Uszczelka pokrywy zaworów cieknie jak ta lala

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
W moim esperalu 1.8 mam problem z uszczelnieniem pokrywy zaworów. Mniej więcej co około 8 tyś. muszę wymienić uszczelkę. Do tej pory stosowałem uszczelki wykonane z korka, a teraz mam zamiar kupić gumową uszczelkę, czy to pomoże? Krzywa pokrywa zaworów?
  
 
Może złe dokręcenie ?
  
 
Cytat:
2009-01-05 13:38:34, majkel2420 pisze:
W moim esperalu 1.8 mam problem z uszczelnieniem pokrywy zaworów. Mniej więcej co około 8 tyś. muszę wymienić uszczelkę. Do tej pory stosowałem uszczelki wykonane z korka, a teraz mam zamiar kupić gumową uszczelkę, czy to pomoże? Krzywa pokrywa zaworów?



Możesz spróbować dać silikon z dwóch stron uszczelki. Nie jest to profesjonalne rozwiązanie, ale czasami pomaga. Kiedyś w kadecie z pod michy mi olej wiecznie wyciekał, zrobiłem tak i było po problemie. Ważne też, żeby mocno nie dokręcać pokrywy.
  
 
silikon stosowałem i kicha
  
 
pokrywy trzeba z czuciem dokrecac--tzn nie za mocno i nie za lekko
  
 
Cytat:
2009-01-05 16:55:39, pawel12356 pisze:
pokrywy trzeba z czuciem dokrecac--tzn nie za mocno i nie za lekko



Przydałoby się też dokręcać śruby w odpowiedniej kolejności
  
 
Cytat:
2009-01-05 17:00:37, Michal7e91 pisze:
Przydałoby się też dokręcać śruby w odpowiedniej kolejności


uznałem to za oczywista oczywistosc
oczywiscie ze tak
od srodka naprzemiennie na zewnatrz
  
 
Cytat:
2009-01-05 13:51:59, majkel2420 pisze:
silikon stosowałem i kicha



Kup nową uszczelke - posmaru tawotem czy innym smarem stałym, załóż i przykrec - gwarantuje ci ze nie bedzie cieklo - no chyba ze masz krzywą pokrywe
  
 
Kup nową uszczelkę i osadzą ją na DIRKO - masa uszczelniająca ja tak zrobiłem i mam ok teraz to tylko spod korka mi leje
  
 
Kup nową uszczelkę i osadzą ją na DIRKO - masa uszczelniająca ja tak zrobiłem i mam ok teraz to tylko spod korka mi leje
  
 
Cytat:
2009-01-05 22:52:52, Rospur pisze:
Kup nową uszczelkę i osadzą ją na DIRKO - masa uszczelniająca ja tak zrobiłem i mam ok teraz to tylko spod korka mi leje




To trzeba korek wymienić. Nie wielki koszt, ale za to suchy silnik
  
 
Podepnę się pod ten temat. No właśnie mam problem, bo we wrześniu ubiegłego roku wymieniłem jeszcze fabryczną uszczelkę,bo już było zapocone. Mam założoną korkową i mnie ch..strzela,bo sucho było może z miesiąc, a teraz leje coraz mocniej. Chyba znowu pójdzie do wymiany. Ale nie wiem czy tak w nieskończoność korkowe czy lepsza jednak gumowa?
  
 
Kup oryginalną uszczelkę.
  
 
Cytat:
2012-03-06 20:54:09, certiif pisze:
Kup oryginalną uszczelkę.


Myślisz,że to jest w ogóle jeszcze możliwe?
  
 
Jest na Allegro kosztuje 15zł.
  
 
Cytat:
2012-03-06 21:43:45, certiif pisze:
Jest na Allegro kosztuje 15zł.


Ale jaka to pewność,że to oryginał.
Poza tym jeśli mówisz o
TEJ to ona jest niestety do 1,5.

[ wiadomość edytowana przez: Esperynek dnia 2012-03-06 21:56:29 ]
  
 
Uszczelka nr kat. 90412303 nr aukcji 2153556593
  
 
Dzięki bardzo.
Nawet jestem chętny do skorzystania, tylko żeby ona też miała oryginalną trwałość, a nie tylko tą folię.
  
 
Cytat:
2012-03-06 22:57:52, Esperynek pisze:
Dzięki bardzo. Nawet jestem chętny do skorzystania, tylko żeby ona też miała oryginalną trwałość, a nie tylko tą folię.

i jak zakupisz uszczelkę za 15zł jedz do ASO na wymianę powinieneś zapłacić ok 150zł
  
 
Większość ludzi wymieniając uszczelkę za bardzo dokręca sruby dlatego szybko trafia ja szlag - jak uszczelka przy dokrecaniu zaczyna wylazic przez szczeline to juz jest duzo za duzo.Tam dokreca się bardzo malymi momentami - nie chce mi się szukać w ksiazce espero ale dla wiekszosci aut i korkowych uszczelek jest 8 -10Nm . Jak ktoś nie ma wyczucia to proponuje wziasc przedluzke od kompletu kluczy nasadowych 1/4" zalozyc nasadke i krecic trzymajac tylko przedłużkę albo w ogole zrezygnowac z uszczelki i zlozyc na jakis uszczelniacz np ktorys z loctite.