Czy ktoś zna, czy ktoś ma coś takiego ???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam kolegów.
Wiem ze podobne tematy juz byly ale konkretnie a tej kwestii nic nie znalazlem.
Planuje wymiane lamp w mojej omesi poniewaz mam obecnie DEPO- coprawda wszystko z nimi jest oki ale moze sobie polepsze

Czy ktos ma moze zalozone takie lampy ???

lampy 1

badz takie

lampy 2

co o nich myslicie , jak sie maja do DEPO i do HELLA ???

Prosze o podpowiedzi i oceny
Pozdrawiam
  
 
Te lampy jakościowo są niestety porównywalne z DUPO/TYC, czyli w skrócie lipa.

Do tego konfiguracja H1 + H1 nie wróży silnego strumienia światła.

Chcesz mieć dobre światła w aucie to wymień soczewki w swoich lampach na ksenonowe, dołóż przetwornice i ciesz się dniem w nocy.

Jeżeli jesteś zainteresowany daj mi znac na priva, mam soczewki europejskie Hella pod D2S wyjęte z nowych lamp i przetwornice z uchwytami. Cena za komplet wyraźnie niższa niż para podejrzanych lamp
 
 
Zdecydowanie popieram przedmowce , sam robiac lifting omedze, zastanawialem sie nad zmiana oswietlenia. Skonczylo sie na kupnie brytyjskich soczewek Helli, rozkrecilem,przestawilem na eurpejski, przerobilem jeden projektor pod zrodlo ksenonowe, zalozylem zestaw HID, odpowiednio wyregulowalem,aby nie oslepiac innych i za niewielkie pieniazki mam" dzien w ciagu nocy" Poza trwaloscia,to niekiedy takie czarnione klosze lamp, zamiast dodac uroku omedze, odejmuja go,tak samo oringi, zawsze kojarza sie z Bawarkami, nie z Oplem,przymierzalem i mnie akurat sie nie widzialo,ani w wydaniu B oraz tzw C.
  
 
Wlasnie jesli chodzi o ksenony to mam pewne watpliwosci poniewaz bylem wczoraj na przegladzie innym moim autem i pytalem jak to wyglada z ksenonami w soczewkach , no niestety odpowiedz mnie nie pocieszyla gdyz jednoznacznie uslyszalem ze tylko orginalne lampy przystosowane do ksenonow i zadnych przerubek a niestety hella pod ksenony to spory koszt dla mnie szczegolnie teraz gdy powoli na weselicho odkladam a i Omecie " Kluseczke " chce na jajeczko zrobic bo do slubu wlasnie nia planuje pojechac - oczywiscie za kierownica
  
 
Hmm,powtorze jasniej. W moim przypadku, zakupilem dwie lampy Helli od Anglika soczewki. Dla niewtajemniczonych sprzedawcow towar bezwartosciowy, zakup to 120zl para W srodku masz regulowane przeslony, w lewym ustawiasz na plaskie swiatlo, likwidujac oswietlenie angielskiego pobocza dla piechurow, zas po stronie pasazera, odklejasz szklo, rozbierasz soczewke, wyjmujesz metalowa przeslone,dorabiasz identyczna z blachy alu,wycinasz plaski prostokat,zamiast fabrycznego "klinka" i skladasz z powrotem. A jak zrobic aby Policja i Stacje Diagnostyczne sie nie czepialy? Zamontuj uklad spryskiwaczy,jesli go nie masz. Jak widza ksenony plus spryskiwacze to masz spoko. Ja tylko raz na trasie musialem udowodnic oryginalnosc ksenonow,obecnoscia i sprawnoscia spryskiwaczy. Nikt nie bedzie mi grzebal pod maska i sprawdzal zarowek,jakie siedza. Tak paly robia w Golfach 10 letnich,ktore ksenonow fabrycznie nigdy nie zaznaly. Koszt niewielki,a radosc i bezpieczenstwo bezcenne


[ wiadomość edytowana przez: Mariusz_P dnia 2008-07-10 23:42:55 ]
  
 
Cytat:
2008-07-10 23:40:33, Mariusz_P pisze:
Hmm,powtorze jasniej. W moim przypadku, zakupilem dwie lampy Helli od Anglika soczewki. Dla niewtajemniczonych sprzedawcow towar bezwartosciowy, zakup to 120zl para W srodku masz regulowane przeslony, w lewym ustawiasz na plaskie swiatlo, likwidujac oswietlenie angielskiego pobocza dla piechurow, zas po stronie pasazera, odklejasz szklo, rozbierasz soczewke, wyjmujesz metalowa przeslone,dorabiasz identyczna z blachy alu,wycinasz plaski prostokat,zamiast fabrycznego "klinka" i skladasz z powrotem. A jak zrobic aby Policja i Stacje Diagnostyczne sie nie czepialy? Zamontuj uklad spryskiwaczy,jesli go nie masz. Jak widza ksenony plus spryskiwacze to masz spoko. Ja tylko raz na trasie musialem udowodnic oryginalnosc ksenonow,obecnoscia i sprawnoscia spryskiwaczy. Nikt nie bedzie mi grzebal pod maska i sprawdzal zarowek,jakie siedza. Tak paly robia w Golfach 10 letnich,ktore ksenonow fabrycznie nigdy nie zaznaly. Koszt niewielki,a radosc i bezpieczenstwo bezcenne [ wiadomość edytowana przez: Mariusz_P dnia 2008-07-10 23:42:55 ]


Nie trzeba grzebać żarówek, po co się brudzić - Na reflektorze ksenonowym jest "D2S" którego nie ma na na standardowych soczewkach więc od razu wyjdzie, że to samoróbka. Po drugie homologacja lamp kontynentalnych i angielskich jest inna i również jest wytłoczona na lampie.
Żeby przerobić lampy na kontynent robi się lustrzane odbicie przesłon a nie płaskie.
  
 
Oczywiscie,lustrzane odbicie,ale juz nie skosne jak dla zwyklej zarowki ,aby oswietlic bardziej pobocze,tylko "wycina sie prostokacik" gdyz ksenon jest mocniejszym zrodlem swiatla. A co do oznaczen na reflektorze to fakt. Musi byc tam wybite D2S,ale jak narazie nigdy nikt nie sprawdzal u mnie tak doglebnie. Jesli calosc jest dobrze wykonana,nie oslepia drogowki, to nie ma sie czym martwic