Montaż fabrycznego centralnego[mk7]

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

zabrałem sie za organizowanie oryginalnych zamków z siłownikami do montazu z uniwersalnym alarmem a nie sprawdziłem czy auto ma instalacje pod centralny...
jesli nie ma to czy warto ciagnąc kable ,czy moze lepiej szukac wiązki całej..
nie chce montowac uniwersalnych siłowników w fordzie bo to nie jest dobre rozwiazanie..

  
 
Cała oryginalna wiązka to aż 4 przewody od słupka do słupka (dot. 3D), także jak masz blisko na szrot to można zapytać. Z tym, że oryginalnie instalacji biegnie pod tapicerką podłogi, także umieszczenie jej tam będzie dosyć trudne.
  
 
No nie przesadzaj jerico że to jest trudne, moim zdaniem wydaj pare złociszy na oryginalne kabelki a przy robocie nie będziesz się wkurzał i zaoszczędzi Ci dużo czasu i nerwów
  
 
Zgadzam się z przedmówcą Jak miałem Essinke to też napaliłem się na uniwersalny zamek, dorobiłem sobie blaszki i... tylko się niepotrzebnie denerwowałem. Kupiłem potem całą oryginalną wiązkę , odkręciłem fotele... 30 min i po zawodach. Oczywiście siłowniki też założyłem oryginalne, no ale to już troche dłużej zakładałem

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 14:14:24 ]
  
 
to jest mk7 5d...
z tego co pamietam to przynajmniej w mk5 moim nie było zadnej centralki fabrycznej do siłowników-tylko dwa kable znalazlem od sygnału i podpiałem pod uniwersalną centralke z pilotem.
tu chyba tez wystarczy zamontowac oryginalne zamki z siłownikami,podpiąc zasilanie,i odpowiednio podlaczyc sygnal od zamków do centralki alarmu i poprawnie alarm do auta..

tak w uproszczeniu-
bede wdzieczny za dalszą pomoc
  
 
ja tam przy uniwersalnym centralnym puszczalem kable przy drzwiach jak leci, nie chcialo mi sie bawic z wymiana wiazki, zeby tylko miec satysfakcje orginalnosci.

w cabrio juz wymienilem wiazki ale dlatego ze dokaldalem orginalny centralny z czujnikami nie domkniecia drzwi, podwujnym ryglowaniem i orginalne silowniki do szyb, to juz latwiej bylo cala wiazke przerzucic.

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Cytat:
2009-08-22 23:58:17, Lukas_power pisze:
Zgadzam się z przedmówcą Jak miałem Essinke to też napaliłem się na uniwersalny zamek, dorobiłem sobie blaszki i... tylko się niepotrzebnie denerwowałem. Kupiłem potem całą oryginalną wiązkę, odkręciłem fotele... 30 min i po zawodach.



ja mam do tej pory w garazu centralny uniwersalny z blaszkami, przejezdzil 3 lata bez ZADNEJ awarii, wyciagnalem przy sprzedarzy auta zeby miec na przekldke do cabrio, bo tak to by pewnie smigal do tej pory. kwestia wykonania.

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Nie mówie, że taki zamek nie będzie śmigał, ale ja wolałem już nie rzeźbić, tym bardziej ze oryginalny centralny wytargałem na szrocie za śmieszne pieniądze. Co do podłączenia to w MK VII w oryginalnej wiązce jest na końcu wtyczka, którą należy wpiąć w skrzynke bezpieczników, a potem to już wystarczy wpiąć się alarmem w istniejącą wiązke.

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 14:15:47 ]
  
 
ja przymierzałem uniwersalne siłowniki,ale w 5d troche im jest ciasno..
wolałbym oryginalne.
dzieki wielkie-jak zaczne montowac bewde nudził dalej
generalnie wiazke mozna sobie zrobic..
  
 
Cytat:
generalnie wiązkę można sobie zrobić.

owszem można tylko zauważ , że oryginalny centralny nie ma żadnej centralki sterującej jak uniwersalny. Oryginalny jest wpinany bezpośrednio w skrzynkę bezpieczników więc i tak musisz zaopatrzyć się w oryginalną wtyczkę. Ja uważam że warto poświęcić trochę więcej czasu i $ (jeżeli możesz sobie sam wyciągnąć na szrocie) niż ciąć wtyczkę i potem to wszystko lutować. Pozdrawiam
  
 
Cytat:
2009-08-22 21:51:41, karol2211 pisze:
No nie przesadzaj jerico że to jest trudne, moim zdaniem wydaj pare złociszy na oryginalne kabelki a przy robocie nie będziesz się wkurzał i zaoszczędzi Ci dużo czasu i nerwów


Widziałeś jak przebiega oryginalna wiązka od CZ ?

Nie mówię że nie da się tego zrobić, ale to naprawdę czasochłonne. Przeciągnięcie 4 przewodów od słupka do słupka nie stanowi żadnego problemu i na pewno zrobię to szybciej (bez nerwów ), niż położenie oryginalnej wiązki - w oryginalnym miejscu !
  
 
Mi samo położenie wiązki od słupka do słupka razem z odkręceniem foteli zajęło z 40min. Nawet nie trzeba było wykładziny ściągać. Kładłem też uniwersalne kable przodem auta, i osobiście wolałem wydłubać oryginalną wiązkę razem z łącznikami między drzwiami, a słupkiem niż potem lutować to wszystko albo wpinać piny do tych okrągłych plastikowych łączników. Także jednym z powodów wybrania tej metody było to iż musiałem pociągnąć kable do tylnych drzwi, także z środka samochodu było bliżej
Pozdrawiam



[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 23:13:15 ]

[ wiadomość edytowana przez: Lukas_power dnia 2009-08-24 23:14:49 ]
  
 
hmmm, a nawet i czasem się zdarzy że i uniwersalne działają
  
 
U mnie też działało
Tak to mniej więcej wyglądało:


Ale tak jak pisałem za dobre pieniądze trafiły mi sie oryginały z wiązką do centrala i szyb Także grzech było nie brac