Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kubusiek77 Sympatyk FEFK Chrysler Voyager Warszawa - Jelonki | 2008-08-20 14:13:08 Nareszcie się z tym uporałem!!!
Objawy były takie że jak był silnik zimny to jechał normalnie, a jak tylko się trochę nagrzał to tak szarpało jakby się dusił i prawie wogóle nie dało się jechać, dodam że na LPG wszystko było w porządku... Przeczytałem jakiś wątek o podobnej tematyce tyle że dotyczący 1.6 mk7 i winny był przepływomierz, a jak wiadomo 1.4i takiego cuda niema, więc zacząłem przeglądać książkę w poszukiwaniu jakiegoś czujnika temperatury powietrza i znalazłem!!! Po wymianie objawy ustąpiły i teraz śmiga na benzynce jak szalony... (jak można tak powiedzieć o 1.4 ) Czujnik w Inter Cars'ie (zamiennik) kosztował 34zł A oto kilka fotek: |
Wuipe Escort Driver Mitsubishi ASX Rybnik / Olza | 2008-08-20 15:16:00 dobry topik |
DzikusPL Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2008-08-20 15:42:53 no magiu mam dla Ciebie zagadkę z tego tematu tylko znacznie trudniejszą ;]
otóż problem jest taki: 1) na gazie chodzi OK, oprócz tego że pali 15 po mieście i w trasie też 2) na benznie do póki się nie rozgrzeje jest ok 3) jak się rozgrzeje na benzynie jeździ bezproblemowo, ale jak wrzuce na luz... obroty spadają do 200-300 zaczyna się dusić i zazwyczaj gaśnie czasami wytrzyma 3-4 sekundy z takim przyduszaniem i wejdzie normanie na 900 obrotów i jest gitara do póki niedam mu gazu i znowu nie puszcze na luz, ze 2 czy 3 razy zdarzyło się że stojąc na luzie spadł do tych 200-300 obrotów i się dusił ale te przypadki można policzyć na palcach jednej ręki, i co mu jest? jeśli przepływomierz czy inny czujnik powietrza to jeździć też by się nie dało, a takie cyrki tylko po wrzuceniu na luz do momentu kiedy nie ustabilizuje obrotów na 900, |
kubusiek77 Sympatyk FEFK Chrysler Voyager Warszawa - Jelonki | 2008-08-20 17:55:41
Proponuję sprawdzić czujnik położenia przepustnicy... zresztą na 1.6 się nie znam.... BTW mam podobne objawy ale na LPG i tylko jak jest zimny... |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2008-08-20 19:28:05 To ja mam zupełnie odwrotny problem niz opsany tu z tematu wątka,a mianowicie na gazie czy zimny czy ciepły chodzi aż miło,natomiast na benie jak jest zimny to obroty mocno spadaja włacznie z gaśnieciem i ciężko jest w ogole ruszyc...musze mocno gazowac a to i tak nie gwarantuje normalnego ruszenia...normalnie sie dusi biedak...jak sie rozgrzeje to jest juz ok...pomoże ktoś??
ps. problemy sie zaczeły gdy mi gaz zapakowali do pieca |
DzikusPL Sympatyk FEFK Ford Escort Cabrio G ... Skierniewice | 2008-08-21 11:56:43
chodzi Ci o potencjometr przepustnicy? już raz rozbierałem, czyściłem i sprawdzałem, pomiary rezystancji niewiele się różniły od danych książkowych, |
falcon0 Sympatyk FEFK Był Essi MKVI i Foka ... WLKP | 2008-08-22 14:07:12 Dokładnie tak jak u mnie...dosc mocno czuc benzynką jakby go zalewał...musze pomierzyc ten czujnik czy wsjo z nim ok
No dzis pomierzyłem owy czujnik i niestety sie okazało,ze to nie jego wina...pomiar omomierzem wyszedł w normie...troche go oczysciłem bo był cały w oleju/brudny, ale silnik nadal na benie nie chce isc jak nalezy gdy zimny...porzadnie wkreca sie na obroty doipiero od 3000rpm takze szukam dalej przyczyny [ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2008-08-22 18:56:09 ] |