Brak iskry na 1 cylindrze

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
a dokładniej na pierwszym od strony pasażera.Nie wiem czy to wina kabla czy cewki.Jeżeli cewki to chyba powinno nie dawać iskry na dwóch cylindrach?
Już kiedyś się tak zdarzyło,ale naprawiło się samo Teraz jednak klops.
Czym może być to spowodowane.Macie jakieś doświadczenie w tym problemie?


  
 
Sprawdź czy woda przez podszybie przypadkiem Ci się tam nie leje. Nad swiecą od strony pasażera jest łączenie podszybia które lubi przeciekać, a na 1 świece od kierowcy leje się z gniazda wycieraczki.

U mnie po takiej powodzi i właśnie niedomaganiu tych cylindrów pomogła wymiana kabli + uszczelnienie podszybia.

[ wiadomość edytowana przez: maciejka80 dnia 2009-08-31 14:31:35 ]
  
 
dobrze by było ,żeby był to kabelek
Dzięki sprawdzę.
  
 
zgadza sie mialem dokladnie to samo na cewke sie lala woda uszczelnilem podszybie i jest git
  
 
Sprawa jasna.Przewód WN do wymiany.
teraz tylko pytanie,który?

drogi

Tańszy

Czy najtańszy

Czym się różnią jeśli ktoś ma sugestie...
  
 
żadnych kagerów i santechów.
  
 
Cytat:
2009-09-01 17:16:13, 7gsi pisze:
żadnych kagerów i santechów.


więc NGK
Tańsze są aż tak złe?
  
 
Cytat:
2009-09-01 17:20:22, KiVash pisze:
więc NGK Tańsze są aż tak złe?




To padaki a w C30se NGK mało dają rady, lepsze te stare czerwone .
  
 
A jak bym wymienił tylko ten jeden ,uszkodzony przewód?

PiotrS a Ty na jakich jeździsz?

A jak bym Takie łykną ?

[ wiadomość edytowana przez: KiVash dnia 2009-09-01 20:20:53 ]
  
 
Ja jeżdzę na orginałach w wszystkich 3 autach.

A miałem Boscha dedykowane do lotka, się kontrolka poliła co jakiś czas ... po wymianie na orginały z sklepu Opelclasicparts koniec błyskania .

Jak chcesz mieć luz kup byle co starczy na jakiś czas.
  
 
Cytat:
2009-09-01 19:54:39, KiVash pisze:
A jak bym wymienił tylko ten jeden ,uszkodzony przewód? PiotrS a Ty na jakich jeździsz? A jak bym Takie łykną ? [ wiadomość edytowana przez: KiVash dnia 2009-09-01 20:20:53 ]



ciekawe kto taki zlom sprzedaje w moim miescie
  
 
I tak mnie naszło ....
nie raz to pisałem mówiłem i co i nic ... każdy wie swoje i kupuje te z niższym współczynnikiem zł i po co?
Coś czuję kolega zrobi tak samo.
  
 
Co mi tam.Używane,ale oryginały.
  
 
Cytat:
2009-09-01 23:15:22, KiVash pisze:
Co mi tam.Używane,ale oryginały.



u siebie też masz używane.
  
 
Mam używane oryginały GM do x30xe. Cały kpl. Swojego czasu wymienione profilaktycznie przy zakładaniu zła w mojej poprzedniej Omedze.
Oddam za "dziękuję" lub jakieś piwko najlepiej
  
 
kuba ,bardzo chętnie.Powiedz tylko jakie pijesz?
  
 
Cytat:
2009-09-02 09:40:51, KiVash pisze:
kuba ,bardzo chętnie.Powiedz tylko jakie pijesz?



Jasne, pełne
Reszta na priv
  
 
Dzięki kuba za kabelki.Niestety tak jak mówiłeś, cewka też do wymiany heh.
Pytanko - mam tą starszą wersję Boscha z wejściem z boku:



czy mogę kupić taką?,czy wejście będzie pasować?:



I ostatnia kwestia.Czy lepiej kupić używanego Boscha czy nową podróbę?

[ wiadomość edytowana przez: KiVash dnia 2009-09-03 16:03:03 ]
  
 
NIe będzie.
Musisz kupic taką jaką masz.Tam były trzy rodzaje , a ta którą masz jest właśnie najdroższa. W Intercars ok 400zł
  
 
Cytat:
2009-09-04 07:30:06, RAFALOLK pisze:
NIe będzie. Musisz kupic taką jaką masz.Tam były trzy rodzaje , a ta którą masz jest właśnie najdroższa. W Intercars ok 400zł



dokładnie 550