Gałki, sworznie, klocki

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Tak dla zainteresowanych, przedstawiam ogolny cennik wymiany tych czesci w krakowie.

Wymiana gałek+ sworzni + klocków hamulcowych razem z ceną części wyniosła okolo 450 zl w moim Espero. Do tej ceny wliczyć należy także cenę wężyka odpowietrzającego skrzynię korbową który był przetarty i prawdopodobnie z niego lekko czuć było spalinami. Wydaje się to dziwne, ale przed wymianą w kabinie czuć było spalinami z nawiewu a teraz sytuacja ustała. Do tego cena ustawienia zbierznosci - 70 zl na ul. Stadionowej.

Przy okazji zadaje pytanie...
Otóż. Wymienione zostały części które powodowały spore stuki w zawieszeniu, a pobieżna kontrola wykazała, że zawieszenie jest w świetnym stanie (mój esperak ma 75 tys przebiegu od nowości ), ale mimo to coś jest nie tak. Jednorazowe stuknięcia tak jakby z ukladu kierowniczego sie zdarzają podczas jazdy po większych nierównościach a dodatkowo czuć spore wibracje na kierownicy przy większej prędkości. Moje pytanie brzmi: Co radzilibyście sprawdzić w tym wypadku oprócz felg (bo to dopeiro na wiosne sprawdze).
Pozdrawiam
/Brandonnull
  
 
Cytat:
2010-01-27 18:31:44, Brandon pisze:
Co radzilibyście sprawdzić w tym wypadku oprócz felg (bo to dopeiro na wiosne sprawdze).



Felgi! Nie widzę przeciwwskazań, aby do gumiarza jechać niech sprawdzi za kilkadziesiąt zł.
A takie info o cenie wymiany wraz z ceną części niewiele mówi. Ja Ci powiem, że za wymianę klocków z przodu dzisiaj zapłaciłem 40 zł. Za klocki 110 zł. Razem 150 zł. I to jest rzetelna informacja.

[ wiadomość edytowana przez: piotr_ek dnia 2010-01-27 18:35:44 ]
  
 
Sprawdz geometrie (zbieznosc) bo moze zle ustawili.
Koncowki drazkow w jakim sa stanie.
  
 
Nie chcę Cię martwić ...ale .."Jednorazowe stuknięcia tak jakby z układu kierowniczego"..mogą wskazywać na przekładnię kierowniczą, przebieg auta na to nie wskazuje ale warto się przyjrzeć ...

Reszta , jak piszą Koledzy ...co ma do rzeczy to, że zima ??...sam chcesz wyważenie na ulicy przed blokiem sprawdzać ?