Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Filemon2 Member Klubu Espero Daewoo Espero Janowice | 2008-10-14 22:25:46 Prawdopodobnie koło pasowe jest już wyśmigane tak ze mi mimo iż dałeś nowy pasek to dalej piszczy |
franko25 Member Klubu Espero Daewoo Espero 2.0 CD Sosnowiec | 2008-10-14 22:36:25 a nie bedzie to łożysko w alternatorze ? |
rafalko Espero 1.5 16v + Ave ... Wrocław | 2008-10-15 14:25:49 Tez mi tak piszczy kolo 5-10 sekund zawsze po nocy pomimo ze wymienilem pasek i naciagalem juz kilka razy - ale mozna siei przyzwyczaic |
Kula69 Klubowy Weteran BMW 530d Warszawa Ursynów | 2008-10-15 17:23:49 to samo ma jabcok |
raper6 glx Myszków | 2008-10-15 22:49:46 to piszczenie jest wkurzające i obciachowe why..hwy..why..??? |
kondziak Mesio E-Classe W210 Białystok | 2008-10-21 10:43:03 Mi też piszczy czasami i żeby było śmieszniej to prawie zawsze wtedy gdzie jest sporo rosy na samochodzie moja rada olać to popiszczy z 10 sekund przy ruszaniu i przestanie |
szadu Daewoo Espero Jedlicze | 2009-02-03 21:11:46 U mnie również zaczęło "coś" piszczeć w okolicy alternatora.Wymieniłem łożyska w alternatorze.Dalej piszczy.W akcie desperacji psiknąłem na pasek WD 40 brak efektu.W związku z tym mam pytanie,czy może piszczeć np.napinacz paska rozrządu? |
pawel12356 Daewoo Espero 1.5 16v Czerniak | 2009-02-03 21:19:12
moze tam tez jest łozysko i w rolce tez |
syndoktora Klubowy Weteran Espero(było), Astra ... Sosnowiec | 2009-02-03 21:29:54 Ja miałem pasek Gates, który bardzo piszczał, teraz wymieniłem na Continental i nic nie piszczy, ale mechanik powiedził że jak będzie nadal piszczeć to prawdopodobnie koło pasowe lub alternetor, w sumie mnie to piszczenie nie przeszkadzało tak strasznie... tylko przy rozruchu silnika piszczał przez około 20 sekund i to jak było zimno i duża wilgoć w powietrzu |
PSTRUS Warszawa | 2009-02-10 10:52:21
|
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2011-04-09 11:29:30 Odkurzę nieco temat jako że jestem tuż przed naciąganiem paska. I tu moje pytanie jaki powinien być prawidłowy naciąg i jak to sprawdzić? |
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2011-04-09 22:50:42
Za mocno nie ma co naciągać, bo łożyska w alternatorze zrobią Ja przed naciągnięciem, zaznaczyłem sobie na uchu alternatora "punkt zero", i następnie po delikatnym poluzowaniu śruby kontrującej ...przesunąłem "wspomagaczem" alternator o ok. 3 mm. Tyle tylko, żeby nie piszczało ...i jest OK . PS: Przy zakupie paska wcisnęli mi pasek o dł. "1005 mm" i ni h...ja nie mogłem go załozyć bo był za krótki. Dopiero "1015 mm" jakoś się wcisnął ...chociaż później zostaje coraz mniej zapasu na "dociąganie". (mam GATES'a - MICRO i firma ta się zepsuła w porównaniu do tego co produkowali wcześniej bo paski te wyciągają się jak psy...) |
robert_or3 Member Klubu Espero Citroen C5 FL Łękawica | 2011-04-09 23:53:07
|
nawigator5 Klubowy Weteran espero 1.5 lpg Poznań | 2011-04-10 00:06:42
Ja też to czytałem i widziałem nawet rycinę: (książkę mam do dzisiaj) WKŁ 1975 "Naprawa samochodów FSO - PF 125" Tamte paski w porównaniu do esperowych wielorowkowych ...trochę się różniły Tak jak wcześniej pisałem: przesunąłem alternator o ok. 3 mm żeby tylko przestało piszczeć ...i nic więcej nie potrzebuję. |