Schowek pasażera B

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
poczytałem archiwum ( 2005 rok ) ale brak dokładnych opisów.

-zaciął się zamek schowka pasazera ( po prostu pewnie za dużo napchane)

-jak go otworzyć? jakies wskazówki? normalny demontaz zdaje się nie bardzo mozliwy ( najpierw schowek musi być otwarty żeby odkręcić śruby od poduchy)

- tak czy srak w łikend postaram się zrobić dokumentację z wyprucia dziadostwa

  
 
Kiedyś w dieselku miałem identyczną sytuację. Stary jestem i pamięć zawodzi ale z tego co pamiętam ściągałem prawy nawiew a właściwie cały zespół tego nawiewu i coś gdzieś grzebałem wkrętakiem przy ryglu schowka. Dopychałem go jednocześnie przekręcając kluczyk czy jak
Nie jest to rewelka, ale przynajmniej będziesz wiedział od czego zacząć.
  
 
sęk w tym że zacięcie nie jest przez zamek ale raczej przez to że w schowku jest napchane i nie odskakuje rygiel.

ale plan mam i owszem zdjąć nawiew i pogrzebać może uda się wybić druty z zawiasów
chyba że inaczej, uda mi się wsunąć metalową taśmę i pogrzebac przy zamku - może odskoczy
  
 
Ja tez przerabialem temat niedawno przeladowalem schowek i zostal pernamentnie zamkniety wraz z dokumentami i cala reszta.Otwarlem go wlazac pod schowek od dolu i ciekin srubokretem wysunalem bolce z zawiasow.Troche dlubania bylo i cierpliwosci ale udalo sie,klapa schowka zostala otwarta.Byl jeszcze jeden problem po otwarciu(zdjeciu klapy schowka)okazalo sie ze pekl mechanizm ryglujacy.Zycze powodzenia.
  
 
I mnie tez spotkalo nieszczescie zamknietego schowka zrobilem to tez wyciagajac bolce z zawiasy klapki schowka. U mnie okazalo sie ze polamal sie mechanizm wewnetrzny wiec zregenerozwalom go zwyczajna gumka
  
 
Myślę, że bez demontażu schowka istnieje możliwość jego otwarcia. Cienkim śrubokrętem (tz. zegarmistrzowski) wepchnąć do środka każdy z osobna rygiel i zablokować np. kartą plastykową (jakby chciał wrócić do pierwotnego położenia).

Może już za późno, ale może kto inny skorzysta.
  
 
Miałem ten sam problem. Sprawa nie jest kłopotliwa, wystarczy zdemontować prawy nawiew i jest miejsce gdzie widać skobelki zamka. Wystarczy z jednej strony nacisnąć - są połączone ze sobą dlatego wystarczy z jednej strony.
ot taki myk
  
 
Mogą nie być spięte !!! i po myku !!!
  
 
sprawa rozwiązana i prosta . może jeszcze dziś wrzucę opis ze zdjęciami do porad
  
 
Sprawa jest rzeczywiście prosta Wystarczy wysunąć - wyszarpać do siebie kratkę nawiewu obok schowka, potem zdejmujemy plastikowy poniżej kratki nawiewu, następnie boczek deski rozdzielczej (nie pamiętam czy pierwszy boczek czy ten spód, bo robiłem to sporo temu). Gwiazdkowym odkręcamy widoczne śruby dopóki nie kapniemy się że te małe prostokątne okienko, to miejsce oparcia rygla schowka, który wystarczy popchnąć płaskim śrubokrętem, aby schowek się otworzył.
Po rozkręceniu mechanizmu schowka poddajemy sie refleksjom, dlaczego konstruktorzy wymyślili takie gówno, zamiast 2 metalowych przeciwbieżnych prętów i sprężyn. Pęknięte cięgno da się to naprawić za pomocą siateczki jaką spece od zderzaków czynią je nowymi. Czyli chodzi o wpawanie jej w miejscu pęknięcia tego cięgna.

Sam się tylko zastanawiam dlaczego ta podstawowa sprawa nie została wyjaśniona i opisana? Pewnie dlatego że do zgłaszającego problem były informacje o sposobie używania wyszukiwarki, a problem ze schowkiem był opisany w kwestii naprawienia go, a nie było nigdzie napisane jak go otworzyć.
  
 
Gdyby ktoś potrzebował w Anglii schowek z dobrym mechanizmem zamka to prosze pisac. Tanio sprzedam.
  
 
aa rozżarłem się w ban-anach, z wrodzonej złośliwości over un aut, a co. za karę