Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Rauol Toyota CarinaE Gdańsk | 2010-01-17 10:49:07 Tak, przewody były odłączone, i hamulec rozebrany do tłoka, który ciężko chodził i został oczyszczony. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-01-17 11:43:30
A nie zaciskal czasem przewodu elastycznego zeby mu plyn nie wyciekal na podloge?? |
Rauol Toyota CarinaE Gdańsk | 2010-01-17 11:49:38 Tak właśnie zrobił |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-01-17 14:35:39
No to zaczalbym wlasnie od tego przewodu. |
Rauol Toyota CarinaE Gdańsk | 2010-01-17 15:12:59 Dzięki, postaram się to sprawdzić i jak coś ustalę to napiszę! |
Rauol Toyota CarinaE Gdańsk | 2010-01-17 19:54:56 A jeszcze jedno pytanie - czy to normalne że przy pompowaniu hamulca (kilkukrotnykm szybkim wciśnięciu) obroty silnika wzrastają o 200 rpm? |
piasek101 Piaski | 2010-01-17 22:24:41 Normalne, wspomagania nie masz za darmo. |
Bigelektron TOYOTA SPEC Katowice | 2010-01-17 22:57:52
Jezeli problem wystapil po tej czynnosci,a wczesniej tego nie bylo,to jest wielce prawdopodobne,ze stary przewod popekal wewnatrz i np po wystapieniu cisnienia,plyn nie moze sie cofnac z cylinderka do pompy. Nie wolno sciskac przewodow elastycznych,albo ma sie stosowne zaslepki,albo lepiej gdy plyn wyleci ,odpowietrzyc i tak trzeba. Wielu mechanikow tak robi z niewiedzy i lenistwa,bo przeciez zawsze tak robia i nic sie nie dzieje.Kiedys mi zrobili to samo,i naprawa cylinderkow skonczyla sie wymiana 3 letnich przewodow na nowe. Nie twierdze ze w twoim przypadku jest tak samo,ale rozpoczalbym od wymiany tego przewodu,po pierwsze z powodu starosci,po drugie tego co z nim zrobiono ,i najszybciej. |