Głośniki do espero

Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Na wstepie chciałbym prosic abyscie nie odsyłali mnie do szukajki bo juz tam bylem i dalej nic nie wiem Musze tez dodać ze jestem kompletnie zielony w temacie... w zasadzie to nie mam o głosnikach pojecia A teraz do rzeczy... Otoz ze w moim espero praktycznie nie da sie juz nic słuchac chcialbym zmienic głosniki. Chodzi mi o przod i tyl. Z uwagi ze to już tylko resztki samochodu nie chce wydawac majatku max 250zł. Prosze o konkretne propozycje z allegro badz jakiegos sklepu internetowego

[ wiadomość edytowana przez: michpanek dnia 2008-10-22 23:02:09 ]

Kup 2 zestawy

Zmieścisz się w 250zł i będziesz bardzo zadowolony z efektu.

Z przodu trochę porzeźbisz, ale magnesy zmieszczą się w fabryczne otwory. Dystanse weź z MDFu żeby łatwo je dopasować do kształtu blachy. Będziesz musiał troche zmodyfikować boczek od środka - nożycami obetniesz zbędną "tekturę" boczka. Nie przejmuj się, nic nie zepsujesz

Przycisk otwierania bagażnika zostanie spokojnie w swoim miejscu.

Mi zamontowanie tego zestawu z przodu wraz z całą rzeźbą zajęło 2 godziny - w tym nowe kable od samego radia i piszczki w osłonie lusterek (kup wiertło do określonych otworów).

Polecam, bo sam miałem taki zestaw - 8 pięknie grających głośników

A nie da rady bez zbednego kombinowania? Wyjac stare wsadzic nowe?

Cytat:
2008-10-22 23:12:15, michpanek pisze:
A nie da rady bez zbednego kombinowania? Wyjac stare wsadzic nowe?

Wtedy do przodu kup 10cm a na tył 165mm... ale wówczas przód będzie prawie niesłyszalny.

Jak chcesz iść na łatwiznę to kup zestawy dwudrożne (takie)

A na tył takie...

Może i to zagra

To "może" nie wyglada mi dobrze;P Naprawde ta druga opcja to bedzie taka katastrofa?

Spokojnie i wystarczająco zagra pod warunkiem, że ściszysz tył. W złomgunie mam większe g*wno i gra jako tako.