Chcę kupić cabrio!!! zna ktoś te autko???

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
klik
  
 
na zlotach w wrc się nie pojawia...
  
 
co myślicie o tym silniku, bo kompletnie ich nie znam. da rade go podkręcic, a najlepiej uturbić???
  
 
Cytat:
2008-09-25 09:22:00, many_xr3i pisze:
co myślicie o tym silniku, bo kompletnie ich nie znam. da rade go podkręcic, a najlepiej uturbić???



Cytat:
Moc: 90 KM (66 kW), Pojemność skokowa: 1600 cm3



1.6 8v EFI katalogowo ma 105km a nie 90 więc widać wiedzę sprzedającego...
16vEFI ma 90 km a 8v na gaźniku 115km
  
 
arek a jak ten silnik sie zachwuje, w jezdzie???? co wybrać taki czy zetec??? powiem że kupuje cabrio jako baze do przeróbek, silnik będzie uturiony, a styl zewnętrzny będzie jak marcinos. no może nawet trochę bardziej, hard style, ale napewno nie bedzie tam laminatu jak w przypadku mk7 czekam na pomocne odpowiedzi, pozdro
  
 
cabrio ???? nie lepiej hatchback ? i 2.0
  
 
many silnik 1.6 EFI 105KM jest dosyć wdzięcznym ale przede wszystkim duużo tańszym silnikiem to np. turbienia...

na ok 0,5 bara da się wyciągnąć 130KM, osobicie koledzy wyciągali z tych jednostek na 1,5 bara ok 200KM jednak zrezygnowali z tego gdyż jest to ciut za wiele jak na ten silnik...

ale ogólnie zestrojenie bezbpieczne na ok 160-170KM jak najbardziej..

zettec jest drogi w modzeniu ale też lepsze efekty...bardzo fajnym silnikiem jest 1.8 115KM jako baza do przeróbek, z tym,ze tutaj koszty już znacznie rosną..ale fun kosztuje
  
 
Cytat:
2008-09-25 15:17:46, trance pisze:
many silnik 1.6 EFI 105KM jest dosyć wdzięcznym ale przede wszystkim duużo tańszym silnikiem to np. turbienia... na ok 0,5 bara da się wyciągnąć 130KM, osobicie koledzy wyciągali z tych jednostek na 1,5 bara ok 200KM jednak zrezygnowali z tego gdyż jest to ciut za wiele jak na ten silnik... ale ogólnie zestrojenie bezbpieczne na ok 160-170KM jak najbardziej.. zettec jest drogi w modzeniu ale też lepsze efekty...bardzo fajnym silnikiem jest 1.8 115KM jako baza do przeróbek, z tym,ze tutaj koszty już znacznie rosną..ale fun kosztuje



to ja się pytam gdzie Ci koledzy ?? bo na forum to TURBO to temat RZEKA a odważnych jak nie było tak nie ma
  
 
auto z cabrio clubu, poproś o zdjęcia dachu na zgięciach za tylnymi bocznymi szybami.
  
 
Cytat:
2008-09-25 16:54:58, Kleszczak pisze:
auto z cabrio clubu, poproś o zdjęcia dachu na zgięciach za tylnymi bocznymi szybami.



faktycznie byle auto klubowe... jakis czas temu klubowicz je sprzedal i teraz kolejny wlasciciel probuje wjechac na jego plecach... auto bardzo dobrze znane w klubie za kadencji klubowicza.. jest nawet gdzies o nim temat

podsumowujac aktualny wlasciciel nie nalezy do cabrio-clubu.
  
 
sugerowałem się naklejką a dopiero później zobaczyłem link ale on już nie istnieje.
  
 
Cytat:
2008-09-25 12:06:58, many_xr3i pisze:
arek a jak ten silnik sie zachwuje, w jezdzie???? co wybrać taki czy zetec??? powiem że kupuje cabrio jako baze do przeróbek, silnik będzie uturiony, a styl zewnętrzny będzie jak marcinos. no może nawet trochę bardziej, hard style, ale napewno nie bedzie tam laminatu jak w przypadku mk7 czekam na pomocne odpowiedzi, pozdro


Moim zdaniem Many lepszy był by chyba Zetec 16waflowy,
16v lepiej się kręcą, są bardziej żwysze i gdyby porównać 105konne 8v a 90km 16v to 16 i tak bedzie lepsza i szybsza chociaż ma 15km mniej.
Takie jest moje zdanie
  
 
Cytat:
2008-09-25 16:08:58, Asior pisze:
to ja się pytam gdzie Ci koledzy ?? bo na forum to TURBO to temat RZEKA a odważnych jak nie było tak nie ma


I powiem Ci więcej dalej ich nie będzie a projekty turbo tak samo szybko giną jak i powstawały w zamysłach niedoszłych wykonawców.I bede naprawde zadowolony jeśli dwie no może 3 osoby w histori tego forum wogóle tego dokonają.

