Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2009-09-01 00:49:39 były przepalone dwie ścieżki i nie działała pompa oraz nawiew. Jutro jeszcze raz sprawdzę ale jestem prawie pewien że wszystko jest na swoim miejscu. |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2009-09-01 11:22:00 Sprawdzam jeszcze raz. Rzeczywiście w kilku miejsca mogły być zlutowane przypadkiem dwa styki. Skrzynka jest oryginalna tak jak kable, także nie ma mowy i pomieszaniu kabli.
Poprawka, zaczęły działać kierunki wycieraczki i oświetlenie wnętrza oraz dmuchawa. Wciąż świecą się światła i włącza mi się zapłon na trzeciej pozycji zespolonego. Nawet gdy odłączę kostkę od stacyjki [ wiadomość edytowana przez: Kakiel dnia 2009-09-01 12:29:38 ] Dodaje zdjęcie przekaźników. Może ktoś porówna i powie czy dobrze są powsadzane? Przypominam, mój essi to 1.6 16V CLX bez elektryki 1994r [ wiadomość edytowana przez: Kakiel dnia 2009-09-01 12:33:10 ] [ wiadomość edytowana przez: Kakiel dnia 2009-09-01 12:36:34 ] |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2009-09-01 19:09:07 Problem rozwiązany!!
Oczywiście to wszystko przez moją niedokładność. Poświęciłem 2h więcej (razem chyba z 6) i udało się, wszystko wróciło do normy (no może z wyjątkiem brzęczyka) Rada dla wszystkich na przyszłość: Zwróćcie uwagę na to by żadne punkty lutownicze nie stykały się ze sobą przypadkiem. |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-09-01 20:33:29 [ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2009-10-04 20:55:22 ] |
kris2629 Sympatyk FEFK Fiat Punto Evo Piotrków Trybunalski | 2009-09-01 20:51:10
ale pojechałeś |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-02 07:39:28
można pozwierać, można zwłaszcza, pomiędzy samymi gniazdami przekaźników...ale oczywiście trza uważać i przejrzać wszystko na koniec ponownie przed złożeniam. |
Kakiel Sympatyk FEFK Kraków | 2009-09-02 11:46:56 Po prostu strasznie mi się spieszyło a miałem do dyspozycji tylko przedpotopowa oporówkę bo w hotair padła mi grzałka;/
Mimo to powodzenia wszystkim którzy będą musieli odlutowywać te parędziesiąt przelotek. |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-09-02 23:57:49 [ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2009-10-04 20:55:35 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-03 07:31:00 sposób jest prosty, ale wykonanie już nie dla wszystkich takie proste, zwłaszcza, że to stare płytki i do tegu już ktoś mógł w nich grzebać...
Dobry odsysacz, pasta, cyna i dobra lutałka to podstawa. Mnie pierwsza skrzynka zajęła kilka wieczorów, bo nie śpieszyłem się, ale już ostatnia, to kwestia 3..4 godzin i przelutowana cała... |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-09-03 18:25:08 [ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2009-10-04 20:55:46 ] |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-05 15:19:40
do rur używam w rurach, pastę do elektroniki-w elektronice. Taką mam zasadę. Pasty do elektroniki (np cynel, czy kalafonia aktywna) w zasadzie nie trzeba zmywać... |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-09-05 19:26:09 [ wiadomość edytowana przez: Blazey dnia 2009-10-04 20:55:58 ] |
radzio270382 ford chełmno | 2009-09-06 21:48:52
Witam widze że masz tam przylutowany kabel od przekażnika r9 to jest od pompki, i moje pytanko brzmi a gdzie on jest podłończony bo ja mam kabelek podłończony do przekażnika r8 zaraz ten pin na przeciwko r9 tylko teraz to cos sie mi stało i niemam tam przejścia napięcia i niedochodzi mi prąd do pompki (szkoda że nieumiem wstawiać zdjęć na forum bo bym powklejał z mojej skrzynki ) |
radzio270382 ford chełmno | 2009-09-09 08:58:44 Witam.Mam zrobioną już te pompke paliwa sam se zrobiłem (zrobiłem mostek no i gitara ) |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-09-09 09:24:00
ja mam też mały słoiczek pasty mocno żrącej , ale zawsze po niej myję, bo podżera później. |