[MKVII] 1.8, 16V, 97 - układ kierowniczy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Escort 1.8 16v 97 rok. Po zimie zaczął pływać po drodze. Wymieniłem tuleje wahaczy magik nie stwierdził żadnych więcej luzów. Samochód nadal prowadził się średnio więc ustawiłem zbieżność i po tym zabiegu nie jest źle - jedzie wyznaczonym torem ale cały czas jest bardzo czuły na skręty kierownicy. Ponadto przy pełnym skręcie kierownicy w obie strony koła nie prostują się same. Cóż to może być zrąbane? Aha samochód nie miał w między czasie żadnego dzwona.







[ wiadomość edytowana przez: strychnina dnia 2009-05-14 00:09:24 ]
  
 
I kilka innych problemów też masz. Zaraz ci wyliczą.
  
 
Na forum nie piszemy DRUKOWANYMI literami!

Proszę edytować tytuł także na taki aby był zgodny z regulaminem, w przeciwnym razie usuwam wątek po 24h.
  
 
Witam!
Przyjrzyj się dobrze, czy nie tnie ci opon. Na moje, o ile faktycznie nie masz luzów w układzie kierowniczym to będzie luz na sworzniach wahacza. No ale sworznie powinna pokazać ci geometria... A opony? Może coś z nimi jest nie tak?
W sumie to ci powiem, że pojęcie "pływania" samochodu jest względne, jeśli badanie zbieżności nic nie wykazało to będzie ciężko stwierdzić przyczynę.
Napisz jeszcze, czy jak robiłeś kontrolę zbieżności to potrzebna była korekta czy była to tylko kontrola?
  
 
A może tak badanie diagnostyczne amortyzatorów? Czestą przyczyna "Pływania" samochodu po drodze są własnie aortyzatory... ale radził bym tak ze sprawdzic opony
  
 
Mam pytanie jak edytować tytuł aby zmienić duże litery na małe?- bo nie potrafię tego zrobić.
Co do zbieżności to potrzebna była korekta 6mm rozbieżności było.
Opony były lekko przycięte tak twierdzi magik. Po korekcie samochód prowadzi się lepiej ale to nie jest to co było. Amory miał badane w czasie przeglądu około 1,5 miesiąca temu i niby w porządku były. I na przeglądzie stwierdzili wywalenie tulei.
A czy może być to związane z łożyskami McPersona?
  
 
Już mi się udało te litery zmienić