Camry 2007

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich,
moje pytanie jest następujące, czy ktoś wie jak, lub gdzie (okolice Szczecina) można zmienić w camry '07 mile na km i F na C. Proszę mnie nie odsyłać do servisu, bo tam nawet nie potrafią podpiąć silnika do kompa by sprawdzić błędy. Jeśli ktoś wie to będę zobowiązana.
Pozdrawiam
Justyna
  
 
Jak nie potrafia ??? zlacza nie potrafia polaczyc z wtyczka testera????
Standartowy tester Intelligent 2 laczy sie bez problemu z wszystkimi sterownikami Camry USA 2007 niejedna juz diagnozowalem.
Co do stopni i km to raczej zapomnij bo narazie nie spotkalem nikogo kto by temat rozgryzl.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-01-30 15:26:38 ]
  
 
Mi po tygodniu przestały przeszkadzać Fahrenheity i mile na zegarach. Nie wiem ile już jeździsz swoją Camry ale prawdopodobnie i Tobie po jakimś czasie będzie wszystko jedno.
A na razie wydrukuj sobie przelicznik z F. na Celsjusze.
32 st. F = 0 st. C
1 mila = 1.6 km


[ wiadomość edytowana przez: premier123 dnia 2009-01-30 18:32:31 ]
  
 
Dzięki za odpowiedzi, powoli oswajam się z milami i F, ale mam pytanie z innej beczki: zaświecił mi się czujnik ciśnienia opon, ciśnienie zostało wyrównane, czujnik zresetowany, ale nadal się świeci??? Jakieś sugestie? Z góry dziękuję.
Justyna
  
 
Cytat:
2009-02-03 10:07:47, jakaja pisze:
Dzięki za odpowiedzi, powoli oswajam się z milami i F, ale mam pytanie z innej beczki: zaświecił mi się czujnik ciśnienia opon, ciśnienie zostało wyrównane, czujnik zresetowany, ale nadal się świeci??? Jakieś sugestie? Z góry dziękuję. Justyna


To jeszcze raz wyrownac cisnienie i w kole zapasowym tez
Jak nie pomoze skasowac blad testerem.A opony byly przekladane??W jaki sposob zresetowano????
  
 
Do restaru czujnika służy przycisk umieszczony z boku głównego schowka, który należy przytrzymać chyba 3 sekundy.
Pozdrawiam.
  
 
Cytat:
2009-02-03 14:05:05, jakaja pisze:
Do restaru czujnika służy przycisk umieszczony z boku głównego schowka, który należy przytrzymać chyba 3 sekundy. Pozdrawiam.


To nie jest reset
W schowku przewaznie jest przelacznik pomiedzy main i sub kompletami kol.
Przycisk inicjalizacji zwykle jest pod nogami kierowcy na suficie nad pedalami.
Tak czy tak gdyby nawet w twoim modelu byl w schowku to jest to przycisk i po puszczeniu wraca do tego samego polozenia.zas przelacznik kol zostaje wcisniety i trzeba jeszcze raz nacisnac aby powrocil do pozycji-jak jest u Ciebie????
Po drugie reset czyli inicjalizacja nie zostanie zakonczona nawet jak na chwile kontrolka zgasnie,to trzeba przejechac 5 minut w kawalku z predkoscia powyzej chyba 50 ,ale nie pamietam dokladnie.
Sa tez rozwiazania gdzie tylko testerem mozna to zrobic.Tyle paplaniny a teraz konkrety Wstukaj sobie w Google haslo Camry tire pressure inicjalization,wlasnie wyskoczy ci ladny pdfek z opisem ...jest jeszcze ciekawiej niz opisalem,i z pewnoscia tego nie wymyslisz powiem wiecej trzeba duzo sake wypic zeby tak utrudnic sprawe
Tyle

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-02-03 21:31:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-02-03 21:41:22 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-02-03 21:43:05 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-02-03 21:45:46 ]
  
 

