Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2008-09-16 21:58:10 Ktoś zna się na Polonezach jak wygląda mocowanie półosi w moście tam jak gruszka jest...
Nad tym Poldkiem krąży fatum. Ledwo naprawiłem w nim hamulce, bo się skończyły, znaczy szczęka pękła i szwagierka wybrała uerzenie w barjerkę zamiast w Pociąg, bo szlabany sie opuściły. Teraz z kolei wypadła półoś tylna prawa wraz z bębnem... Wcześniej był robiny most i wiele innych przypadłości. Zastanawiam się jak to jest tam mocowane, czy na jakąś zawleczkę,czy jak ??? Moze to coś w stylu jak w Maluszku flansza i półoś blokuje zawleczka... Pomóżcie, bo nie wiem jak sie do tego zabrać... Pewnie do wymiany cała półoś... Dodam, ze jest to Atu Plus 1997 [ wiadomość edytowana przez: Koot dnia 2008-09-16 23:28:54 ] [ powód edycji: Modyfikowałem tytuł ] |
danielewicz Miłośnik FSO 3BG Gdynia | 2008-09-16 22:00:37 Pewnie była wytarta w miejscu łożyska przy kole, pierścień słabo trzymał i dlatego półoska wyjechała.
Szukaj innej. |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2008-09-16 22:07:58 O tak już lepiej Poszukam półosi na allegro. Tylko pytanie teraz, czy tarcza nie wiem jak to się nazywa konkretnie Kotwiczna ??? Będzie miała dobry ten kołnież, czy i jej nie wymieniać..
Ok dzięki. Już widzę na allegro ile takie coś kosztuje. 0d 100 do 150 zł. Ciekawe ile kosztuje nówka. Najlepiej komplet, bo reszta te z może być wytarta. Albo moze t tylko tarcza co ja nazywam kotwiczna jest do wymiany. [ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2008-09-16 22:22:31 ] |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2008-09-17 11:35:04 Ok, ok tylko teraz jak ja mam już używaną półoś wraz z bębnem to, czy wystarczy mi tylko wyjąć starą półoś wraz z bębnem i tą tarczą, do której mocowane są szczęki i włożyć kompletną półoś z bębnem wymieniając w nim tylko szczęki i sam bęben na te co jeździły w Poldku do tej pory ??? Czy będę musiał tam jeszcze dłubać. Wole się zapytać niż odwalić lipę jak poprzednik, który sprzedał Jej Poloneza. |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2008-09-17 14:41:36
Czyli teraz muszę mieć do tego specjalny klucz. Innym tego nie odkręcę ??? Mam nadzieje, że ta tarcza nie uległa zniszczeniu... [ wiadomość edytowana przez: Ikarus260 dnia 2008-09-17 14:42:52 ] |
Ikarus260 Opel Astra Warszawa - Gocław , Żoliborz | 2008-09-17 15:45:40 Ok już wszystko wiem co i jak. Łożysko z pierscieniem nabiję i zrobie 3 spawy, żeby już więcej nie wyleciało |
oprawca_1978 Polonez Warszawa | 2008-09-19 16:22:23
PRZESTRZEGAM przed robieniem tego na zimno! Albo robić tak, jak określone jest w instrukcji, albo w ogóle! Tu nie ma miejsca na żadną prowizorkę, jak wyskoczy półośka z mostu na zakręcie, to możesz zabić i siebie, i pasażerów i innych użytkowników drogi! Jak właściwie montować pierścienie osadcze łożysk półosi - treściwie opisane jest w instrukcji do Poloneza w dziale tylny most. |
paweldobra POLONEZ Dobra | 2008-09-19 19:38:11 spawanie pierscienia do poloski raczej odpada.poloska jest z bardzo twardego materialu.spawajac rozhartujesz ja,tzn oslabisz no i spaw nie bedzie tak twardy jak sama poloska.czyli gdy to zrobisz nie daj bog, to grozi ci kryminal,bo to bardzo ryzykowne.posluchaj kolegi oprawca_1978 i niekombinuj |