Cholera ... jakiś szum a nawet łomot - chyba łożysko poszło

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
I chyba to łożysko poszło na przednim prawym kole.
Ile to może mnie szarpnąć ?
  
 
DAEWOO ESPERO SOHC/DOHC,NEXIA DOHC 95- (FELGA 14")
ZESTAW ŁOŻYSK KOŁA PRZÓD FELGA 14"
kod: H10020
| legenda oznaczeń | 150 zł
150 zł

DAEWOO NEXIA,ESPERO,LANOS(PIASTA KOŁA B.ŁOŻYSK.KPL.FELGA 14"
DAEWOO PIASTA KOŁA BEZ ŁOŻYSKA FELGA 14"
kod: H10025X
| legenda oznaczeń | 100 zł
88 zł
promocja


ceny z www.moto.sklep.pl
  
 
U mnie wyje prawa tylna strona, rozmawialem z Panem Slawkiem i potwierdzil ze to lozysko - ale za czesc + robocizne krzyknal cos kolo 90-100 zl Mysle ze to ciut za duzo, pytalem w JK Auto ze znizka dla klubu chca 45zl a znalezlem tez na allegro to z przesylka wyjdzie 30zl, brac? A i co to jest simering???
pozdro
  
 
Cytat:
2005-04-20 11:59:00, MANIEK15DOHC pisze:
Mysle ze to ciut za duzo,



I co? Kupisz łożysko, weźmiesz zestaw narzędzi ze sklepu za 4 zł i sam sobie zmienisz?
90-100 zł z częściami to wcale nie jest dużo.
  
 
No raczej nie mam takich zdolnosci manualnych zeby to samemu zrobic po prostu podjade do pana Kazia ktory zmieni mi to za 20zl i cala operacja zamknie sie w kwocie 50zl zamiast 2x wyzszej
  
 
Kurcze... to mój pan Kazio jakiś taki drogi. Wszystko robi za 20 zł, a za łożysko wziął 50 zł.
  
 
No raczej nie mam takich zdolnosci manualnych zeby to samemu zrobic po prostu podjade do pana Kazia ktory zmieni mi to za 20zl i cala operacja zamknie sie w kwocie 50zl zamiast 2x wyzszej
  
 
Pan Kazio i Pan Slawek to dwie rozne osoby (czytaj uwazniej), Kazik ma warsztat pod Warszawa i dlatego robi taniej
  
 
hej napisz coś o tym Panu Kaziu - pozatym, że jest tani robi ok. Pan Sławek przy całym szacunku - jest poprostu zbyt. Za wymianę bębnów i szczęk chciał 80pln - sam to zrobiłem bez jakichkolwiek problemów.
  
 
Cytat:
2005-04-20 13:36:25, elChopin pisze:
Za wymianę bębnów i szczęk chciał 80pln



Ja to miałem mieć zrobione za 40 zł... ale, że demontaż bębnów zajął pół godziny to kosztowało 50 zł. Pamiętajcie też, że nie każdy, żeby nie powiedzieć niewielu ma warunki (miejsce, narzędzia) do wymiany w/w wymienionych na przykład.
  
 
do wymiany bębnów jest potrzebne: podnośnik, klucz do kół, sróbokręt gwiazdkowy, trochę smaru, szczoteczka do zębów (do oczyszczenia), kombinerki. zajmuję to nie więcej niż godzinę dla niezbyt obczajonego gościa - mechanik robi to w 30 min. Zakładając oczywiście, że bębny nie są zapieczone - za co te 80PLN
  
 
Cytat:
2005-04-20 13:46:36, elChopin pisze:
za co te 80PLN



Za Warszawę!
  
 


"... za co te 80PLN ..."

i za to, że Ci/mi się nie chce chcieć .
  
 
Kazik ma warsztat w Komorowie (kolo Pruszkowa), ja robilem u niego pierdoly - zmiana amorkow, bebnow,... - tego typu rzeczy, wszystko jest ok. Jak sie szykujesz na jakas powazna naprawe to nie wiem czy da rade, jak chcesz to dryndnij do niego 7580197
  
 
Wymieniłem dziś łożysko koła przedniego lewego : łozysko : 75 zł, wymiana 70 zł (czas roboty : 3h). Objawy : szum narastający wraz z prędkością, niezależnie od ósemkowania, BRAK (co ciekawe) luzów na kole. ponoć te łożysko się przykręca "na pałę" i dlatego, no ale to już, na szczęscie, za mną
  
 
tył SKF/KLM 11749/10--cena skf-32,05
SKF/KLM 45449/10--cena skf-28,67
uszczelniacz 40x52/61x8,5
przód SKF BAHB311394B--76,25
polskie 134725BTNG2RS cena ok. 50
to są normalne symbole łożysk nie katalogowe DU. Każda firma która ma łożyska jest w stanie znależć po nich zamienniki na np fag zkl czy innych producentów. Ceny są z Sosnowca Metal -Parts 032 2919552.
  
 
KLM to Timken. Polskie na tył mają w cenie 15,64 i 17,69 Cen KLM nie znam
  
 
a czy z przodu nie są przypadkiem przeguby i wymienia sie je w calosci ? czy samo lozysko ? jak to jest ?
  
 
Samo łożysko, przegub jest osobno. A tak w ogóle to tam są chyba dwa łożyska, bo wcześniej wymieniałem to było łozysko na którym był luz i huczało przy ósemkownaiu, teraz zupełnie inaczej, w obu przypadkach były to dla mechanika oczywiste objawy.
  
 
odgrzeję stary wątek
coś mi zaczyna buczeć z przodu, pewnie łożysko, jak mam poznać które, bo jadę do serwisu i nie chcę, żeby wmówili mi, że obie strony do wymiany.
czy przy 120 tys km mogło sie rozpieprzyć(może za mocno napisane, ale zaczyna hałasować) już łożysko przedniego koła?