[MK7] Zawieszenie sportowe

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Gdzieś kiedys na tym forum o tym czytałem, ale teraz nie mogę tego znalezc...
Takie pytanko. Czy do MK7 podejdzie kit sportowy od MK6 - jeżeli nie to jaka rzeźba jest konieczna ? Konkretnie chodzi mi o zestawy MTS.

Zestawy MTS

W tym sklepie są dostępne zestawy do różnych modeli Essiego - tylko, że ja mam mały rebus. Modelowo mam typ GAL, a rocznikowo to wychodzi z tej strony ze jakiś ABSC i za cholerę nie wiem co jest pięc... Oczywiście sedan, a motor 1.6 16 wentyli, rok 96.

[ wiadomość edytowana przez: Byras dnia 2009-06-23 12:17:14 ]
  
 
Wie ktoś ??
  
 
Powiem Ci tak. Ryzykancka sprawa z tym MTS. Sam niedawno mialem cos od nich kupowac, ale mi mocno odradzano...

Zawieszenie z mk6 trzeba troche przerabiac do mk7. Górne mocowania masz nie na 2 (mk6) tylko na 3 (mk7) i na tym polega cała bajka. Wg mnie zadna przeróbka
  
 
Dzięki za odpowiedź.
Zastanawiałem się nad tym zawiasem, bo w sumie tylko to znalazłem sensownego do mojego auta - albo słabo szukałem co jest mocno możliwe.
Co polecacie ze sportowych kitów w rozsądnych kwotach do MK7 w sedanie, oczywiscie nowe ??
Dodam, że interesuje mnie solidna gleba, więc zestaw -35mm może byc dla mnie nie wystarczający.
I co to jest ABSC ?



[ wiadomość edytowana przez: Byras dnia 2009-06-25 01:45:30 ]
  
 
chcesz spokoju, kupuj gwint. Ustawisz sobie jak bedziesz chciał. Nie bedzie motywu ze bedzie za nisko, albo tył nizej niz przód. Kupuj tylko cos markowego, zadne no name by allegro.

Za nowy gwint troche zabulisz... Ceny tych MTSów z allegro są jakos dzwnie niskie, a ludzie sie nimi sugeruja....

Ja jestem bardzo zadowolony z FK Silverline.
  
 
Gwint jest poza moim budżetem. Nie chcę wydac na komplet więcej jak 1tyś
Trochę poczytałem na necie o MTS i ludzie mają różne opinie, zazwyczaj pozytywne.


[ wiadomość edytowana przez: Byras dnia 2009-06-25 07:19:48 ]
  
 
olej tego mtsa,cuplina czy co tam to jest? te amory mają rok gwarancji i tyle działają)
do obnizenia -40mm lepiej kupic porządne seryjne gazowe amory niz tanie sportowe....
spręzyny h&r,eibach,veitec,fk,bilstain,sparco,omp...
trzeba troche poszukac..
ja moge polecic komplet amory supersport(krótsze o 3cm,krótszy skok) i spreżyny eibach czerwone -35mm
juz 2lata,kjsy itp i stan dalej bdb.

a najlepiej dobry gwint,jak pisze kolega,ale to juz kosztuje tyle co essi
a jak tylko chcesz nisko,ładnie i bedziesz mijał wszystkie progi i dziury to zakładaj...


[ wiadomość edytowana przez: Lachu8v dnia 2009-06-25 17:25:09 ]
  
 
Tak, jak pisałem - gwint pozostaje poza budżetem, nie wydam na niego tyle co dałem za auto... Wiem, że da mi największe możliwości regulacji, ale...
Zestawy używane średnio mnie interesują.

Na MTS-a dają dwa lata gwarancji. Kto wie czy po tym czasie i tak gwint nie zawita - a na razie kulał bym auto na mts.
Pasuje?? <-- co to jest ten typ ABSC, wie ktoś ??
-40mm czy tym bardziej -35mm może byc dla mnie za mało, a kupowac dwa razy springi i dwa razy rzeźbic to nie dla mnie


[ wiadomość edytowana przez: Byras dnia 2009-06-26 00:50:29 ]
  
 
Opinii na temat MTSa można w necie znaleźć sporo, na przykład:

http://www.racingforum.pl/mts-technik-t67023.html
  
 
Czytałem opinie na necie, również kilkunastostronnicowy temat na forum Golfa.
Zawiasu szukam jedynie dla obniżenia auta, polepszenia wyglądu. Wiem, że to wydaje się śmieszne (bo i dla mnie niepojęte jest moje myślenie, nigdy nie myślałem w ten sposób), ale gdybym szukał czegoś do agresywnej jazdy... to kupiłbym 200sx, a nie dziadkowego escorta w sedanie


[ wiadomość edytowana przez: Byras dnia 2009-06-26 01:12:06 ]