Waga przodu 128

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jaki nacisk na oś przednią ma standartowy 128 Sport?
  
 
zastava prawie 700kg na przednie koła ale ja mam większy silnik...
  
 
Cytat:
2009-08-20 16:06:40, rosck pisze:
zastava prawie 700kg na przednie koła ale ja mam większy silnik...


To na tylną masz jakieś 100kg. Kiepskie rozłożenie masy...

-----------------
"Nigdy mnie nie zawiódł, nie zdradził ani raz.
To wspaniała jest maszyna, choć ma już ze 40 lat.
Fiacior mój to jest to, kocham go..."
  
 
Seryjna zośka ma:
przód 615kg
tył 620kg
  
 
Troszkę zakręciłem.
Cała Zośka waży 835kg.
Dopuszczalna masa całkowita 1235kg
Rozkład na osie przy dopuszczalnej masie całkowitej:
przód 615kg
tył 620kg
Z tego wychodzi że prawie 50/50

Fiat 128 3p waży z seryjnym silnikiem 850kg więc nacisk na przód będzie mał ok 440kg z silnikiem 1.5 i skrzynią 5 biegową.
  
 
no tak ale w sytuacji kiedy jest tylko kierowca jest gorzej raczej.
  
 
a to lipa z tych pomiarów bo zależy jak wysoko siedzi dupa albo jak nisko przód itp, zresztą po co te pomiary?
  
 
"zresztą po co te pomiary?"-buduje przednie zawieszenie w ósemce.
  
 
a co konkretnie robisz - gwinta?
  
 
Dokładnie tak. Zastanawiam się jakiej twrdości sprężynę dobrać. Na razie stanęło na 3,8kg/mm
  
 
to proszę pięknie dokumntacje foto robic jak sie uda będe kopiować
  
 
max VA 955, max HA 800 jeżeli coś Tobie to mówi to na moich sprężynach jest coś takiego i na zwykłym silniku sohc było idealnie ale na dohc za mocno siadło.

  
 
a jak już grzebiesz to mógłbyś mi zmierzyć długość skoku tłoka seryjnego amorka?
  
 
skok zgodnie z książką to ok 140mm
  
 
Udało się wreście zważyć auto. W miarę puste auto+ok 0,5baku paliwa waży 855kg.
poszczególne koła:
LP 253kg PP259kg
LT 177kg PT166kg

Wynika z tego , że przód waży 512kg, a tył 343kg.
Kiepski rozkład mas, moze dlatego że tył mam stosunkowo wysoko w porównaniu do przodu.