[MKVII]Fotorelacja wymiany simeringu przekładni kierowniczej

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, kilka miesięcy temu wymieniłem uszczelniacz maglownicy, ten przy kolumnie kierowniczej. Ciągłe dolewanie oleju i plamy na wjeździe już stały się

nudne, więc powiedziałem sobie: tak dalej być nie może!!!

A teraz po kolei:

Typ przekładni: WUELFRAHT


Tutaj kupiłem potrzebne części



1.wykręcamy śrubę i rozłączamy kolumnę kierowniczą z przekładnią, wcześniej należy zablokować kierownicę







2.zdejmujemy gumową osłonę



3.po wyciągnięciu klipsa odczepiamy pedał gazu







3.następnie odkęcamy śrubę i zdejmujemy gumowo-metalowy przegub z przekładni kierowniczej




4.wyciągamy osłonę simeringu, a następnie zdejmujemy pierścień segera i wyciągamy simering









5.ostrożnie montujemy nowy simering, można delikatnie stuknąc młotkiem najlepiej przez kawałek rurki o średnicy zbliżonej do rozmiaru simeringu

6.składamy wszystko w odwrotnej kolejności, należy sprawdzić i ewentualnie uzupełnić olej w układzie wspomagania

cała operacja trwała około 1 godziny. powodzenia


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-11-15 21:13:44 ]
  
 
o prosze potomnym przyda sie napewno
  
 
czy można to zamieścić w dziale 'porady'?
  
 
Wrzucone

klik

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-11-14 16:25:10 ]