Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
pakito1989 mk5 markowa | 2009-03-06 18:24:18 Witam Serdecznie!
Mam pytanie dotyczące wymiany termostatu i doboru uszczelki i oringu pod niego. kupiłem nie oryginalny termostat i dostałem do niego jakiś komplet uszczelek. na forach czytałem, ze jest tylko jedna uszczelka i oring, no i zgłupiałem....GUMOWA uszczelka z numerem 5 ma przekrój okrągły, natomiest reszta gumowych ma przekrój prostokątny Proszę mi powiedzieć którą uszczelkę i gdzie mam włożyć? Z Góry Bardzo Dziękuje za pomoc! KLIKNIJ W ODNOSNIK ABY ZOBACZYC OBRAZEK |
tobijass87 '92 MkV 1.4 LPG Szydłowiec | 2009-03-06 18:44:12 ...a może by tak model silnika |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-03-06 18:53:13 Termostat jaki kupiles pasuje do 5 roznych silnikow - stad wlasnie tyle uszczelek. Jak zdemontujesz swoj to zobaczysz ktory oring i ktora uszczelke potrzebujesz. |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-03-06 22:39:43 A czytałes może regulamin na temat wielkości wstawianych zdjęć? |
pakito1989 mk5 markowa | 2009-03-06 22:45:55 czytałem, ale jakoś mi nie utkwiło w pamięci, następnym razem będą mniejsze
to jak w tym przerabianiem termostatu ?? |
pakito1989 mk5 markowa | 2009-03-07 17:23:11 jest to silnik 1.4 z roku 1991
mk5, od tej dziurki idzie jakaś cienka rurka w stronę kabiny kierowcy.... |
pakito1989 mk5 markowa | 2009-03-09 22:31:19 |
pakito1989 mk5 markowa | 2009-03-10 22:00:58 ta dziurkę mogę zatkać cala, czy po prostu ją zmniejszyć? |
pakito1989 mk5 markowa | 2009-03-12 23:37:59 jesli nie wiecie, czy to można zatkać, to moze powiecie jak "WYCZYSCIC" nagrzewnice?
|