Wyciek z dyfra i delikatne wibracje na zimnym oleju.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich jako początkujący na tym forum (chyba najciekawsze w temacie OPEL OMEGA) proszę o wyrozumiałość , szukałem tematów związanych z dyfrem ale niczego co pasuje do mojego problemu nie znalazłem.
Mój pierwszy problem polega na tym ze mam wyciek z okolicy łączenia wału z dyfrem

proszę o rade co mam kupić (jaki siemmering i jaki olej wlać).
Drugi problem to wydaje mi się związany z małą ilością oleju w dyfrze jak auto jest zimne to przez pierwsze 20km przy prędkości 40-50 czuc delikatne wibracje karoserii, po rozgrzaniu oleju problem znika całkowicie.
Z góry dziękuje i pozdrawiam.
  
 
witam
z problemem poradziłem sobie sam wiec zostało mi tylko pochwalić się osiągniętym celem, wyciek został zatrzymany poprzez wymianę siemmeringu za 15zl, stary olej został odessany z mostu (było go tylko 750ml i wyglądał na mocno zużyty) nowy olej to elf trans elf 80w90. Na dzień dzisiejszy nie stwierdziłem żadnych wibracji wiec teza z mała ilością oleju potwierdziła się.
Temat uważam za zamknięty.
Pozdrawiam
  
 
  
 
a tuleje podatna wymieniles w dyfrze?Jest ona jednorazowa wiec skoro jej nie wymieniles to za krutszy badz dluzszy czas czeka ciebie wyjacy most
  
 
tuleja podatna? a w którym miejscu to jest?? nie wymieniałem tego, ale jak mnie nastraszyłeś będę musiał to zrobić
  
 
robisz wszystko dokladnie tak jak robioles do wymiany uszczelniacza ale po wyjeciu starego musisz wyjac jeszcze lozysko stozkowe .Tuleja ta znajduje sie pomiedzy dwoma lozyskami stozkowymi walka ataku i sluzy do ustalenia luzu lozyskowego.Luz ustawia sie na 0.1 mm luzu wzdluznego(osiowego)Nowa tuleja ma o ile pamietam 17mm wysokosci a uzywana jest o 1 mm krotszai napewno nie bedzie spelniac zadania
  
 
Odgrzewam kotleta, chciałbym wiedzieć jaki jest numer tej tuleji podatnej do silnika V6?
  
 
90465215
  
 
że tak spytam przy okazji to wymienia się ten olej w dyferku czy tylko ewentualnie dolewa ??? ktoś mi coś tam mówił że wymina oleju to wymina uszczelniaczy a jak nic nie cieknie a olej jest to nie ruszamy tego oleju, prawda ???
  
 
teoretycznie tylko dolewki, w praktyce wolę powymieniać co się da przy przebiegu +200kkm Nie ma opcji by po ~10 latach i sporym przebiegu nie było zużycia materiału/oleju.

edit: jak nic nie cieknie, uszczelki zostaw w spokoju

[ wiadomość edytowana przez: 7gsi dnia 2009-09-17 12:44:00 ]