Orientacyjnie, ile za naprawe? (stłuczka-foto)//Zrobione;]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, nie bede mówił co i jak, nie chce mi sie już Ile za to orientacyjnie? Między prawym nadkolem a drzwiami auto jakby się rozesżło?!drzwi zamykają sie normalnie, Aczkolwiek wydaję mi sie że po strzale naciągało się to (dostał w prawy przód) Komora silnika ok. Mocowanie kierunków "trochę"wbiło. Myślę że do roboty: Nowe nadkole prawe przód, maska do malowania(i poszukania odp. płaszczyny) nowy zderzak, i progi przy okazji chyba też zrobie. Co myślicie?



bok

2gi bok

Rozejscie

korozja

srodek





[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2009-05-19 10:33:46 ]
  
 
W zależności jaką opcje wybierzesz, to jest z twojej winy czy masz możliwość jechac do warsztatu robic na koszt ubezpieczalni, bo ja bym ci tak radził, Escort przedni błotnik ma zgrzewany, nie rozkręcany, wiec juz tu koszty robocizny wzrastają o jakies min 200zł za samą wumiane, trzeba go troche naciągnąć i ważne są częsci orginały czy zamienniki, jak zamienniki Jezeli chcesz zrobić po najmniejszej lini oproru to z częsciami powinieneś w 2tys sie zmiescić juz nie biore pod uwage Pana Sławka z garażu, bo bedzie wielka lipa. A jak w konkretnym warsztacie, to grubo ponad 3.5tys trzeba bedzie dać z malowaniem. I tu w zależnosci czy bedzie malowany lakierem wodnym czy normalnym to od punktu biorą średnio 150-300zł.U mnie jest lakiernik który by wzioł za robocizne jakieś 1000-1200zł ale jak mojemu kumplowi zrobił auto to szkoda gadać niemowiąc ze strasznie go teraz korozja złapała w tych miejscach.
  
 
Nie straszcie bepa..

Chłopie, od opatrzności dostałeś ten dar że mieszkasz w rejonie w którym aż roi się od blacharzy-lakierników. Jedź w pare miejsc i poorientuj się - na pewno znajdziesz i drogie i tanie oferty naprawy. Koszt wymiany progów to od 250-500zł, różnie bywa. Sądzę że jak byś znalazł niedrogiego blacharza-lakiernika to i w 1000zł byś się zmieścił na gotowo, kupując używane części.. Do lakierowania 3 elementy a są tacy do biorą po 150zł za element + robota blacharza i wcale nie odczujesz bardzo po kieszeni. Tylko znajdź takiego którego poleci Ci pare osób, żebyś potem się nie rozczarował. A do dużych konktetnych warsztatów nie jedź, tam zdzierają i robią czasem gorszy syf niż w szopie...
  
 
a ja mam spoko lakiernika co maluje u siebie nie w jakimś super warsztacie i jestem zadowolony... w zeszłym roku za pomalowanie z barankiem pod farbe jak w golfie 3 na progach 2 wstawionych nowych progów zapłaciłem 180 zeta i do dziś nic nie wyszło a po malowaniu zakonserwowałem je od środka fluidolem... za blacharke zapłaciłem 160 zł i jest bajka... reperaturka progu 45 zł
moim zdaniem tak: lampa używka 45 zł, nowy błotnik orginał urzywka w dobrym sanie i przy dobrych wiatrach w tym samym kolorze 130 zeta, blacharz z wymianą błotnika i progami 350 max, lakiernik ok 500 zeta a jak ugadasz to za robote mniej i ok 100 za reperaturki progów... tylko znaleźć z pojeciem i tak taniego jak moi znajomi to ciężko
  
 
No i Yeż prawde napisał.
3500 za to a gdzie to zrobia w ASO, przepraszam ale robota za 3500 nie bedzie sie rozniła od roboty za 1000zł, baa ta za 1000 moze byc dokładniejsza niz ta w ASO czy gdzie tam, wiem z doswiadczenia.

