[MKVII] 1.8 TD - Jak się zagrzeje to źle odpala. Dlaczego?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam
Mam escorta 1.8TD rok 95 do 2000 problem jest taki ze auto kiedy sie zagrzeje to nie pali.
Przed była awaria, wiec tak zgnił mi bak zapiekły się dwa wtryski i pompa była czyszczona. bak zmieniony wtryski dwa(końcówki) tez.
Po wyciągnięciu pompy okazało się ze wężyk pomiędzy boosterem a przelewem był słabo nasadzony i mógł być dostęp powietrza z zewnątrz czy to ma wpływ na odpalanie na ciepłym ?? czy mam zmienić pompę lub coś jeszcze sprawdzić albo wyczyścić w pompie??
Co zrobiłem:
1 wymieniłem waz pomiędzy podgrzewaczem a filtrem na przezroczysty
2 pompka ręczna jest nowa z filtrem
3 świece komplet jest nowy
4 wtryski sprawne rozpylają
Proszę o pomoc

I jeszcze jedno pytanie bo szukałem pomp do mojego auta i widziałem ze występują pompy o oznaczeniach
F18 ITC 10
F18 ITC 20 i 30 oraz 40
Czym one sie różnią ??



[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-26 13:48:08 ]
[ powód edycji: Temat ]

[ wiadomość edytowana przez: pasztet1234 dnia 2009-10-26 23:24:40 ]

[ wiadomość edytowana przez: pasztet1234 dnia 2009-10-26 23:27:35 ]
  
 
dobra juz wiem co to było na filtrze powietrze ssał ale teraz inny problem mam bo jak silnik odpale to nie rowno chodzi i trzesie autem wie ktos jak temu zaradzic bo mi juz brakuje pomysłow jutro bede robił potencjometr wiec go mozna wykluczyc. Prosze o jakie kolwiek sugestie moze akurat
  
 
Cytat:
2009-10-28 22:31:08, pasztet1234 pisze:
dobra juz wiem co to było na filtrze powietrze ssał ale teraz inny problem mam bo jak silnik odpale to nie rowno chodzi i trzesie autem wie ktos jak temu zaradzic bo mi juz brakuje pomysłow jutro bede robił potencjometr wiec go mozna wykluczyc. Prosze o jakie kolwiek sugestie moze akurat



trzęsie na zimnym ? czy na ciepłym i zimnym ? dopiero od teraz czy juz prędzej tak było ?

wg mnie:

- poduszka silnika
- świece żarowe (jak nie są wszystkie sprawne to będzie kulał na zimnym)
- termostat woskowy (jeżeli trzęsie na zimnym)
- przestawiony rozrząd (ale tu miałbyś też inne, gorsze objawy)
  
 
dzis go odpaliłem wiec objawy sa takie rzuca na zimnym mocno i kopci na siwo ale jak zagrzeje sie to juz mniej i nie kopci mozliwe ze rozrzad o 1 zombek jest przestawiony jutro zobacze ale dobrze pali tylko nierownochodzi a na ciepłym tez przenosi drgania ale mniej
I jak ten termostat sprawdzic ?? moze ktos ma jakas technike bez wykrecania go hehehe:p

[ wiadomość edytowana przez: pasztet1234 dnia 2009-10-28 23:07:17 ]
  
 
Cytat:
2009-10-28 23:03:17, pasztet1234 pisze:
moze ktos ma jakas technike bez wykrecania go hehehe:p



bez wykręcania to możesz żarówke sprawdzić w kinkiecie
sprawdź wężyki od nadmiaru ropy. albo najlepiej je wymień na nowe a podgrzewacz wywal bo to i tak nic nie daje.
  
 
jak siwy dym to zapowietrza sie.
moze byc nieszczelna pompa lub inne miejsce ukl. paliwowego.
  
 
witam, ponownie Panowie i Panie
Wiec tak problem po części opanowany autko już pali na zimno i trochę na ciepło. Wiec jak się zagrzeje mocniej to przestaje potencjometr wsadziłem i zaczął chodzić równo i już nie rzuca.
Na zimno pali od kopa lepiej niż benzyniak :p wiec węże wymieniłem i nie ma powietrza w układzie. Jak się zagrzeje to pompa chyba puszcza i moje pytanie jakie elementy pompy często siadają ?? A i dodam ze spod wtrysków wypływa ropa ale będę podkładki wymieniał wiec to opanuje. Czekam na jaka kol wiek sugestie w takiej oto sprawie.
PS. jak odpala to z rury leci dym czarno siwy wtryski leja a siwy to olej (taki trochę niebieski ciężko określić)??czy się zapowietrza??
  
 
Witam, Mam prośbę do tych co maja 1,8 TD mk7 żeby ktoś zrobił foto jak jest podłączona pompa(czyli wszystkie te zaworki ) i dał na forum lub wysłał na emalia bo u mnie jest coś powalone z elektryka :/ chyba. Przyszła mi nowa pompa ale tam jest trochę inaczej a i wersja pompy to itci10 z interculerem będę wdzięczny. Dodam ze nie mam klimy.jak zrobię foto starej przed demontażem i nowej to może coś pomożecie dodatkowo z kabelkami.
  
 
Cytat:
Jak się zagrzeje to pompa chyba puszcza i moje pytanie jakie elementy pompy często siadają ??



Mam Essa 1.8 TD '98 po awarii pompy. Uciekało mi paliwo spod elektrozaworu. Zawór jest od frontu (jak stoisz przed maską), odchodzi od niego kabelek. Po wymianie zaworu (drogi interes) cała pompa mi się rozszczelniła - oddałem do dobrego zawodnika na kompleksową robotę.

  
 
A piszesz o potencjometrze. Możesz rozwinąć temat, bo mój Ess chodzi równo, ale wyczuwalnie trzęsie, a ma na wolnych 1000obr/min
  
 
zdjecia silnika.
pelno tego na alegroszu.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10224708

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C10207377

http://moto.allegro.pl/item810246640_ford_escort_ghia_klima.html

http://moto.allegro.pl/item808163658_bardzo_ladny_escort_1_8_td_klima_serwis_zobacz.html
  
 
witam ponownie mam problem dziś zmieniłem pompe i auto pali na dotyk ale jak wsadzę go na 3000 obrotów i puszcze to nie trzyma obrotów na wolnym i gaśnie co to może być (czyz by pompa ta nowe ) proszę o pomoc.
W starej pompie trzymał normalnie

[ wiadomość edytowana przez: pasztet1234 dnia 2009-11-14 19:22:02 ]
  
 
1 szczelnosc ogolnie
2 ustawienia