[MKVI] 1.8 16v Słabe ogrzewanie - termostat jest ok

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak jak w temacie cos ostatnio slabo zaczelo grzac w kabinie.Dodam tyle ze termostat jest 100%ok nagrzewnica byla plukana ale moze i slabo. Dodam ze jeden waz co idzie do nagrzewnicy jest bardzo goracy a drugi jest letni a do srodka wieje zimne powietrze. Ostatnio wsypalem srodek do uszczelaniania chlodnicy moze to byc przyczyna sam juz nie wiem.

Uzywalem opcji szukaj i nic nie znalazlem w tematach prosze was o pomoc i porady.

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-10-31 16:16:55 ]
  
 
Kiedyś też miałem podobną sytuacje.Przyszła zima a jak ogrzewania nie było tak nie było...
Powód był banalny ,padla pompa wody auto sikało pod siebie , zbiornik płynu chłodniczego był prawie pusty.Dolałem i jak ręka odjął.
Sprawdz podejrzewam że coś zwiazanego z twoim uszczelniaczem.
  
 
Poziom plynu jest ok jest obiego w ukladzie nawet wentylator sie zalacza jak osiagnie wysoka temperature.
Wiec jaka moze byc przyczyna??Przytkana nagrzewnica? Jedna strona nagrzewnicy jest goraca a druga zimna i dmucha zimne powietrze.
  
 
masz przytkaną nagrzewnicę. Musisz ją najlepiej wymienić.
  
 
Wymienic a przepchac lub wyczyscic nie pojdzie??
  
 
Jak chcesz mieć fontannę w aucie to próbuj czyścić. Nagrzewnica jest zatkana kamieniem i jak zaczniesz czyścić, to masz duże prawdopodobieństwo, że jej nie założysz, bo nie będzie co.
  
 
straszycie go. ocet hiper odkamieniacz.
  
 
Cytat:
2009-11-01 13:02:02, CKsrv pisze:
straszycie go. ocet hiper odkamieniacz.



ale to może wypłukać nawet dziury - tak, ze potem będzie mokro w kabinie pod dywanikiem pasażera ...

najpewniejsza jest wymiana ...

- może być także jakiś rodzaj bąbla powietrza w nagrzewnicy - trzeba pokombinować z odpowietrzaniem ...
  
 
nie wiem jak / gdzie sie odpowietrza benzyniaka ale zawsze warto
ocet krzywdy nie zrobi.
ukl. chlodzienia jest "cisnieniowy" i nie sadze zeby zakamienienie bylo w stanie "zakleic" jakas nieszczelnosc.
jezeli jest 50% szans na poprawe grzania czemu nie zaryzykowac.
jezeli dostep no nagrzewnicy jest po wymontowaniu kokpitu to ja bym probowal zrobic cos bez demolki.
sa jakies srodki do plukania.
ciekawe jest to ze dochodzi "cieplo" do nagrzewnicy.
  
 
Układ chłodzenia w esie odpowietrza się samoczynnie brak możliwości powstania "poduchy" jak to ktos określił. Moim zdaniem nagrzewnica jest po prostu zatkana. Był kamień, kolega dolał jakiegoś uszczelniacza w niewiadomo jakim celu i się wszystko zalepiło.

Bez demolki to możesz zrobic tak :

weź wąż idący do nagrzewnicy i wracający, wlej do wlotu jakiegoś odkamieniacza, i kompresorem trochę pociśnij, drugi wąż skieruj tak żebyś nie narobił sobie lub innym bigosu potem do wylotu i to samo. Powtórz czynność ze 2 razy. Jak nie pójdzie to sięgnij po bardziej penetrujące środki, ryzyka nie ma bo jak nie pomoże to i tak będziesz musiał wyciągać deskę żeby wymienić nagrzewnicę.

Robiłem tak u ziomka w renówce i pomogło, ba nawet powiedział że od lat tak nie grzało
  
 
mze i tak ale w TeDeum jest odpowietrznik.
w zetorze sie tym nie zajmuje.
  
 
Dzieki narazie za rady niedlugo bede sie zabieral za to.