Czsci nowych sie nie opłaca kupowac, bo i po co?
Jedynie nowa lampe a to koszt 100zł, blotnik 50-80zl, zderzak150-200, próg jesli chcesz wymieniac to koszt jego, maske moze da sie uratowac.
Czyli srednio czesci 400, naciagania tam jest tyle co i nic, bo ramy do tego nie potrzeba.
Robiąc to samemu to w 700-800zl by sie zamknał, u blecharza troche powyzej 1000, zaleznie od cen jakie zawołaja.
  
 
1000-1500zł max
  
 
Lampe mam. Dla Ciebie za czteropak.
  
 
Magik racja cena za ASO, ale co sie chlopak bedzie bawił jak moga mu na koszt Ubezpieczalni zrobic. A jak nie to pisałem ze w 2 tys powinien się zmiescic. Bo jak da za 1000zl to bedzie badziew, jedna wielka lipa, na pierwszy widok bedzie wiadomo ze cos z tym autem bylo nie tak.
  
 
Po czesci masz racje, ale tu nie ma wielkiej roboty, wiec jesli ktos zawoła za to 2 czy 3 tyski to znaczy ze chce dobrze na tym zarobic, a tutaj dobry i uczciwy blacharz zamknie sie w 1500zl, no a w ASO tym bardziej spi... bo w wiekszosci sa tam ludzie ktorzy nie zbyt mają pojecie o naprawach.
A tak moze by jeszcze cos zostało w kieszeni.
Tutaj z ubezpieczalnie ok 2 tys powinni zwrocic.
  
 
Cytat:
2009-05-04 15:25:23, Snale pisze:
Lampe mam. Dla Ciebie za czteropak.



!! ok ;] gadałem ze znajomym który będzie mi to robił. Powiedział 700zł za wszytsko + lampa i zderzak(bo lampe i zderzak powiedzialem ze załatwie) Potem wszedł pod auto i powiedział że progi też trzeba bedzie wymienić bo auto musi iść na płyte (cokolwiek to znaczy) Ogólnie to przód sie trochę przestawił, bo spoina puściła z jeden i drugiej strony. Więc suma sumarum: 1200zł. Myślałem że będzie gorzej
  
 
Cytat:
2009-05-04 17:31:45, Magik123 pisze:
Tutaj z ubezpieczalnie ok 2 tys powinni zwrocic.



Jak na moje oko , to trochę wiecej dało by sie z ubezpieczalni zedrzeć ... Ja miałem stłuczkę i za to udało mi się wy czochrać 3,800zł , ale tez bardzo duże znaczenie ma to na jakiego typa trafimy... Ten co był u mnie miał wylane pstryknoł zdjecia i mu dyktowałem co do wymiany

Fotka kraksy
  
 
Zrobione Nowe progi, od strony wew. wzmocnione kątownikiem 2x2, wszytsko pomalowane, zakonserwowane Coraz mniej rudej na tym moim esim ;] Fiu, polecam polkerke od czasu do czasu, efekt .. powalający

przed


Po







[ wiadomość edytowana przez: bep dnia 2009-05-19 10:34:15 ]
  
 
No i po strachu Faktycznie zmieściło się w 1200? Dobra cena
  
 
Oj niestety nie, w sumie to 1900, do wymiany był altek z paskami (tez dostał) rozszczelniła sie trochę chłodnica, i po zdjeciu (a właściwie zerwaniu)zderzaka okazało sie .. ze przydała by sie dodatkowa konserwacja ...
  
 
Elegance france.

Dbaj o auto, bo ładne.
Jak podłoga i podłużnice?
  
 
podłoga na 4, ogniska korozji wyeliminowane, zabezpieczone wszytsko, podłożnice wymienione (starych nie było)
  
 
Cytat:
2009-05-19 12:05:06, bep pisze:
... podłożnice wymienione (starych nie było)


znaczy wstawione