Wstukaj sobie w Google haslo Camry tire pressure inicjalization,wlasnie wyskoczy ci ladny pdfek z opisem procesu inicjacji czujnikow w kolach ,po spadku cisnienia w ktoryms. z pewnoscia tego nie wymyslisz
Jak nie znajdziesz to podaj maila przesle


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-02-03 22:39:09 ]
  
 
Czyli przycisk znajduje się przy schowku, tak wynika z pdf i wszystko było zrobione zgodnie z instrukcją i nadal nic, czyli co czujnik do wymiany???? A tak a'propos wszelkie info nt. camry można znaleźć na http://www.toyotaiguide.com/content/07Camry/iGuide.htm
Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-02-04 11:00:09, jakaja pisze:
Czyli przycisk znajduje się przy schowku, tak wynika z pdf i wszystko było zrobione zgodnie z instrukcją i nadal nic, czyli co czujnik do wymiany???? A tak a'propos wszelkie info nt. camry można znaleźć na http://www.toyotaiguide.com/content/07Camry/iGuide.htm Pozdrawiam



a wczesniej pisal ze kolo poedalow.... to jak to jest?? w schowku czy kolo pedalow??
  
 
Cytat:
2009-02-04 11:11:23, kleeb pisze:
a wczesniej pisal ze kolo poedalow.... to jak to jest?? w schowku czy kolo pedalow??


No jakbys dokladniej czytal to pisalem jakie sa rozwiazania spotykane w wersjach USA,po czym przeslalem jak znalezc szczegolowa procedure.
  
 
Cytat:
2009-02-04 11:00:09, jakaja pisze:
Czyli przycisk znajduje się przy schowku, tak wynika z pdf i wszystko było zrobione zgodnie z instrukcją i nadal nic, czyli co czujnik do wymiany???? A tak a'propos wszelkie info nt. camry można znaleźć na http://www.toyotaiguide.com/content/07Camry/iGuide.htm Pozdrawiam


Pisalas ze wciskalas przycisk na 3 sekundy.Podczas gdy tam napisano ze po wlaczeniu zaplonu przyciskamy i trzymamy przycisk az kontrolka mignie 3 razy i zgasnie puszczamy przycisk i nie wolno wylaczac zaplonu przez bite 5 minut.
Jezeli w ten sposob nie zadziala trzeba wykonac wybudzenie czujnikow czyli na migajacej kontrolce tire pressure spuszczac powietrze w ciagu 30 sek w kazdym kole po kolei za wyjatkiem zapasowego,o conajmniej 40kpa.Napompowac do normalnego cisnienia.
Znowu wykonac initializacje przyciskiem na 5 minut
Jezeli dalej nie pomoze to napompowac do 300kpa ,zalaczyc zaplon i na migajacej kontrolce spuscic jak poprzednio po kolei kazde kolo w ciagu 30 sek za wyj zapasu.Wyrownac cis do normalnego,i powtorzyc initializacje przyciskiem na 5 min.

Jezeli to wszystko zrobilas i nie wyszlo to teraz trzeba juz tylko zapiac tester Toyoty i sprawdzic ktore kolo jest niewidoczne,a tym samym ktory wentyl do wymiany.
Nie przejmuj sie jak za pierwszym razem nie wyjdzie,zrob przerwe, to jest taki durny system ze czasami dopiero za ktoryms razem wychodzi.
Jeszcze maly szczegol ,jezeli rozpoczeto initializacje a nie odczekano tych 5 minut i wylaczono zaplon wczesniej to trzeba zaczac od initializacji aby ja zakonczyc,w przeciwnym wypadku system jest w trakcie i zadne inne operacje sie nie powioda.


[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-02-04 20:03:29 ]

[ wiadomość edytowana przez: Bigelektron dnia 2009-02-04 20:07:28 ]
  
 
Czytam to wszystko z przerażeniem.
Dobrze, że nie trzeba tego robić stojąc na uszach, a przemieszczać się dookoła auta na lewej nodze tyłem
Ale pewnie taniec radości jest nieunikniony jak się przez to wszystko przebrnie pozytywnie
Pozdro.
  
