[MKVII] Jakie jest sprzęgło w RS2000?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam. mam pytatnie w rs 2000 było zastosowane klasyczne tarczowe sprzeglo czy moze kolo masowe??i mam taki problem co raz bardziej sprzeglo bierze przy podlodze czy to wina samoregulatora czy moze sprzego sie sypie??


[ wiadomość edytowana przez: viper-19 dnia 2009-11-21 22:48:04 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-11-21 23:04:23 ]
[ powód edycji: Uściślenie tematu wątku ]
  
 
Fantazja - fantazja jest od tego, aby bawić się na całego...

Do rzeczy, w żadnym escorcie nie ma dwumasówki. Zwykła tarcza, zwykły docisk, zwykły zamach.

Wg. mnie kończy Ci się sprzęgło, a samoregulator już nie może sobie z tym zużyciem poradzić... Cena sprzęgła do RS2000 bez zniżek to granice 900-1100zł. Po zniżkach można kupić już za 700zł sachsa.
  
 
GrzEE - ubiegles mnie
  
 
heh to i tak dobrze bo dwumasowka to koszt o wiele wiekszy:/ hmm znaczy ja mysle ze to ten "cudowny samoregulator" bo raz bralo wysoko a raz nisko i tak na zmiane...a odkad mam rs-a raczej nie dostalo po tylku tak zeby je sciagnelo do samej podlogi...zreszta jakby sprzeglo na tarczy sie konczylo to przy pedale w podloge na 4-ce przy starcie od niskich obrotow by dostalo poslizgu a sie trzyma rowniutko
  
 
Może się mylę ale z tego co jest mi wiadome to xr3i RQB ma takie samo sprzęgło i jest też na MTXie, a więc sprzęgło można taniej kupić niż Grzesiu podałeś
np allegro1
allegro2


Jeśli jestem w błędzie to proszę mi napisać dlaczego


Pozdrawiam
  
 
Lepiej żeby allka miała racje bo w większości z nią się zgadzam.....albo Toradkiem, Raz chciałbym żebyś Grzee się mylił.
  
 
Leszku ja nie chcę dyskredytować Grzee, tylko po co chłopak ma wyrzucać znacznie więcej pieniedzy.

Mam w domku tarczę sprzęgła z RSa ma ona 240mm średnicy i policzyłam ilość ząbków (mam nadzieję, że o te zęby chodzi ) jest ich 23 jeśli są jeszcze jakieś wyznaczniki to można porównać ale IMHO to są te same tarcze sprzęgłowe

Ale tak jak pisałam niech ktoś potwierdzi moje przypuszczenia
  
 
Problem raczej lezy w samoregulatorze/lince etc, gdyz konczace sie sprzegła raz ze uswiadcza nas ze sie slizga, dwa ze bierze zazwyczaj u samej góry (cienka tarcza) itp.

Ja bym tutaj przyjrzał sie lince i samoregulatorowi bo to sa małe koszta, a szkoda zeby pozniej nie dosc ze wywalimy kilka stow to orobimy sie jak osły a na miejscu okaze sie ze tarcza i docisk jest jeszcze w sile wieku.
  
 
Alka ma rację, tylko jest małe ale... Ja w sprzęgła no name nie wierzę

Ceny podane wyżej (przeze mnie) są za sprzęgło sachsa

Ostatnim ale, jest napęd 4x4, wydaje mi się że to jest właściwy tester sprzęgła... Dlatego podam przykład/moje obserwacje:
- sprzęgło luka (nowe) ślizgało się na startach przy mocy jeszcze z silnika 2.0 (158,9ps i 197,7nm), natomiast sprzęgło sachsa trzyma 2.3 z dużo większymi liczbami...
  
 
stawiam nasloneczko