Wężyki wychodzące z kolektora..

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. Czy mógłby mi ktoś powiedziec do czego podlaczyc wężyki wychodzace z kolektora ( dwa z prawej strony i jeden z lewej ) oraz 3 wezyki wychodzace z plastikowej bańki znajdujacej sie po lewej stronie od kolektora ( plaska i rzadziej spotykana wersja tej banki)? czy jest jakas roznica miedzy tymi bańkami oprocz wygladu. pytam sie bo w ksiazce serwisowej ktora posiadam nie ma schematow podlaczen a kazdy mechanik u ktorego bylem ma swoja wersje na ten temat... mialem wymieniany silnik i kolektory roznia sie nieznacznie m.in srednica otworu przepustnicy oraz drobnymi detalami w tym zamiast napisu efi jest napis ford. na zdjeciach silnikow sprzedawanych escortow 1.6 efi na otomoto tez bywa roznie z tymi podlaczeniami...

[ wiadomość edytowana przez: iwan3 dnia 2009-03-14 11:47:30 ]
  
 
Ale czemu temat nie mówi nic o zawartości postu
W poście pytasz sie o podłączenia wężów a tytuł dotyczy zupełnie czego innego. Proszę o zmiane tytułu.

-----------------
#2451

'Jest grill jest zabawa'
'Weźmy się i zróbcie'
  
 
napisalem taki tytul poniewaz te objawy spowodowane sa prawdopodobnie zlym podlaczeniem wspomnianych elementow. wystarczy jeden wezyk podpiac w inne miejsce lub zupelnie odlaczyc by praca silnika zmienila sie.. jest to moj pierwszy post.. powiedz mi jak mam zmienic ten tytul bo nie bardzo sie orientuje.
  
 
kolego szybciej będzie jeżeli wkleisz fotkę z zaznaczonymi wężykami bo czytam i nie bardzo wiem o które Ci chodzi... dzisiaj spinałem wszystko u siebie to Ci chętnie pomogę.
  
 


[ wiadomość edytowana przez: Miro dnia 2009-03-14 18:04:30 ]
[ powód edycji: poprawiony link ]
  
 
cos nie tak mi poszlo z wklejeniem obrazka... jakby nie bylo chodzi mi o te podcisnienia ktore wychodza z kolektora.
  
 
  
 
  
 
prosze o wyjasnienie gdzie ma zostac podlaczony czarny wezyk wychodzacy z kolektora nad silniczkiem krokowym oraz wezyk wychodzacy z kolektora nad wezykiem biegnacym do serwa oraz weze z plastikowej czarnej puszki widocznej na zdjeciu.
  
 
Pierwsze zdjecie czyli wezyk wychodzacy z lewej, ma byc podłaczony do Map Sensora, ktory jest na prawym kielichu amortyzatora, to czarne prostokątne pudełko widoczne na 2 zdjeciu, własnie tą koncówka ktorą podłaczyłeś z prawej.

Ostatnie zdjecie czyli prawa strona, ma byc podłaczona do jednej z 2 plastikowych rurek idących za kolektorem ssacym po scianie grodziowej, dłuzszym gumowym przewodem.

Gróby wąż wychodzący z odmy do plastikowego dolotu, to jakas prowizorka, bo ten wezyk ma byc podłaczony niżej do plastikowego trójnika na kolektorze ssacym, pod przepustnicą.


[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-14 22:19:41 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-14 22:21:33 ]

[ wiadomość edytowana przez: Magik123 dnia 2009-03-14 22:23:02 ]
  
 
Dzięki Magic za pomoc. Podłączyłem tak jak mówiłes ale gdzie teraz podłączyć trzeci wężyk wychodzący z dolnej części odmy?
  
 
Do obudowy filtra powietrza, jesli mówisz o dolnym gróbym przewodzie odmy.
  
 
u mnie dolny przewód z odmy szedł do tego trójnika o którym wspomniałeś wcześniej.. Więc z tego co zrozumiałem ma on biegnąć aż na drugą stronę do obudowy filtra powietrza ( do jej dolnej części przy wyjściu obok tej małej prostokątnej gąbki w obudowie ) ?