[OGÓLNE] Jak odłączyć immobiliser?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich.
Mam silnik 2,0 zetec z mondziaka i muszę obejść immo. Numerów nadwozia nie posiadam. Jak to zrobić?
Schematu też nie idzie dostać...
Może znacie jakiegoś speca? (okolice Bielska-Białej)
  
 
Z tego co pamiętam to trzeba żółty przekaźnik wyciągnąć( on jest mniej więc ej w lewym górnym rogu skrzynki bezp) i wsadzić tam zwore
  
 
niestety kolego ale nie pomogłeś mi bo skrzynka bezp. nie jest od zeteca. Dokładnie chodzi o swap takiej jednostki do mk4, wszystko podłączone tylko immo został do rozgryzienia.
  
 
Powiem ci tyle że usuniecie immobilaizerq fabrycznego w fordzie jest trudne.

Ford stosuje bardzo zaawansowany sposób blokowania przez odcinanie rozrusznika i blokowania komputera

Kluczyk i pętla akustyczna przy stacyjce oraz komputer w aucie to jedna całość.

W komputerze jest wbudowane sterowanie imobilazerem więc nie wystarczy go tylko usunąć.

Usuniecie automatycznie blokuje komputer i rozrusznik i trzeba dodatkowo stosować obejście


Znam tylko jednego kolesia w Lublinie, co potrafi to zrobić całą operacją kosztuje to od 600-800zl.

W ten sposób opisał mi koleś, co się tym zajmuje, na co dzień.

Ale powiedział jeszcze zanim rozwalisz imobilaizer to najpierw wymień skrzynkę bezpiecznikową lub ją napraw, bo to jest częstą przyczyną problemu.
  
 
W Piasku jest magik od tego, Mateusz Ryt, zadzwoń jutro do mnie (do 12) i wytłumaczę Ci jak do niego dojechać.

502557461 to mój numer

ew jak chcesz od razu do elektryka 692692008

A tak przy okazji to z mila chęcią zobaczyłbym to Twoje auto z tym silnikiem, więc jak kiedyś znajdziesz czas na spota po sąsiedzku to daj znać
  
 
Witam, zgubiłem kluczyk i imo, mam drugi kluczyk ale drugiego imo nie mam, jest jakis sposób na uruchomienie samochodu, odłączenie immo?dziurka gdzie wciskałem immo aby lampka migająca zgasła jest u mnie po lewej stronie kierownicy obok zaslepki jakiejs, rocznik 93,sedan, prosze o pomoc

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2010-01-31 18:19:45 ]
[ powód edycji: dostosowanie tematu do nowego regulaminu ]
  
 
to jakis dokladaniec wiec trzeba go wymontowac
  
 
ok, to już coś, ale prosze o szczegóły, skad go wymontowac?dokad ida te kable od niego?po prostu go wyrwac a kable od niego zostawic?
  
 
dzizus, zrob to jak bialy czlowiek a nie wyrwac jak dziki bo nic z tego nie bedzie.
Idziesz po nitce do klebka - od miejsca gdzie przykladales "pastylke" do "centralki".
wypinasz i laczysz "ciecia".
gora 3 - zaplon, pompa i rozrusznik.
pofatyguj sie i rozkrec jakies plastiki w kokpicie - poszukaj - samo sie nie zrobi.
  
 
no tak, racja,nie mysle racjonalnie bo jestem troche rozbity tym szczegółem, thanks
  
 
Dlaczego twierdzisz, że dokładaniec, w Mk6 ojca z 93 roku jest immobiliser fabryczny?
  
 
Cytat:
2008-12-03 19:23:53, Skuter9 pisze:
Dlaczego twierdzisz, że dokładaniec, w Mk6 ojca z 93 roku jest immobiliser fabryczny?



Dlatego, że CKsrv umie czytać i wie jak wygląda fabryczne immo - czyli jest w kluczyku, a nie w Dallasowskiej pastylce.
  
 
Witam, zabrałem sie do tego i poległem,ale po kolei, ominąłem ten immo- jakis conlock,miał 3 wtyczki w sobie, ale połączyłem kable ze stacyjki do kompa od góry skrzynki po prawej stronie:żółty, czerwony,czarny i czarny z niebieskim paskiem,udało się o tyle że próbuje już zapalać ale brakuje mu ostatniego momentu by zaskoczył,czy coś pominąłem?
od żóltego jest pociągnięty jakis cienki czarny kabelek do wtyczki ktora siedziała w immo,nie wiem co z nim,znalazłem też zieloną kostke z oznaczeniem 4G italamec, do tego podłacza sie biała kostke w niej jakies dwa grube przewody i takie cienkie dwa jak ten podpiety do zoltego, co to jest? czy to oryginał czy część tego dokladanca immo?
może ktoś mi pomoże?banana
  
 
gdyby ktoś wiedział proszę o pomoc bo już z tydzień essi moknie na parkingu
  
 
wszystkie cieniutkie przewodziki możesz od razu pominąć. Odcięcie zawsze jest "grubymi" przewodami, przewaznie dwa w tym samym kolorze i przewaznie czarny ale to nie jest regułą!!! Idź po nich aż dotrzesz do rozcietego obwodu i połącz je w miejscu rozcięcia ( będzie bezpieczniej niż łączyć przy centralce zeby nie zrobić zwory). z tego co mówisz to taki objaw jakby pompa paliwa była odcięta a nie zapłon jeżeli próbuje zaskakiwać

[ wiadomość edytowana przez: xplosiv dnia 2008-12-09 16:33:48 ]
  
 
to zielone cos to przekażnik , tylko od czego to i zczym to połączyć?bylo przymocownae pod kierownicą razem z masa do metalu, czy to jest cos od pompy?
  
 
Widzę, że mamy podobny problem. Ja jestem na etapie szukania tego magicznego pudelka ale w moim przypadku jest chyba gdzieś głęboko schowane. Gdzie udało Ci się znaleźć tą puszkę? Znajomy sugerował poszukać w okolicy bezpieczników.

Udało mi się też znaleźć taką podpowiedź:
http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=66989
  
 
Cytat:
2008-12-01 19:49:37, CKsrv pisze:
to jakis dokladaniec wiec trzeba go wymontowac



Uważajcie przy takich robotach, bo to nie jest żaden dokładaniec tylko fabryczne imo. MKVI miały właśnie pastylkę. Miałem takiego z 1993r. Imo w kluczyku mają dopiero MKVII.
  
 
Mój jest z 94 i coś z tym muszę zrobić. Zrobię jeszcze jedno podejście i jeśli się nie uda pozostaje mi chyba tylko elektryk samochodowy
  
 
Cytat:
2008-06-03 22:33:28, L_BUBU pisze:
... pętla akustyczna przy stacyjce ...



A co to jest pętla akustyczna ?

P.S. 600-800 zł za usunięcie immo, to chyba taniej będzie ECU wymienić na takie bez immobilizera?