[MKV] Ustawienie rozrzadu.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Moje pytanie możne się wydawać banalne ale nie dotykałem się nigdy rozrządu to wole zapytać. Czy da się sprawdzić ustawienie rozrządu zdejmując tylko osłonę ? Po czym poznać czy jest dobrze ustawiony? Wiem ze są jakieś znaczniki na kołach zębatych i powinny się zgadzać z jakimiś znacznikami na głowicy i bloku. Jeżeli coś pokrecilem to mnie poprawcie


[ wiadomość edytowana przez: Deny dnia 2009-05-26 15:20:06 ]
  
 
Na dolnym kole pasowym jest znak, na dolnej obudowie jest kilka znakow, juz nie pamietam ale chyba na pierwszy od lewej ustawiasz, ewentualnie srubokretem sprawdzasz czy tłok jest maksymalnie w gorze, dostosowujac odpowiedni znak na dole obudowy.
Gorne koło ma wyciety znak w kształcie trojkata, ma byc pionowo na gorze, na kołem zobaczysz w głowicy nawiercony otwor ok 1-2mm, i z nim ma sie zgrywac ten trojkacik.
  
 
Proszę o zmianę tytułu na taki aby był zgodny z regulaminem, w przeciwnym razie zamykam wątek po 24h.
  
 
ja wczorasj zmieniałem pasek rozrządu sciągając obudowe paska na kole zębatym wałka rozrządu masz taki trujkącik , który musisz ustawic na wprost 2mm otworku na głowicy ( jezeli masz załozony pasek i ustawisz koło zgodnie ze znakiem to dolne koło wału wyznaczy ci na trzecią największą kreske na plastikowej obudowie ) sciągasz plastkową obudowe zdejmujesz koło pasowe i juz masz wysztko jasne bo na czopie wału masz wycięcie które pokrywac musi sie ze znakiem na bloku silnika . patrząc przez maske pewnie go nie zobaczysz ale jak wsadzisz głowe pod spód to masz wszystko czarno na białym mi zeszło 15 min
  
 
ok dzięki, juz znalazłem. Było podejrzenie ze pasek przeskoczył, jednaj wszystko jest ok. Prawdopodobnie uszczelkę wydmuchało. Jutro będę zdejmował głowice. Dzieki na info.