[MKVII] 1.6 - nie pali + chwilowe spadki mocy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Objaw choroby:

-> po postoju dluzszym niz 12 h nie chce odpalic (chodz nie zawsze)
-> na ciepłym traci moc w przedziale 3-5 tys zaczyna szarpac i mulic (nie zawsze)

ostatnio przeciagnołem go do odciecia kilka razy i odblokował sie spadek mocy i szarpanie (na 1-2 dni)

wymienilem filtr paliwa, swiece przewody, filtr powietrza i sonde.
przeczyszczony krokowiec, przeplywka i przepustnica.

Co do odpalania to jak nie chce odpalic rozrusznik kreci a w skrzynce cyka przekaznik, jak sie wcisnie gaz do dechy to przekaznik przestaje cykac. nie odpali za nic
jedyna rada wlaczyc zaplon podpompowac paliwo tak 2-3 razy i pali czasem zapali spadna obroty i zgasnie ale na ogol podpompowanie pomaga.

rece mi opadaja a nie mam zamiaru wszystkiego wymieniac, na kompie brak bledow, przed wymiana sondy byl blad 172 (sonda - mieszanka za uboga)


[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-11-15 21:00:53 ]
  
 
Może sprawdzić ciśnienie na pompie?, nie siada przypadkiem.
  
 
Zgadzam się w 100% z przedmówcą, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno być 2,35 bar, przed listwą - na przewodzie paliwowym - ok. 3 bar. U Ciebie obstawiam tak 1,5 bar maksymalnie
  
 
"Siada" Ci pompka paliwa w baku 100%
Wymien pompke i powinno byc OK. Braciak mial to samo.
Tylko nie zakladaj uzywki, chyba ze byla zanuzona caly czas w paliwie bo dlugo nie pojezdzisz. Mowil to mechanik- elektryk ktory wymienil setki pompek.
  
 
no i zgadza sie pompka ma biegu jałowym 23 psi czyli 1.58 Bara
po przygazowaniu poszło na 25 psi czyli 1,7 bara
  
 
Witam to nie pompka ciśnienie powinno być ok.

Proponuje zanim zrobisz kosztowne naprawy.

To zapewne skrzynka bezpiecznikowa w tym modelu to częsta usterka, która się objawia tym, co opisałeś.

1. Zdemontuj skrzynkę czas około 10 minut max, jest pod kierownicą
2. Zrób zdjęcie skrzynki tam gdzie są przekaźniki i bezpieczniki (łatwiej złożyć)
3. Rozbierz wszystko aż wyciągniesz, że środka płytę ze ścieżkami (taka zielona złożona na pół)
4. Weź lutownice i przeleć wszystkie luty, jakie tam są, jak mać większe zacieńcie to weź zdemontuj piny i rozłóż ją, i popraw luty od wewnątrz
5. Po całej operacji złóż wszystko do kupy i włóż do auta

W tych skrzynkach powstają z czasem zimne luty i stąd te objawy

Spotkałem się z tym już w kilku eskortach i zawsze pomogło
Pozdrawiam i miłej zabawy ( to nie jest trudne a jeszcze jedno przygotuj sobie miętka cynę do układów scalonych i kilka grotów do lutownicy)
  
 
dzieki zabieralem sie za skrzynke wlasnie ale zebrac sie nie moglem... jutro jak czasu starczy to lutownica topnik i odsysacz :>

chcialem jeszce sprawdzic napiecie na przewodach od pompki moze nie ma 12 V i nie ma pelnej sprawnosci ?
  
 
przelutowałem skrzynke co prawda nie rozwarstwiałem jej, ale kangur znikł, brak odpalania znikł
btw nie wiem czy tak duży wpływ moze miec fakt ze wyjezdziłem cała (prawie) benzyne i zalałem na BP 98 Ultimate ?