 
Cytat:
2009-02-04 20:38:57, Perzan pisze:
Czytam to wszystko z przerażeniem. Dobrze, że nie trzeba tego robić stojąc na uszach, a przemieszczać się dookoła auta na lewej nodze tyłem Ale pewnie taniec radości jest nieunikniony jak się przez to wszystko przebrnie pozytywnie Pozdro.


Mam wrazenie ze Japoncy wymyslaja te procedury po kazdej pijackiej imprezie,i kazdy model ma inna do tego samego.
  
 
Mądrego dobrze posłuchać. Opisałeś wszystko bardzo szczegółowo, a ja chyba od początku nie byłam zbyt precyzyjna. Kontrolka mruga po wciśnięciu, ale niestety nie gaśnie.... pozostaje mi chyba pojechać do jakiegoś specjalisty, ale nie mam bladego pojęcia gdzie... Kiedyś miałam preludę kanadyjską i jak szlag trafił wał to w Szczecinie nie było chętnego do naprawy.
Pozdrawiam
  
 
Jeszcze jedno, właśnie dostałam emaila z toyota motors usa, że bardzo przepraszają ale nie ma możliwości zmiany mil na km i f na c.
  
 
Cytat:
2009-02-05 10:39:17, jakaja pisze:
Mądrego dobrze posłuchać. Opisałeś wszystko bardzo szczegółowo, a ja chyba od początku nie byłam zbyt precyzyjna. Kontrolka mruga po wciśnięciu, ale niestety nie gaśnie.... pozostaje mi chyba pojechać do jakiegoś specjalisty, ale nie mam bladego pojęcia gdzie... Kiedyś miałam preludę kanadyjską i jak szlag trafił wał to w Szczecinie nie było chętnego do naprawy. Pozdrawiam


To dobrze ze mruga wykonaj czynnosci jak ponizej,w tej kolejnosci i powinno zadzialac.
po wlaczeniu zaplonu przyciskamy i trzymamy przycisk az kontrolka mignie 3 razy i zgasnie puszczamy przycisk i nie wolno wylaczac zaplonu przez bite 5 minut.
Jezeli w ten sposob nie zadziala trzeba wykonac wybudzenie czujnikow czyli na migajacej kontrolce tire pressure spuszczac powietrze w ciagu 30 sek w kazdym kole po kolei za wyjatkiem zapasowego,o conajmniej 40kpa.Napompowac do normalnego cisnienia.
Znowu wykonac initializacje przyciskiem na 5 minut
Jezeli dalej nie pomoze to napompowac do 300kpa ,zalaczyc zaplon i na migajacej kontrolce spuscic jak poprzednio po kolei kazde kolo w ciagu 30 sek za wyj zapasu.Wyrownac cis do normalnego,i powtorzyc initializacje przyciskiem na 5 min.

Jezeli to wszystko zrobilas i nie wyszlo to teraz trzeba juz tylko zapiac tester Toyoty i sprawdzic ktore kolo jest niewidoczne,a tym samym ktory wentyl do wymiany.
Nie przejmuj sie jak za pierwszym razem nie wyjdzie,zrob przerwe, to jest taki durny system ze czasami dopiero za ktoryms razem wychodzi.
Jeszcze maly szczegol ,jezeli rozpoczeto initializacje a nie odczekano tych 5 minut i wylaczono zaplon wczesniej to trzeba zaczac od initializacji aby ja zakonczyc,w przeciwnym wypadku system jest w trakcie i zadne inne operacje sie nie powioda.

Milej zabawy
  
 
Witam, mam problem z radiem w nowej camry z USA. Podobno nic nie da się zrobic, zostaje albo sie z tym pogodzić tylko wymienic radio na nieoryginalne.

