyciągnąć?? czy li wałek na nim zostawić tak?
  
 
dobra wszysko zrobiłem, biegi działają, no i odpaliłem silnik (który rozłożyłem i złożyłem ponownie) no coś mocno stuka, obawiam się że może to być przez uszczelkę, bo chyba nieświadomie założyłem od 600 i teraz pytanie, jaką średnicę otworów na tłoki ma uszczelka pod głowicę, taką jak tłoki?
  
 
hej niech mi ktoś pomoże, a moderatora proszę o zmianę tytułu na coś w stylu "[126] dziwne stukanie w silniku po złożeniu"