Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
banks Escort MKVII kombi Ściana Wschodnia | 2009-01-30 20:35:23 Witam, kilka miesięcy temu wymieniłem uszczelniacz maglownicy, ten przy kolumnie kierowniczej. Ciągłe dolewanie oleju i plamy na wjeździe już stały się
nudne, więc powiedziałem sobie: tak dalej być nie może!!! A teraz po kolei: Typ przekładni: WUELFRAHT Tutaj kupiłem potrzebne części 1.wykręcamy śrubę i rozłączamy kolumnę kierowniczą z przekładnią, wcześniej należy zablokować kierownicę 2.zdejmujemy gumową osłonę 3.po wyciągnięciu klipsa odczepiamy pedał gazu 3.następnie odkęcamy śrubę i zdejmujemy gumowo-metalowy przegub z przekładni kierowniczej 4.wyciągamy osłonę simeringu, a następnie zdejmujemy pierścień segera i wyciągamy simering 5.ostrożnie montujemy nowy simering, można delikatnie stuknąc młotkiem najlepiej przez kawałek rurki o średnicy zbliżonej do rozmiaru simeringu 6.składamy wszystko w odwrotnej kolejności, należy sprawdzić i ewentualnie uzupełnić olej w układzie wspomagania cała operacja trwała około 1 godziny. powodzenia [ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-11-15 21:13:44 ] |
zenq Sympatyk FEFK Knight Industries Two Thousand | 2009-02-01 12:42:49 o prosze potomnym przyda sie napewno |
banks Escort MKVII kombi Ściana Wschodnia | 2009-11-13 13:31:41 czy można to zamieścić w dziale 'porady'? |
Kalor Escort Driver X-Trail | 2009-11-14 16:22:58 |