Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
jimo1921 Polonez Caro Powertr ... Warszawa | 2009-04-09 20:21:50 Powitawszy. Sprawa wygląda tak, że chodzi mi po głowie takie cuś. Na kolektor ssący zamiast gaźnika wsadzić tylko jakąś przepustnicę, do niej zrobić doprowadzenie lpg i dać filtr powietrza. Czy macie wiedzę, że jakaś przepustnica podchodzi rozstawem śrub pod kolektor fiatowski?
Dlaczego? Całego wtrysku z argenty nie chcę, nie mam itp. Kolektora nie chcę zmieniać - by na okres zimowy móc wsadzić gaźnik z PN'a i odpalać na lpg. |
OLO Miłośnik FSO 105L/125/125k/126S/1 ... Wawa | 2009-04-13 16:07:21 Ej. Na LPG dało się odpalać. Co prawda mam doświadczenai z gaźnikiem - tam były dwie gardziele i wlaściwie mikser o zmiennym przekroju ( dwa stopnie) Jak pracował tylko jeden to mieliśmy stabilną pracę a jak oba to przełny przeplyw praktycznei bez oporów.
Na jednym dużym mikserze - głowy nie dam, ale mozę się udać. ----------------- "Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz. To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat. Fiacior mój to jest to, kocham go..." |
jimo1921 Polonez Caro Powertr ... Warszawa | 2009-04-13 22:19:27
Parownik ma by-pass (brc at90e). andrzej_krakow > już przejrzałem allegro - są takowe przepustnice: link Dzięki panowie. Na razie jutro jeszcze zakładam inny gaźnik (zwężki 26/26) - doprowadzenie lpg do gaźnika przez rurki umocowane w pokrywce gaźnika. zobaczymy jak taki układ się będzie sprawował - wcześniej miałem mikser palnikowy o średnicach przelotu 24mm. |
rosck Z Poznań | 2009-06-25 23:36:55 wielką przepustnice i blosa do tego regulator wolnych obrotów tzn krokowy w bmw e30 i mamy nawet automatyczne ssanie po odpaleniu heh |