Wałek rozrządu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanko czy wałek rozrządu z silnika 1,3 sport 127 podejdzie do 1050, ktoś coś wie na ten temat lub robił coś takiego?? Pozdro
  
 
Pasowac bedzie napewno , powinien krecic niezle obroty w tym silniku
  
 
Dzięki właśnie o to Mi chodziło, bo zauważyłem, że w moim silniku chyba coś nie tego z wałkiem, mianowicie jest tak, że odczuwam pewien brak mocy, ale nie wiem czy to nie jest przypadkiem wina aparatu zapłonowego, bo raz jest tak, że zamyka budzik na trasie bardzo szybko, a raz ma tak, że to mu idzie opornie. Może ktoś Mi odpowie gdzie jeszcze szukać przyczyny, dodam że silnik ma zrobione 30tyś od remontu nie szczędziłem na częściach i wszystko się ładnie dotarło, z tym , że ma czasem takie jazdy jak opisałem wyżej.
  
 
jest teraz nowy wałek na allegro !
  
 
Ja bym podejrzewał raczej coś innego niż wałek. Sam mam podobny problem, z tym że u mnie cały czas autko kiepsko przyśpiesza i nie znam przyczyny... Poszukałbym raczej w gaźniku lub jak piszesz w zapłonie.
Jeśli chodzi o wałek, masz mocno zużyte krzywki?
  
 
Szczerze muszę to pomierzyć co i jak myślę, że raczej coś z aparatem bo szczerze gdyby to był wałek to cały czas byłoby źle, a ma raz, że przyspiesza fajnie a raz, idzie mu to opornie. Pozdro
  
 
Witam, po pomiarach wałek wydaje się ok, zacząłem szukać po zapłonie, właściwie pierwsze co to aparat zapłonowy zacząłem sprawdzać i zapłon co jeszcze zauważyłem w między czasie, że parę razy jak wkręcę silnik na wysokie obroty to zapłon potrafi się albo wyprzedzić o parę stopni albo opóźnić. Więc zacząłem szukać po aparacie zapłonowym i nie wiem czy nie znalazłem przyczyny mianowicie doszukałem się luzu wg. mnie zbyt dużego na ciężarkach, a konkretniej tam gdzie są założone te sprężynki, ktoś może wie czy tam ma być luz a jak tak to jaki bo wydaje mi się, że jest za duży i to jest przyczyną całego zła w tym silniku, ewentualnie czy można z czegoś dopasować elektroniczny aparat zapłonowy. Druga sprawa kiedyś była mowa o tłumiku z 125p i nie wiem czy nie jest troszkę błędem założenie tego tłumika jako końcowego, jest pełny przelot ale czy przez to aby nie ucieka moc w wydech za bardzo, bo zaważyłem po 2 miesiącach głośniejsza prace tak jakby troszkę już go przepalił. Zastanawiam się nad wpasowaniem przed tym ostatnim tłumikiem, środkowego od 125p, chociaż jest trochę duży i nie wiem czy wejdzie, a ostatnio na warsztacie wymieniałem tłumik w Golfie 2 1,6 gaźnik elektroniczny, i ten golfik ma przed ostatni tłumik dość małych rozmiarów można by ten wpasować przed końcowy od 125p. Myślę, że to pomogłoby w uciszeniu choć trochę 7, bo tak jak pisałem po 2 miesiącach jadąc na trasie przy 120km/h ogłupieć idzie w tym aucie Co sądzicie o tym pomyśle z środkowym tłumikiem zda egzamin, czy lepiej iść i zamówić oryginał do 127? Pozdro

Jeśli ktoś chce fotki jak wpasować taki tłumik od 125p do 127 i jak to wygląda po zamontowaniu to mogę przesłać na @ bo jeszcze nie naumiałem się wklejać tutaj fotek



[ wiadomość edytowana przez: camelo dnia 2009-08-04 23:51:42 ]
  
 
ja poproszę dubrawa(AT)wp.pl

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
przerób zapłon na elektroniczny
  
 
A możesz rozwinąć bardziej ten temat, wiesz może od czego podejdzie aparat tak na 100%, bo w sumie to bardzo dobry pomysł żeby założyć elektroniczny, koniec kłopotów z zapłonem.
  
 
Witam po tym jak kolega poddał pomysł na przeróbkę na zapłon elektroniczny popytałem paru znajomych mechaników i elektroników samochodowych, którzy stwierdzili, że nie da się tego przerobić w tym typie silnika z takim aparatem, co mnie troszkę zaskoczyło bo wiem , że nie ma rzeczy nie możliwych więc może ma ktoś z was jakiś pomysł od czego zacząć żeby to przerobić chyba, że ewidentnie się nie da i będę musiał poszukać aparatu zapłonowego. Pozdro
  
 
a jaki masz silnik? 1050 czy tam 1300?
I jakie tam jest koło pasowe - jak identyko jak w zastavie 1100 to da rade zrobić na 2 cewkach zapłonowych i pozbyć się aparatu raz na zawsze.
  
 
Witam, Ja mam silnik 1050 a co do koła to muszę porównać, ale dzięki za podpowiedź. Pozdro
  
 
Witam, niestety nie zdążyłem i nie porównałem czy koła pasowe w zastawie i w 127 są takie same, wobec tego prosiłbym o odpowiedź i tutaj też kieruje prośbę do kolegi rosck, mógłbyś dokładnie opisać jak się przerabia zapłon na elektroniczny może jakieś fotki do tego na pewno dużo osób by na tym skorzystało. Pozdro