Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Cromm TOYOTA MANIAK Toyota Corolla CE-11 ... malopolska | 2008-09-19 16:06:27 A wiec co z ciechanowa trzeba przyjcha do krakowa ... |
kris170262 Ciechanów | 2008-09-21 20:37:16 Toyka rzeczywiście była puknięta 2 lata temu. Od tamtej pory przejechałem ponad 50 tys km i wszystko było ok.
W ASO nikt nie sprawdzał instalacji - wniosek, że należy wymienić listwę postawili po kodzie bledu. Mam pytanko odnośnie tej listwy - czy jej kalibracja robiona jest do każdego silnika oddzielnie - pytam się, gdyż mam możliwość kupienia całego silnika na gwarancji za 1/2 ceny tej listwy i czy po wymianie samej listwy nie będzie żadnych kłopotów z uruchomieniem i eksploatacją i czy będą potrzebne jakieś dodatkowe ustawienia i "kalibracje" z silnikiem. |
madzia_83 TOYOTA MANIAK Mimlowóz e9 Gardawice | 2008-09-21 21:25:17
Tiaa ja to przeżyłam na własnej (raczej Corolli) skórze. Koszmar. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2008-09-21 22:04:09
Jezeli postawili taka diagnoze tylko na podstawie kodu to mozesz ich uwazac za niepowaznych. Listwa jest czescia zamienna sparowana z czujnikiem czyli mozesz wymienic na np uzywke ,wazne aby wymienic listwe z czujnikiem a nie przekrecac samego czujnika bo naprezenia ktore w nim powstana rozkalibruja go. Zapomnij jednak o listwie ,bo jest jakies 2% ze to ona jest przyczyna.Zwazywszy okolicznosci popraw wszystkie masy na wiazce silnikowej i glowna mase na silnik i nadwozie. Zwlaszcza w samochodzie po klepie czesto masy sa przykrecane na lakier i szpachle i po czasie albo od razu dzieja sie cuda wianki. Powinienes tez rozpruc wiazke silnika zwlaszcza na odcinku pomiedzy sciana grodziowa a wieszakiem silnika tam gdzie pracuje na zginanie i pociagnac za kazda zyle z czujnika listwy ,jest wielce prawdopodobne ze jeden z kabli zostanie ci w rece . Pomiary czesto tego nie wykryja bo przelamana zyla lezy w izolacji i udaje kabel. Sprawdz obudowe kompa czy nie jest peknieta i czy wtyczki nie sa pozalewane. Jezeli sprawdzisz powyzsze i wszystko bedzie ok to dopiero mozesz pomyslec o listwie...ale osobiscie mysle ze problem bedzie w wiazce. |
kris170262 Ciechanów | 2008-09-26 15:38:52 W dniu dzisiejszym zrobiłem to wszystko co napisałeś - obyło się bez rozpruwania koszulek na kablach i .... jest wszystko ok. Jesteś naprawdę BIG !!! ELEKTRON.
Wielkie dzieki za pomoc. Pełen szacuneczek za umiejętności i wiedzę. Pozdrawiam. |
Perzan TOYOTA MANIAK ST191L-DWMNKW Kraków | 2008-09-26 18:02:19
No dobra, to pochwal się co to było ??? Pozdro. |
kris170262 Ciechanów | 2008-09-26 18:45:54 Tak jak polecił mi BIGELEKTRON, przeczyściłem wszystkie masy oraz wszystkie wtyczki metodą: włącz-wyłącz po ok. 5 razy łącznie z komputerem. To samo ze wszystkimi bezpiecznikami. Na koniec wymieniłem żarówkę oświetlenia tablicy rejestracyjnej (była przepalona) i ty by było tyle. Ważne że po odpaleniu zgasła kontrolka.
Pozdrowionka z Mazowsza. |
Przemek101 Brzeg | 2009-12-27 18:30:21 WITAM MAM PROBLEM Z POZIOMOWANIEM LAMP AWENSIS |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2009-12-27 21:45:51
No i????? A czym sie ow problem objawia? kontrolka sie zaswieca czy nie? |
motomaniac Ostrołęka | 2014-05-07 18:53:15 Witam
Czy wiesz może jak ustawić rozrząd w aucie Toyota Avensis, benzyna 2.0 3sfe, 98 rok Teściowi pękł pasek w czasie jazdy i jest problem z założeniem nowego paska rozrządu. Lub ewentualnie znasz miejsce w internecie gdzie to można sprawdzić ? Z góry dzięki za odpowiedź. |
paavello Wodzisław Śląski | 2021-08-09 13:12:50 Witam
Posiadam Toyotę Avensis t25 1CD-FTV, z roku 2003, z przebiegiem 200 tys (pewnym bo auto mam niemal od nowości) Mam następujący problem: Jadąc jednostajną prędkością powyżej 120 km/h po kilku minutach pojawia się błąd P0234 - przeładowanie turbiny. Błąd nie pojawia się podczas przyspieszania tylko podczas jazdy ze stałą prędkością np 140 km/h. Oczywiście po pojawieniu się błędu silnik wyłącza turbinę i jest spadek mocy. Co zrobiłem: Podmieniłem MAP sensor, podmieniłem zawór sterujący podciśnieniem (N75), wyczyściłem przepływomierz i EGR, wymieniłem wężyki podciśnienia. Byłem na diagnozie w ASO gdzie stwierdzono że to "ewidentnie" wina turbiny, którą ponownie zregenerowałem (była 2,5 roku wcześniej regenerowana w pełnej opcji) - tym razem wymieniono zmienną geometrię na nową. Niestety nic to nie dało. Mechanik stwierdził że mechanizm sterowania podciśnieniem działa, tylko jak by za wolno - na granicy błędu i czasem ten błąd wywali. Może ma Pan jakiś pomysł lub zechciałby Pan się zająć tym samochodem? Już nie wiem czy to auto naprawiać czy podpalić... [ wiadomość edytowana przez: paavello dnia 2021-08-09 13:15:35 ] |