Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
kosa131 (S) Miłośnik FSO 3x Fiat 131 (kombi, ... Szczecin | 2008-08-25 22:56:54
nie no, K/KE to jednak zupełnie co innego niz L/LE/LH i inne pochodne. Przede wszystkim w K/KE wtryskiwacze otwierane sa ciśnieniem paliwa, co powoduje, ze uklad jest bardzo wrażliwy na zmiany tego ciśnienia (pompa/regulator/akumulator ciśnienia/czystość filtra). Poza tym K/KE to wtrysk ciągły - nie cykliczny. Mechaniczny przepływomierz z rozdzielaczem paliwa w K/KE jest wrażliwy na wszelkie nieszczelności pomiędzy nim a przepustnicą (a tych może byc znacznie więcej ze względu na kształt gumowych elementów łączących ) niz w serii L, ponadto klapa spiętrzająca jest w K/KE wykonana jako krążek z cienkiej blachy, wiec każdy strzał w dolot grozi jej pogięciem. W L i pochodnych przepływomierz psuje sie raczej w inny sposób - albo problemem jest potencjometr we wnętrzu przepływomierza, albo zacinająca się klapa. A co do wtrysku jest jeszcze inan możliwość - w oparciu o elementu układu z cromy/delty/dedry/tipo lub argenty i jakiś nowoczesny układ wtryskowy zbudować jakies sensowne zasilanie silnika w paliwo, z rozbudowanym układem autodiagnostyki, a najlepiej tez z układem zapłonowym. Tylko czy komuś sie chce... [ wiadomość edytowana przez: kosa131 dnia 2008-08-25 22:59:33 ] |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2008-08-26 11:12:43
Nie. Twójego na sportowych wciąga OHVka ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
Rys1977 Miłośnik FSO Warszawa | 2008-08-26 11:55:10 Olo, jak mogles byc tak brutalny |