[Ogólne] pytanie pasek klinowy RS 2000

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam.

mam rsa od nie dawna.

jaki kupic pasek klinowy ( wielorowkowy ) do rs'a?

intersuje mnie firma i numery tego paska czy co to tam jest potrzebne.

czytalem rozne tematy ale nie znalazlem to co mnie interesuje ( chyba ze szukalem zle lub malo dokladnie ).

mam wspomaganie, nie mam klimy.

p.s. nie odsylajcie mnie do slawasa1 :p

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2011-11-09 21:09:55 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu ]
  
 
W celu nabycia w.w paska należy spisać sobie numer VIN pojazdu i udać się do najbliższego sklepu sieci intercars,motorol,jc.
Tam poprostu powiedzieć jakie auto posiadasz jeśli niebędziesz miał pełnej wiedzy to na podstawie numeru VIN konsultanci zweryfikują jaki pasek jest potrzebny.
W przypadku gdyby pasek okazał się źle dobrany mozna go zwrócić lub wymienić bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
  
 
ale masz problem chłopie, czy to wazne jaka firma? a czemu u slawasa nie chcesz kupić , ja od niego brałem pasek i nie było żadnych problemów
  
 
Cytat:
2008-10-27 23:35:13, mss pisze:
ale masz problem chłopie, czy to wazne jaka firma? a czemu u slawasa nie chcesz kupić , ja od niego brałem pasek i nie było żadnych problemów



mniejsza o twoje pytanie. nie mozesz poprostu napisac jaki masz pasek? i uszanowac moja prozbe?

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2008-10-28 00:16:54 ]
  
 
Polecam Contitech Mam w XR3i rozrzad i wieloklinowca tej firmy i sporo juz przejezdzil ten zestaw i jest git

KILK

PS. Tu znajdziesz potrzebne dane
  
 
no atmosfera robi się ciężka jak zwykle.
Żeby nie pleśc bzdur i opowieści dziwnych treści.

Jeśli Contitech to model: 6PK 1352
Ewentualnie gdyby nie mieli takiego możesz też wziąść :
DAYCO 6PK 1352

Contitech jest o tyle lepszy że po zewnętrznej stronie nie jest gładki lecz ma powierzchnie zwiększającą przyczepność, a przydaje sie to jak napinacz jest już nie pierwszej młodości i lubi sobie czasem na zimno popiszczeć.
Pozdro
  
 
Cytat:
Contitech jest o tyle lepszy że po zewnętrznej stronie nie jest gładki lecz ma powierzchnie zwiększającą przyczepność



Dokladnie zapomnialem dodac...
  
 
o to mi chodzilo wyczerpujaca satysfakcjonujaca mnie wypowiedz. dzieki remarq no i sjepka tez temat do zamkniecia.
  
 
Cytat:
2008-10-27 23:44:17, smallsize pisze:
mniejsza o twoje pytanie. nie mozesz poprostu napisac jaki masz pasek? i uszanowac moja prozbe? [ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2008-10-28 00:16:54 ]



nie wiem jaki mam pasek, założyłem nowy i przestało piszczeć
  
 
Piszczący pasek

Odświeżę temat aby nie zakładać nowego.Żaden mechanik w moim mieście nie potrafił mi pomóc z moim problemem sam też nie mogę z nim się uporać mimo że wymieniłem już masę części i dużo kasy wydałem chodzi o pasek który niemiłosiernie piszczy np. zaraz po odpaleniu auta trzeba spory odcinek przejechać aby przestał.Paski wymieniłem chyba ze cztery różnych firm Contitech Gates w tym dwa oryginały, nie pomaga, nowy napinacz Motorcraft pomogło na krótką chwilę, kolega czyścił mi koła pasowe , nie pomaga, pompa wspomagania druga po regeneracji, pompa wody też kiedyś wymieniałem na Hepu nową i dupa.Kupiłem nawet jakiś specyfik do pryskania na pasek ale trzeba cały czas pryskać aby nie piszczało pomaga na dwa dni,brak mi pomysłów co może być przyczyną może spotkaliście się z czymś takim w RS-ie
  
 
ja wymienilem pasek i nastala cisza. potem wymienilem napinacz ( bo musialem i pompe wody ) i teraz wymieniam pompe wspomy, bo slychac.

szczerze powiem, ze nie slyszalem o czyms takim. dobrze masz to poskladane?


przy okazji odczytaj priva

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Cytat:
2011-11-09 18:43:40, Tm255 pisze:
Piszczący pasek Odświeżę temat aby nie zakładać nowego.Żaden mechanik w moim mieście nie potrafił mi pomóc z moim problemem sam też nie mogę z nim się uporać mimo że wymieniłem już masę części i dużo kasy wydałem chodzi o pasek który niemiłosiernie piszczy np. zaraz po odpaleniu auta trzeba spory odcinek przejechać aby przestał.Paski wymieniłem chyba ze cztery różnych firm Contitech Gates w tym dwa oryginały, nie pomaga, nowy napinacz Motorcraft pomogło na krótką chwilę, kolega czyścił mi koła pasowe , nie pomaga, pompa wspomagania druga po regeneracji, pompa wody też kiedyś wymieniałem na Hepu nową i dupa.Kupiłem nawet jakiś specyfik do pryskania na pasek ale trzeba cały czas pryskać aby nie piszczało pomaga na dwa dni,brak mi pomysłów co może być przyczyną może spotkaliście się z czymś takim w RS-ie



też tak zmieniałem,dopiero pasek BOSCH załatwił sprawe.Wiem to od everlasta,bo on też miał taki problem i założył boscha
  
 
a czasem ci łożysko na alternatorze nie piszczy?
  
 
widzę że masz ten problem bardzo długo, twój pasek na moim RSie dobrze pracuje, żadnych pisków czyli wina gdzieś indziej.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Kola pasowe tez się zużywają ....
  
 
W lecie jeszcze jakoś w miarę było może dlatego że było ciepło i wilgotność inna teraz jak przyszły chłody i wilgoć to jest masakra doprowadza mnie to piszczenie do pasji.A te koła to można nowe jeszcze gdzieś kupić czy lepiej poszukać używanych
  
 
Cytat:
2011-11-09 20:45:06, Tm255 pisze:
W lecie jeszcze jakoś w miarę było może dlatego że było ciepło i wilgotność inna teraz jak przyszły chłody i wilgoć to jest masakra doprowadza mnie to piszczenie do pasji.A te koła to można nowe jeszcze gdzieś kupić czy lepiej poszukać używanych




pytaj slawas1'a

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-