Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Mikatt Escort Driver Ford Escort Zawiercie | 2009-08-28 14:37:42 doradźcie jakie amorki zakupić, mam glebe chyba -60 albo 80 przód , |
Mikatt Escort Driver Ford Escort Zawiercie | 2009-08-29 00:07:38 up |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-29 08:46:08 Najlepiej KONI z regulacją twardości... |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2009-08-29 12:49:56
a koszta koni jak sie ksztaltuja komplet przod, tyl? |
Mikatt Escort Driver Ford Escort Zawiercie | 2009-08-30 01:02:29 koszta kosztami tylko chodzi mi o jakość , tak ze 2 tysie to zawias powinno styknąć , mam springi weitec"a i amorki gt cupline ale po 20 tysiach przód na złom, dlatego cos mądrego i dobrego by sie przydało, jest twardo ale spoko, macie może jakieś namiary na takie amorki?? z chęcią zobaczę i zamówię
|
deathrider_85 Sympatyk FEFK Renault Launa II ph.2 ~BB | 2009-08-30 01:41:57
B6 mam i można je skrócić i np. utwardzić (dla masochistów) w Zerkpolu - koszt jakoś 150zł od amora. Natomiast z tego co mi wiadomo B8 są fabrycznie krótsze od seryjnych. W miarę dobre i tanie są amorki i springi FK Automotive. Dużo osób na tym jeździ. [ wiadomość edytowana przez: deathrider_85 dnia 2009-08-30 01:42:35 ] |
GrzEE Sympatyk FEFK RS2000 4x4/RST s2 Wrocław | 2009-08-30 10:29:16 FK jest dobre ale przez pierszy rok od nowości.
Najlepszym rozwiązaniem jest bill na grubej ladze Tego amora nic nie zniszczy Mikatt, wejdz na stronę http://www.zerkopol.pl zadzwoń do nich i wszystkiego się dowiesz. Zerkopol jest dość drogi, ale... jako jedni z nielicznych w polsce, potrafią wystroić amortyzator na życzenie klienta. Nie ważne czy chcesz krótki i miękki, czy długi i twardy. Robią takie cuda ze strojeniem, że czasami, aż nie chce się wierzyć, że można mieć taką specyfikację. Jak masz trochę pieniędzy, to gorąco polecam Osobiście mam do rajdówki 3 zawieszenia bilsteina robione przez zerkopol oraz jedno peugeot sport. Gdybym miał zestawić te zawieszenia, to te przygotowane w zerkopolu robią miazgę z peugeot sport |