Zapala się lampka braku ładowania na wysokich obrotach ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Dzisiaj to zauważyłem wracając z Pabianic. Powyżej 2100 obr/min zapala się lampka braku ładowania. Niczego nie zdążyłem pomierzyć bo mam nocny dyżur w pracy, a przyjechałem do domu wieczorem. Bardzo proszę o wskazówki, jak się zabrać do diagnozowania i ogolnie o opinie w tym temacie, co może być przyczyną takiej sygnalizacji ? Może obejdzie się bez wizyty u autoelektryka.
Z góry dziękuję i pozdrawiam uczestnikow tego forum !
  
 
Stawiam na regulator napięcia. Zmierz napięcie jakimś miernikiem przy różnych obrotach i będziesz wiedział.
  
 
Dzisiaj pomierzyłem. Miernik podłączony pod akumulator wskazuje 12,8 V. Po włączeniu silnika podnosi sie do 14,3 - 14,4 i do ok 2100 obr/ rośnie o dalsze 0,2 V. Dalsze podnoszenie obrotów skutkuje zapaleniem sie lampki ładowania i spadkiem napięcia poniżej wartości początkowej..........czyli brak ładowania.
Nie wiem, gdzie jest regulator napięcia ? W poprzednim modelu zamocowany był przy akumulatorze, a tu niczego nie widzę ???
  
 
Jest na alternatorze bezpośrednio.