Nie chce zapalić

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie, dojechałem do świateł na luzie. Chce ruszyć zrobił kangurka i zgasł. Nie chciał odpalić. Chwile przed tym zdarzeniem włączyłem ogrzewanie tylnej szyby + nawiewy.
Aku dobry bo potem kręcił kręcił i nie chciał zaskoczyć. 2 razy już wydał taki dzwięk jakby miał zatrybić ale nic z tego. Kupiłem benzyne dolałem amen. Nic z tego. A efektem był wyładowany aku. W czym szukać przyczyny?
Pompa paliwa?
moduł zapłonowy?
Może jakieś śmieci w baku?

Help Me!?
  
 
moze cos masz ze stykami?/ mialem podobny problem ze norlmalnie krecil ale nie chcial zapalic, kiedy dolalem mu troche paliwa tam gdzie wchodzi rura od filtra powietrza do silnika przy kreceniu od razu lapal i pozniej juz krecil do zgaszenia. mechanik wymienil mi styki przy skrzynce bezpiecznikow i jak narazie pali
  
 
1 zobacz czy masz iskre
2. zobacz czy paliwo jest na listwie
3. zobacz czy napięcie na cewke idzie
Jak to posprawdzasz to będzie można sporo powiedzieć o twoim problemie
  
 
miałem podobnie - Ogrzewanie tylnej szyby robiło bałagan w skrzynce bezpieczników
 
 
tylko najlepsze jest to że wszystko inne działa. Tylko problem z odpaleniem zawsze sie coś musi stać jak mi zalezy żeby dojechać z punkt A do punktu B. Jutro jak się aku podładuje zobaczymy czy cos to da. A jak posprawdzac czy ta iskra jest itd? Jakies opisy? Będe wdzieczny.
  
 
siemka mialem tak w sylwka i nikt nie umial dosc co sie stalo tylko ze mnie nawed rozruch niekrecil tragedia hehe 400 zl i chodzi ale omijajac to co mnie sie wydazylo. Iskre sprawdzisz prosto wykrec swiece jedna wsac ja do fajki blisko masy zakrec silnikem i bedziesz widziec czy jest iskra tak w skrucie po chlopsku opisalem pozdro
  
 
motorynki nie miałeś nigdy ?

wykręcasz świecę, przykładasz do głowicy gwintem na przykład , kabel oczywiście musi być nałożony i kręcisz rozrusznikiem. jak się iskra pokaże to już wiesz... tak działałem w motorynce, nie wiem jak to działa w samochodzie więc lepiej się jeszcze kogoś zapytaj dokładniej
  
 
Tak to dziala na 100%

[ wiadomość edytowana przez: WoNcki dnia 2009-02-01 00:48:49 ]
  
 
pompa paliwa umarła. Jak przekrece kluczyk to nie ma tego specyficznego buczenia bezpiecznik cały.
  
 
to sprawdz jeszcze przekaznik bo moze przekaznik padl
  
 
sprawdz czy masz ta iskre ja sam sie zabralem za wymiane pompy i to byl blad bo nie bylo iskry i to wogule nie byla pompa tez nie buczala nawed nie dychla ....
najpierw sprawdz czy jest iskra jak niema tego i tego no to skrzynka padla
  
 
sprawdz sobie czujnik uderzeniowy.mi go czesto wybijalo na naszych drogach a on odcina zasilanie pompy paliwa.kiedys tez stalem na swiatlach i zwyczajnie zgasl i kaplica.zanim do tego doszedlem minelo 2 dni a wystarczylo go nacisnac
  
 
Przekaźnik tyka. Jest znak że działa. Pomierzyłem w skrzynce prąd jest. Poszedłem do tyłu pod kanape wypiołem wtyke od pompy paliwa. Odziwo wskazuje zasilanie 9.25V ale krzyżowo. Prawy minus lewy plus. Normalny to obiaw? Może prąd zamały?
  
 
Wyłącznik bezwładnościowy wciśniety. Wywaliłem go do góry i potem znowu wcisnolem i dalej to samo nie trybi. Zrobiłem zasilanie od aku + żeby było 12V i też nie chce zatrybić. Cichosza nawet nie wydała dzwięku
Już brak pomyslów
  
 
sprawdz zasilanie do pompy zywkla zarówka + i - pod kanapa. jak zaswieci to tzn ze zalisanie do pompy idzie, oczywiscie na przekreconej stacyjce. jak ok to sprawdz na krotko pompe czy kręci. jesli tak to pozostaje sprawdzic cisnienie na listwie.
do tego sie zabierz dopiero jak bedziesz wiedzial ze masz iskre bo jak nie masz iskry to wiesz gdzie szukac
  
 
Pisałem że prąd jest 9.25V robiłem zasilanie bezpośrednio z aku i też kupa. A iskry nie sprawdzę bo nie mam klucza do świec
ale pisałem wczesniej że pompa nawet nie buczy. Więc?
  
 
a ta iskre sprawdziles czy nie??
Pozdrawiam!!!
  
 
Cytat:
2009-02-01 13:44:04, dulin7 pisze:
a ta iskre sprawdziles czy nie?? Pozdrawiam!!!


czytajcie co piszę! Nie mam klucza do świec! Więc nie sprawdzę.
  
 
to nie pozostaje ci nic innego jak zajechcac np do norauto (w niedziele otwarte) i kupi klucz do swiec. nie jest drogi. u siebie mam nasadke 16. u ciebie bedzie chyba to samo. i nie wiem jak z tym zasilaniem czy te 9.25V wystarcza. Na tym sie nie znam ale wydaje mi sie ze powinno wystarczyc
czyli jak na krótko pompa nie dziala tzn ze pompa siadla. innego wyjscia nie ma
  
 
Cytat:
2009-02-01 14:07:56, everlast pisze:
to nie pozostaje ci nic innego jak zajechcac np do norauto (w niedziele otwarte) i kupi klucz do swiec. nie jest drogi. u siebie mam nasadke 16. u ciebie bedzie chyba to samo. i nie wiem jak z tym zasilaniem czy te 9.25V wystarcza. Na tym sie nie znam ale wydaje mi sie ze powinno wystarczyc czyli jak na krótko pompa nie dziala tzn ze pompa siadla. innego wyjscia nie ma



Dokładnie to rozmiar klucza do świec jest 16nastka idzie kupić taki klucz bez problemu czy nasadkę czy też cały klucz lecz żeby był długi i z takim czymś Gumowym a jak nie to oblep klucz taśmą izolacyjną trochę do sirodka żeby Świeca ciasno ci się trzymała ,

a tak na Serio Skoro Pompa nie Buczy to obstawiam pompę na 80%
posprawdzaj tom iskrę , przepis jest prosty wykręcasz Świecę wpinasz w kabel wysokiego napięcia od świec w Fajkę tak jak wcześniej była i stroną Gwintowaną dotykasz Głowicy Silnika i 2 osoba kręci Rozrusznikiem a ty widzisz czy masz iskrę