Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
400kv Ford Escort Wrocław | 2009-01-27 21:24:18 hej
potrzebuje fotke (dosyc dobra) podlaczenia od tylu zegarow do mk VII. potrzebuje nalezdz kolory 11 i 12 przewodu z wiazki z biala wtyczka. na tytm zdjeciu niestety nie widac dzieki kuba |
koniuXR3i Przecinak Warszawa/Zakręt | 2009-01-27 21:29:54 kliknij
wynika ze 11 to kontrolka dlugich a 12 zasilanie? Fotki nie mam Jak ty zrobiles to foto od tylu? |
400kv Ford Escort Wrocław | 2009-01-27 21:58:26 ok dzieki co i jak juz wiem na ktorym zlaczu, tylko jeszcze jaki kolor kabelka do nich podchodzi.
chce uniknac zdjemowania calego kokpitu, wyjmowania zegarow a kable znalezdz gdzies na dole, o ile tak sie da. pozdro kuba aha zdjecie nie ja robilem z innego watku zapozyczylem |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-01-28 21:23:23 Po co ci te sygnały?
Bo można je znaleźć niekoniecznie przy zegarach i niekoniecznie w wiązce zegarów. |
400kv Ford Escort Wrocław | 2009-01-29 12:31:39 bede podpinal czujnik plynu spryskiwacza, paliwa i otwarcia drzwi
podpwoiedz gdize je odszukac |
miecko Sympatyk FEFK Escort Szczecin | 2009-01-29 13:09:42 a jaka masz wersje ghia ?? clx?? |
Suchii Sympatyk FEFK MKVII 1.8 (LPG) Gdynia | 2009-01-29 13:35:03
a to ma jakieś znaczenie? |
miecko Sympatyk FEFK Escort Szczecin | 2009-01-29 13:41:07 inne okablowanie bylo. |
400kv Ford Escort Wrocław | 2009-01-29 13:44:57 nie iwme jaka to wersja na pewno nie ghia, ale ma duzo roznych rzeczy co nie ma w zwyklych i w niektorych ghia |
400kv Ford Escort Wrocław | 2009-01-29 14:03:32 no w mkvii chyba nie masz na dole fotke jak to od tylu wyglada. chodza dwie wiazki i do tych wiazek chcem sie podpiac.
tylko ze chce to zrobic bez wyjmowania licznika i w ogole. jakbym znal kolory kabli to bym je przy przekaznikcha i bezpiecznikach odnalazl i sobie reszte polaczyl. |
miecko Sympatyk FEFK Escort Szczecin | 2009-01-29 14:28:38 jak znajde kompletny schemat dam znac |
400kv Ford Escort Wrocław | 2009-01-31 18:16:39 |
400kv Ford Escort Wrocław | 2009-02-02 07:55:31 a wiec tak
zakupilem: - czujnik (pływak) za 35 zł - uszczelka do zbiorniczka - 4,5 zł dziure pod plywak w zbiorniku wypalasz rozgrzana zapalniczka, samochodowa, potem ladnie uszczelczka i czujniczek. czujniczek z plywakiem musisz wsadzic do gory nogami czyli tak aby plywak nie opadal a podnosil sie. kabel chcialem pociagnac nowy, ale nie udalo mi sie przepchac go przez gume jaka przechodza kable z komory silnika do wnetrza do skrzynki przekaznikow. dlatego znalazlem jakas nieuzywana wtyczke przy lewej lampie odvcialem go przy przekaznikach, przedluzylem i poszedlem do zegarow. mase znalazlem w wiazce przy lampie. w zegarach bez lutowniaa podpialem kabelki od zaroweczek potem przy skrzynce i zaswiecilo od razu wyoprowadzilem kabelki do otwarcia drzwi i poziomu paliwa. ale to na przyszly weekend. w sumie cala zabawa zajela mi 4,5 godziny, najdluzej wyciagniecie tego zbiornika (bez zdejmowania zderzaka). robilem jakies zdjecia podczas montazu, ale telefonem i jeszcze nie patrylem jak to wyszlo. jak beda w miare to wrzuce |
400kv Ford Escort Wrocław | 2009-02-03 08:04:09 gdybym Ci nie napisal to bys nawet nie wiedzial jak to zrobione jest. poza 20 cm nieoryginalnego kabla, wszystkie elementy sa fordowskie, moze o to Ci chodzi, bo mi nie bardzo.
oczywiscie mozna by bylo to zlecic najlepiej ASO, zaplacic 1/4 wartosci auta i sie cieszyc dokladnie z teog samego. zycze powodzenia. |