Jednak mam pytanie do specjalistów od elektroniki. Skoro w Rosji i na Ukrainie toyota sprzedaje camry, to na pewno radio w nich są europejskie (rastra takie jak w Polsce). Czy jest więc możliwa wymiana tylko jakiejs "jednej płytki" (pisze obrazowo, jestem laikiem) ściągniętej z salonu toyoty z Ukrainy zamiast całego radia?

Jeśłi jest możliwe, to nie sądzę zeby były to duże koszta, więc kilku włascicieli camry mogłoby się złozyć na sciągnięcie kilku płytek przez specjalistę, który by je później zamontował. Firma, która sciągnęłaby takie płytki i oferowała profesjonalne przestrojenie radio w camry doliczajac swoją marze za zmianę na pewno miałaby na to zbyt.

Analogicznie - czy możliwa jest wymiana w corolli z USA tylko jakiejś płytki kupionej w ASO toyoty w Polsce?

Jeśli mozliwa jest wymiana tylko "jakiejs płytki" zamiast całego radio w camry, to ja sie piszę na to. Ktoś jeszcze jest zainteresowany?

Ewentualnie - jeśli nie "jedna płytka" to "cały środek". Obudowa jest taka sama w rosyjsko-ukraińskiej camry jak w amerykańskiej.
Więc jak nie "jedna płytka" to "cały środek" (pisze obrazowo, jestem laikiem w elektronice). Koszty byłyby wówczas większe niż jednej płytki, ale tez myślę, że byliby zainteresowani.

Przy sciągnięciu kilku sztuk radio do camry (np. w ramach wycieczki do Lwowa - jest tam ASO Toyoty ?) cło i inne opłaty moznaby obejsć. Dziwne, że jeszcze żadna firma nie proponuje profesjonalnej zmiany radio z USA na radio z Ukrainy czy Rosji (obudowa zewnetrzna jest identyczna).

PS. Swoją drogą to Ukraińcy są w komfortwoej sytuacji - są krajem, gdzie można kupic jednoczesnie w salonie toyoty i avensisa i camry. W Rosji sa już tylko camry, a w Europie tylko avensis.

Inna ciekawostak to wyposażenie. Bardzo ubogie w tych rosyjsko-ukraińskich wersjach. Dywaniki welurowe jak podróby oryginalnych. Akcesoria trzy na krzyż. No, ale radia mają europejskie - i to mnie w rosyjsko-ukraińskich wersjach interesuje.
  
 
Raczej całe radio, toyota nie sprzedaje podzespołów do podzespołów.

Do ECU też nie dostaniesz 1 kondensatora, tylko cały moduł.

Pewien jesteś, że w rosyjsko/ukraińskich Camry jest "europejskie" radio ?

Wszelkie na ukraińskich blachach, które widziałem, miały wszystkie atrybuty amerykańskich wersji. Oczywiście mogę się mylić...

pzdr
  
 
Cytat:
2009-01-30 13:02:25, jakaja pisze:
Witam wszystkich, moje pytanie jest następujące, czy ktoś wie jak, lub gdzie (okolice Szczecina) można zmienić w camry '07 mile na km i F na C. Proszę mnie nie odsyłać do servisu, bo tam nawet nie potrafią podpiąć silnika do kompa by sprawdzić błędy. Jeśli ktoś wie to będę zobowiązana. Pozdrawiam Justyna



Wcześniej pisałem o radio do camry - na tej samej zasadzie analogicznie wydaje mi się, że jeśłi nie da się zmienic oprogramowania, to możliwa jest (tylko czy opłacalna?) wymiana na elektronikę z camry w wersji rosyjsko-ukraińskiej (tam nawet prędkościomierz jest tylko w km). Chociaz mi akurat ani wskazania prędkosci w milach/km nie przeszkadzają , przebieg w milach tez nie (x1,6 i po problemie), a ni wskazania temp. w F. Jednak ilosc stacji radiowych i jakosc odbioru to mi przeszkadza. Jestem ciekaw waszych sposobów na poradzenie sobie z radiem w camry (mój pomysł na rozwiązanie tej sprawy podałem w poprzednim poście)