Od chęci do realizacji baaardzo długa droga,z której to co raz jak kamienie wyrastają koszty, sprzęt, trudność instalacji, zestrojenia, skompletowania części układu etc...Pomijam fakt że w przypadku escorta wielokrotnie przewyższa to wartość większości egzemplarzy.

Swoją drogą w przeciągu ostatniego roku mieliśmy tu 3 niedoszłe projekty których autoży zawzięcie twierdzili że dokończą dzieła.Pomine że dwa z aut zostału sprzedane, a w trzecim przypadku zmianie uległa koncepcja.
  
 
Bardzo dobrze poznalem te autko hehe, taka fajna skarbonka ale
wrazenia z jazdy bezcenne, troszke galaretowaty ale po prostej bez dziur plynie.

Silniczek 105 BHP daje sobie rade ale mogloby byc to 1,8 (taka moja opinia)

Przejechalem nim w trase Bialystok-londyn i dal rade jeszcze czeka mnie powrot (to juz pozniej opisze)

Ogolnie autko jest jak na swoje lata jeszcze jary i naprawde mozna je super przyozdobic pozdrawiam i POLECAM
  
 
Cytat:
2008-09-25 17:57:58, Remarq pisze:
I powiem Ci więcej dalej ich nie będzie a projekty turbo tak samo szybko giną jak i powstawały w zamysłach niedoszłych wykonawców.I bede naprawde zadowolony jeśli dwie no może 3 osoby w histori tego forum wogóle tego dokonają. Od chęci do realizacji baaardzo długa droga,z której to co raz jak kamienie wyrastają koszty, sprzęt, trudność instalacji, zestrojenia, skompletowania części układu etc...Pomijam fakt że w przypadku escorta wielokrotnie przewyższa to wartość większości egzemplarzy. Swoją drogą w przeciągu ostatniego roku mieliśmy tu 3 niedoszłe projekty których autoży zawzięcie twierdzili że dokończą dzieła.Pomine że dwa z aut zostału sprzedane, a w trzecim przypadku zmianie uległa koncepcja.

z tym że ja wiekszość modów przeprowadzam własnoręcznie jak np: w przypadku mk7, co do kosztów to gdyby nie było mnie stać to bym nie zaczynał o tym myśleć, dlatego poszukuje baze cabrio do zabawy w zimowe wieczory, w garażu przy cieple kominka i żywca a cabrio tylko dla tego że mam auto z pełnym dachem, a przydała by się jakaś zabawka na letnie wojaże po DWR puki co z części mam już kupione TURBO GARETT, ZAWIECHE KYB, LAKIER 8L CZARNA PERłA, ZAKUP AUTA ODKłADAM PUKI CO DO ZIMY, JEST WTEDY TANIEJ KUPIć CABRIO, NO CHYBA żE SIE TRAFI TAKI EGZęPLAż JAKIEGO SZUKAM I W DOBRYCH PIENIąDZACH POZDRO
  
 
Cytat:
2008-09-25 17:47:03, ArekCLX pisze:
Moim zdaniem Many lepszy był by chyba Zetec 16waflowy, 16v lepiej się kręcą, są bardziej żwysze i gdyby porównać 105konne 8v a 90km 16v to 16 i tak bedzie lepsza i szybsza chociaż ma 15km mniej. Takie jest moje zdanie



Tos teraz zaszalal ,nawet wg katalogow 105 ma jakies 1,5 sek mniej do sety od zeteca

Wg mnie czuc znaczna roznice przy swirowaniu na korzysc CVH ,ale dla calkowice normalnego urzytkownika lepszy jest zetec - przyjemniejszy ma zakres Nm.
Oczywiscie mowie o calkiem sprawnych obu silnikach,a CVH czesto cos boli bo ktos olal diagnostyke i nie znalazl przyczyny zeslabniecia itd