[mkV] Problem z obrotami w 1.6 8V Pilne:(

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam, mam spory problem: przełozyłem dzisiaj silnik w mojej esinie 1.6 8V 91 rok, taki jak miałem wczesniej bo tamten mi padł i nie opłacało sie go remontować, zakupiłem silnik od kolegi z klubu wraz z osprzetem ale nie komletnym bo cos tam sobie powykręcał. to dałem swoje ze starego silnika, wstawiłem swój silniczek krokowy, sonde i komputer też mój został i silnik albo ma zaduze obroty albo ma za małe i gaśnie. Jak wyjme wtyczke z czujnika która znajduje się po drugiej stronie krokowego w kolektorze właśnie nie wiem od czego ona jest to silnik pracuje równo ale podczas dodawania gazu strasznie sie dławi trzeba bardzo pomału go dodawać i wtedy sie wkreca. prosze o pomoc bo nie wiem co mam robić

[ wiadomość edytowana przez: dawid6789 dnia 2009-09-09 20:09:08 ]

[ wiadomość edytowana przez: dawid6789 dnia 2009-09-09 20:10:13 ]

[ wiadomość edytowana przez: dawid6789 dnia 2009-09-09 20:11:07 ]

[ wiadomość edytowana przez: dawid6789 dnia 2009-09-10 11:18:05 ]
  
 
sprawdz czy przepustnica jest czysta, wyczysc ja i zobacz czy bedzie poprawa.
  
 
a czy to wszystko działa z gazem czy pracuje tylko na benzynie?
  
 
ok sprawdze, a moze jeszcze jakies podpowiedzi??
  
 
tylko na benzynie ale mozliwe ze wczesniej widziało gaz tego własnie nie wiem
  
 
Najlepiej by było jakbyś zaczął od przeszukania forum na ten temat i poczytał regulamin bo tytuł nie jest z nim zgodny. Proszę edytować.
  
 
to pewnie czujnik temp zasysanego powietrza, albo potencjometr przepustnicy....
Sprawdź kody błędów, wszystkie wtyczki i samą rezystancję czujnika w różnych temp i porównaj z książką, albo podaj tutaj..
  
 
piszesz, że masz problem z obrotami, ale na czym to polega dokładnie już nie wiemy...
  
 
u mnie taki problem rozwiązałem wyczyszczeniem przepustnicy, ten sam silnik.

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
polega to na tym dokładnie że silnik po odpaleniu dostaje jakies dwa tysiace obrotów i spada pomału do zera, a jak wyjme ta wtyczke o której wczesniej pisałem pracuje dobrze ale podczas dodawania gazu dławi sie trzeba go dodawać bardzo pamału chciałbym zeby wszystko było podpiete i zeby auto mi nie gasło

[ wiadomość edytowana przez: dawid6789 dnia 2009-09-10 11:24:09 ]
  
 
Cytat:
2009-09-10 11:20:48, dawid6789 pisze:
polega to na tym dokładnie że silnik po odpaleniu dostaje jakies dwa tysiace obrotów i spada pomału do zera, a jak wyjme ta wtyczke o której wczesniej pisałem pracuje dobrze ale podczas dodawania gazu dławi sie trzeba go dodawać bardzo pamału chciałbym zeby wszystko było podpiete i zeby auto mi nie gasło [ wiadomość edytowana przez: dawid6789 dnia 2009-09-10 11:24:09 ]


krokowiec+przepustnica+potencjometr+lambda